Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה ראב 4 חדש- לא היברידי


אילנהד
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 857 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המאזדה תתן את השילוב הטוב ביותר של אמינות (מנוע וגיר ותיקים) ושמירת ערך (הדגם מבוקש מאוד בשוק המשומשות ).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב בדקתי במחירון את המחירים של הרכבים הללו בדגמים הפשוטים שנת 2016 כמשומשים היום ואת מחירם כחדשים בשנת 2016.

 

הטויוטה יורד הכי בערכו, הניסאן יורד קצת פחות ממנו והמאזדה שומר מחיר הכי טוב.

 

להלן תוצאות הבדיקה:

 

ראב 4 בנזין Gli:

 

מחיר כחדש בשנת 2016: 170 אלף ₪.

מחיר כמשומש היום: 105 אלף ₪.

ירידת מחיר באחוזים: 38.2 אחוזים.

ירידת מחיר ב₪: 65 אלף ₪.

 

ניסאן אקסטרייל ויזיה:

 

מחיר כחדש בשנת 2016: 175 אלף ₪.

מחיר כמשומש היום: 113 אלף ₪.

ירידת מחיר באחוזים: 35.4 אחוזים.

ירידת מחיר ב₪: 62 אלף ₪.

 

מאזדה cx5 אקסיקיוטיב:

מחיר כחדש בשנת 2016: 167 אלף ₪.

מחיר כמשומש היום: 118 אלף ₪.

ירידת מחיר באחוזים: 29.3 אחוזים.

ירידת מחיר ב₪: 49 אלף ₪.

 

אני באופן אישי הייתי מוציא מהמשוואה את המאזדה למרות שמירת מחיר טובה ולמרות שלעיתים אף מוצע בהנחות. תא המטען שלו הוא הקטן ביותר (אם משווים לאקסטרייל 5 מושבים ולא ה- 7 המושבים), הוא הצפוף ביותר ובייחוד במרחב רגליים קטן במושב האחורי ויחידת ההנעה עצלה ולא רלבנטית. תנוחת הנהיגה נפגמת מהקונסולה המרכזית שמציקה לשוק רגל ימין.

 

האקסטרייל קיבל יחידות הנעה מודרניות מאד, הן בגירסת ה- 1.3 טורבו והן בגירסת 1.7 דיזל חדשה (שמגיעה רק בגירסת 7 מושבים) למרות שגירסת ה- 1.3 מצוידת בגיר רובוטי שפחות מתאים לפקקים, הוא מרווח מאד בציר האורך במושב האחורי מרווח רגליים אדיר ותנוחת הישיבה בו באמת גבוהה (בייחוד במושב האחורי) כמו שצריכה להיות בג׳יפ. מצד שני תנוחת הנהיגה נפגמת על ידי הקונסולה המרכזית וישנה תחושת צפיפות לנהג. סידור הפנים כבר מיושן כאשר מערכת המולטימדיה נמוכה ופתחי האיוורור גבוהים ומערכת המולטימדיה עצמה כבר מיושנת ויש חוסרים במערכות הבטיחות. האקסטרייל מצד שני מוצע בהנחות יפות מעת לעת.

 

הראב 4 בעל מרווח יפה בכל הכיוונים, פחות מרווח לרגליים במושב האחורי מהאקסטרייל אבל יותר רוחב מושב, תנוחת ישיבה די נמוכה ובייחוד מושב אחורי נמוך. תנוחת נהיגה מצויינת בלי הפרעה לרגליים. איכותי ומודרני. יחידת ההנעה עם מנוע הבנזין תהיה עדיפה לדעתי על המאזדה (מנוע חזק יחסית משודך לגיר רציף חדש עם הילוך ראשו פלנאטרי) אבל עדיין הרבה יותר אנמית משל האקסטרייל בייחוד מול הבנזין, תא המטען גדול מאד.

 

בחבורה הזאת הייתי לוקח את הראב 4 בנזין למרות שהוא יורד הכי בערכו וגם לא מוצע כלל בהנחות, בכפוף לנסיעת מבחן לבדוק את יחידת ההנעה (כמובן לאור כך שההיברידי לא רלבנטי כרגע).

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראב 4 בנזין 2.0 ליטר דגם פרימיום 2016 לא בא בחשבון? להורים שלי יש את הדגם הפשוט GLI שהוא מספק אותם. בפרימיום הוא כבר בא עם דלת תא מטען נפתחת חשמלית, בקרת אקלים, פנסי ערפל קדמיים,ושמתי לב למיגון תחתון של טמבון אחורי וקדמי צבע כסוף לעומת שחור בGLI

 

לדעתי משתלם לך להביא יד שניה מבחינת מחיר והדגם הקודם גם מעולה [emoji108] חפשי באתר יד 2, טויוטה סלקט

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראב 4 בנזין 2.0 ליטר דגם פרימיום 2016 לא בא בחשבון? להורים שלי יש את הדגם הפשוט GLI שהוא מספק אותם. בפרימיום הוא כבר בא עם דלת תא מטען נפתחת חשמלית, בקרת אקלים, פנסי ערפל קדמיים,ושמתי לב למיגון תחתון של טמבון אחורי וקדמי צבע כסוף לעומת שחור בGLI

 

לדעתי משתלם לך להביא יד שניה מבחינת מחיר והדגם הקודם גם מעולה [emoji108] חפשי באתר יד 2, טויוטה סלקט

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

שכחתי לציין בדגם הקודם הבנזין בא הנעה כפולה (GLI/PREMIUM), ההיברידי הנעה קדמית 2X4

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בוחר את מאזדה cx5 במחיר מבצע. אין בטויוטה בנזין שום דבר שמצדיק תוספת 10 אלפים במחיר.

וזה לדעתי יישאר גם אחרי 4 שנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב טויוטה ראב 4 בנזין 175 כ"ס / 6,600 סל"ד.

המומנט 21.2 ק"ג / 4300 - 5200 סל"ד.

דרגת זיהום - 9 (צריכת דלק עדיפה).

 

לרכב מאזדה 5 CX הספק של 165 כ"ס / 6,000 סל"ד.

המומנט 21.4 ק"ג / 4000 סל"ד.

דרגת זיהום - 12.

 

כל הנתונים בהסתמך על פרסום היבואנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה וטויוטה שני רכבים מעולים אמינים ונוחים ועם שוק מעולה, זה כבר עניין של טעם.

יש את אלה שיגידו CX-5 תפור עליהם

ויש יגידו שהראב4 יותר מתאים להם וזה בסדר גמור[emoji106]

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב טויוטה ראב 4 בנזין 175 כ"ס / 6,600 סל"ד.

המומנט 21.2 ק"ג / 4300 - 5200 סל"ד.

דרגת זיהום - 9 (צריכת דלק עדיפה).

 

לרכב מאזדה 5 CX הספק של 165 כ"ס / 6,000 סל"ד.

המומנט 21.4 ק"ג / 4000 סל"ד.

דרגת זיהום - 12.

 

כל הנתונים בהסתמך על פרסום היבואנים.

אשמח להסבר על מומנט איך זה מתבטא ומה זה אומר [emoji847]

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב בדקתי במחירון את המחירים של הרכבים הללו בדגמים הפשוטים שנת 2016 כמשומשים היום ואת מחירם כחדשים בשנת 2016.

 

הטויוטה יורד הכי בערכו, הניסאן יורד קצת פחות ממנו והמאזדה שומר מחיר הכי טוב.

 

להלן תוצאות הבדיקה:

 

ראב 4 בנזין Gli:

 

מחיר כחדש בשנת 2016: 170 אלף ₪.

מחיר כמשומש היום: 105 אלף ₪.

ירידת מחיר באחוזים: 38.2 אחוזים.

ירידת מחיר ב₪: 65 אלף ₪.

 

ניסאן אקסטרייל ויזיה:

 

מחיר כחדש בשנת 2016: 175 אלף ₪.

מחיר כמשומש היום: 113 אלף ₪.

ירידת מחיר באחוזים: 35.4 אחוזים.

ירידת מחיר ב₪: 62 אלף ₪.

 

מאזדה cx5 אקסיקיוטיב:

מחיר כחדש בשנת 2016: 167 אלף ₪.

מחיר כמשומש היום: 118 אלף ₪.

ירידת מחיר באחוזים: 29.3 אחוזים.

ירידת מחיר ב₪: 49 אלף ₪.

 

אני באופן אישי הייתי מוציא מהמשוואה את המאזדה למרות שמירת מחיר טובה ולמרות שלעיתים אף מוצע בהנחות. תא המטען שלו הוא הקטן ביותר (אם משווים לאקסטרייל 5 מושבים ולא ה- 7 המושבים), הוא הצפוף ביותר ובייחוד במרחב רגליים קטן במושב האחורי ויחידת ההנעה עצלה ולא רלבנטית. תנוחת הנהיגה נפגמת מהקונסולה המרכזית שמציקה לשוק רגל ימין.

 

האקסטרייל קיבל יחידות הנעה מודרניות מאד, הן בגירסת ה- 1.3 טורבו והן בגירסת 1.7 דיזל חדשה (שמגיעה רק בגירסת 7 מושבים) למרות שגירסת ה- 1.3 מצוידת בגיר רובוטי שפחות מתאים לפקקים, הוא מרווח מאד בציר האורך במושב האחורי מרווח רגליים אדיר ותנוחת הישיבה בו באמת גבוהה (בייחוד במושב האחורי) כמו שצריכה להיות בג׳יפ. מצד שני תנוחת הנהיגה נפגמת על ידי הקונסולה המרכזית וישנה תחושת צפיפות לנהג. סידור הפנים כבר מיושן כאשר מערכת המולטימדיה נמוכה ופתחי האיוורור גבוהים ומערכת המולטימדיה עצמה כבר מיושנת ויש חוסרים במערכות הבטיחות. האקסטרייל מצד שני מוצע בהנחות יפות מעת לעת.

 

הראב 4 בעל מרווח יפה בכל הכיוונים, פחות מרווח לרגליים במושב האחורי מהאקסטרייל אבל יותר רוחב מושב, תנוחת ישיבה די נמוכה ובייחוד מושב אחורי נמוך. תנוחת נהיגה מצויינת בלי הפרעה לרגליים. איכותי ומודרני. יחידת ההנעה עם מנוע הבנזין תהיה עדיפה לדעתי על המאזדה (מנוע חזק יחסית משודך לגיר רציף חדש עם הילוך ראשו פלנאטרי) אבל עדיין הרבה יותר אנמית משל האקסטרייל בייחוד מול הבנזין, תא המטען גדול מאד.

 

בחבורה הזאת הייתי לוקח את הראב 4 בנזין למרות שהוא יורד הכי בערכו וגם לא מוצע כלל בהנחות, בכפוף לנסיעת מבחן לבדוק את יחידת ההנעה (כמובן לאור כך שההיברידי לא רלבנטי כרגע).

 

תודה רבה על הפירוט המלא!

ביצעתי נסיעת מבחן על הראב 4 (כרגע אין אפשרות לנסיעת מבחן על הבנזין, רק ההיברידי) ועל המאזדה.

הראב 4 הרגיש מאוד חזק לעומת המאזדה (כמובן שאני לוקחת בערבון מוגבל כי להיברידי יותר כ״ס). אבל תנוחת הישיבה הרגישה גבוהה יותר ובכללי הרגיש טוב יותר.

המאזדה הרגיש נחמד, בידוד רעשים טוב, בקושי מרגישים מעמורות בכביש.

 

אבל בכללי, שניהם הרגישו טוב בנסיעה.

 

לגבי הירידת ערך, אני מבינה שאי-אפשר לדעת את העתיד.. ששלושתם זו אופציה טובה, ככל הנראה.

אך יש הבדל שבסוכניות טויוטה עושים טרייד-אין במחיר מחירון על רכבי טויוטה.. במאזדה וניסאן אין הבטחה כזו.

 

 

אני לא מצליחה להשיג תשובות לגבי איך להפעיל את הוויז בראב 4 מהסוכנות..

פעם אמרו לי שצריך את הטויוטה קונקט.. עכשיו אומרים שלא משתמשים בזה יותר וצריך להוסיף עוד 1,700₪ להתקנת וויז ברכב ..

 

בכל מקרה, זו התלבטות קשה :/

 

אבל נראה לי שאני נוטה יותר לטויוטה.

אין מילים להודות על כל הפירוט וההמלצות שלכם כאן! זה מאוד עוזר :)

תודה שוב!

 

אם יש עוד דברים רלוונטיים, אשמח לדעת :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח להסבר על מומנט איך זה מתבטא ומה זה אומר [emoji847]

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

 

 

מומנט - יחידת המידה היא קג"מ,

ככל שהמומנט ברכב גבוה יותר גמישות המנוע עדיפה.

גמישות המנוע חשובה בעיקר כאשר רוצים להאיץ בהילוך גבוה.

זאת לאור כך שהטורים ברכב נמוכים.

יתרונם הגדול של מנועי טורבו הוא שהמומנט המרבי

מושג כבר בטורים נמוכים.

בטיוטה ראב 4 למרות מנוע הטורבו המומנט המרבי

מתקבל בטווח שבין 4300 - 5200 סל"ד.

אך במרבית הרכבים שבהם קיים מנוע טורבו

המומנט המרבי מתקבל כבר בסביבות 1600 סל"ד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בראב 4 החדש יש טורבו? חשבתי מנועים אטמוספרים

 

איך נחשב המומנט בדגם בנזין הקודם של הראב 4 ?

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליחה להשיג תשובות לגבי איך להפעיל את הוויז בראב 4 מהסוכנות..

פעם אמרו לי שצריך את הטויוטה קונקט.. עכשיו אומרים שלא משתמשים בזה יותר וצריך להוסיף עוד 1,700₪ להתקנת וויז ברכב ..

לא נשמע לי סביר שהם מתקינים משהו אחר במקום טויוטה קונקט, אולי לסוכנות הספציפית שהלכת אליה יש אופציה אחרת אבל זה כנראה יהיה על אותו רעיון של טויוטה קונקנט (חיבור מחשב אנדרואיד למולטימדיה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בראב 4 החדש יש טורבו? חשבתי מנועים אטמוספרים

 

איך נחשב המומנט בדגם בנזין הקודם של הראב 4 ?

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

בראב 4 אין טורבו הרכב היחיד של טיוטה עם טורבו זה CHR שהפסיקו את השיווק של ה1.2 טורבו מכיוון שהיברידי נמכר יותר.

מנוע חשמלי מקבל את המומנט שלו בשניה שהוא מופעל כלומר ברכב היברידי או חשמלי המנוע החשמלי מניע את הרכב בתחילת הנסיעה וכאשר משטיחים את הדוושת גז מרגישים את היציאה הזריזה מהמקום (הניסיון שלי עם איוניק לא עם ראב 4 אבל העיקרון דומה) ובשלב מסוים גם המנוע בנזין מתעורר משנת החורף ומצטרף לעבודה, אם שמים את הרכב על מצב ספורט (S באיוניק מצב כוח בטיוטות כל המנועים עובדים בשילוב פעולה ישר מהתחלה ככה שכל הכוח של יחידת ההנעה מגיע ישירות

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 857 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...