Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
Max.M

סיכום שנה וחצי ו 65 אלף ק"מ על גולף 1.4 קומפורטליין .

Recommended Posts

נוהג כבר שנתים ושמונה חודשים על גטה 1.2 , הרכב עבר כ 75K ללא שום בעיה.

הרכב מרגיש כמו ביום שהוא יצא מהמפעל, מהודק , חומרים ברמה גבוהה , שקט מוחלט בנסיעה , שום קילופים ודבר לא נשר.

המנוע נפלא והרכב אינו מתקשה להשתלב בקלילות בתנועה, הגיר מעט איטי (נפתר במעבר לספורט) ללא שום בעיה וזאת למרות שהרכב ננהג בצורה הרחוקה מלהיות עדינה , תנועת בוקר ערה ופקקים ועליות קשות של הרי הצפון.

מענין שאותם אנשים קבועים הם אילו אשר מעירים בכל מה שקשור לצרפתיות ו VW .... , תמשיכו עם הקורולה שלכם אין בעיה , שחררו אותנו להחליט במה ננהג ללא סיפורי האימה שלכם.

עריכה אחרונה על ידי CX25GTI

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה?

יש סיפורי אימה מוצדקים.

 

ולרוב בנוגע ל vw זה בצדק.

 

זה פורום פתוח- אין סיבה שלא ישתפו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מענין שאותם אנשים קבועים הם אילו אשר מעירים בכל מה שקשור לצרפתיות ו VW .... , תמשיכו עם הקורולה שלכם אין בעיה , שחררו אותנו להחליט במה ננהג ללא סיפורי האימה שלכם.

 

"סיפורי האימה" האלו סופרו לי ע"י עובד במוסך ראשי של VW בעבר. אלפי מכוניות עברו תיקון במערכת ההילוכים.

היום המצב יותר טוב, ואבל כמו כל אימה, לוקח זמן להרגע ממנה, בעיקר אם זה הכסף הגדול שלך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נוהג כבר שנתים ושמונה חודשים על גטה 1.2 , הרכב עבר כ 75K ללא שום בעיה.

הרכב מרגיש כמו ביום שהוא יצא מהמפעל, מהודק , חומרים ברמה גבוהה , שקט מוחלט בנסיעה , שום קילופים ודבר לא נשר.

המנוע נפלא והרכב אינו מתקשה להשתלב בקלילות בתנועה, הגיר מעט איטי (נפתר במעבר לספורט) ללא שום בעיה וזאת למרות שהרכב ננהג בצורה הרחוקה מלהיות עדינה , תנועת בוקר ערה ופקקים ועליות קשות של הרי הצפון.

מענין שאותם אנשים קבועים הם אילו אשר מעירים בכל מה שקשור לצרפתיות ו VW .... , תמשיכו עם הקורולה שלכם אין בעיה , שחררו אותנו להחליט במה ננהג ללא סיפורי האימה שלכם.

תמצות הודעה: 'למרות שיש אלפי מקרי תקלות, לי זה לא קרה (עדיין, בתוך האחריות), אז תפסיקו לבלבל את השכל, פשוטי עם משעממים עם אסייאתיות!'

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP Manual

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

בתאריך 14.6.2017 בשעה 12:12, EliC25 כתב:

שרשור תחזוקה על Kia Magentis

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תמצות הודעה: 'למרות שיש אלפי מקרי תקלות, לי זה לא קרה (עדיין, בתוך האחריות), אז תפסיקו לבלבל את השכל, פשוטי עם משעממים עם אסייאתיות!'

 

אני מניח שיש לך תיעוד של אלפי המקרים הללו ואו שהמספר הזה הוא הערכה שלך ללא ביסוס עובדתי.

אם הגיר הזה היה אסון קולוסלי כמו שיש כאילו אשר רואים אותו , חברות השכרה וליסינג לא היו מחזיקות את הרכבים הללו בציי הרכב שלהם.

הגיר אינו חף מבעיות , ומנסיון בחברה בה אני נמצא ובחברות אחרות אחוז התקלות זניח ולעיתים (כמו בחברה שלי) הרכבים עומדים להשלים 3 שנות ליסינג עם ממוצע של מעל ל 30K ק"מ לשנה ללא בעיות גיר מכל סוג שהוא.

דרך אגב הרכב כבר מזמן אינו באחריות , אבל למה לדייק אם אפשר לייצר דרמה טובה.

 

כל הקטע עם פשוטי עם משועממים ואסיתיות הגיע במלואו ממך, תחשוב לבד מדוע בחרת להתנסח בצורה הזו.


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם מקס הוא קצין רכב ויודע להגיד לך באילו רכבים יש בעיות חוזרות ונשנות, ובאילו רכבים שקט מופתי.

היקף הבעיה בגירים אינו באלפים? הצחקת אותי.

בוודאי שאין לי סימוכין, אבל אני לא צריך מאגר מידע גם בשביל להגיד שאחרי גיל 40 להרבה אנשים באוכלוסיה מתחילות בעיות של קוצר ראיה.

בחרתי להתנסח כך כי כשאתה אומר 'קורולה' אתה מתכוון לרכב אפור ומשעמם.

ואגב לא נעלבתי, האסייאתית שלי די מהנה.


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP Manual

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

בתאריך 14.6.2017 בשעה 12:12, EliC25 כתב:

שרשור תחזוקה על Kia Magentis

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שהצחקתי אותך , אמרו חכמינו שצחוק טוב לבריאות.

והקורולה אכן הוא רכב אפור ומשעמם (שלא כמו ה 3), לזה הוא בדיוק תוכנן.


Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נו טוב, אם אתה כבר בקטע של 'להוכיח', אז כתבת 'הקורולות שלכם' למרות שדווקא אלו שהגיבו על תקלות הם בעלי גרמניה, צרפתיה, וקוריאנית...


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP Manual

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

בתאריך 14.6.2017 בשעה 12:12, EliC25 כתב:

שרשור תחזוקה על Kia Magentis

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מניח שיש לך תיעוד של אלפי המקרים הללו ואו שהמספר הזה הוא הערכה שלך ללא ביסוס עובדתי.

אם הגיר הזה היה אסון קולוסלי כמו שיש כאילו אשר רואים אותו , חברות השכרה וליסינג לא היו מחזיקות את הרכבים הללו בציי הרכב שלהם.

הגיר אינו חף מבעיות , ומנסיון בחברה בה אני נמצא ובחברות אחרות אחוז התקלות זניח ולעיתים (כמו בחברה שלי) הרכבים עומדים להשלים 3 שנות ליסינג עם ממוצע של מעל ל 30K ק"מ לשנה ללא בעיות גיר מכל סוג שהוא.

דרך אגב הרכב כבר מזמן אינו באחריות , אבל למה לדייק אם אפשר לייצר דרמה טובה.

 

כל הקטע עם פשוטי עם משועממים ואסיתיות הגיע במלואו ממך, תחשוב לבד מדוע בחרת להתנסח בצורה הזו.

לא חסיד גדול של אסיאתיות, גם לא של אירופאיות, מעדיף את האחרונות כי לרוב יש בהן איזה ערך מוסף שהוא שמתקשה למצוא בראשונות. היתה אצלי אוקטבית ליסינג 1.2 במשך שלוש שנים ללא ציוץ עד קרוב לתום התקופה, אז ועם 80K וקצת ק"מ הודיע לי הגיר שנשבר לו עם כיתוב בסגנון gearbox error או משהו דומה בלוח השעונים וקירטוע מחריד על הכביש. אז בכל הנוגע לאיכות הגימור ובמיוחד מוקפדותו, מרחב הפנים וזה השמור למטען, ביצועים סבירים פלוס ושקט יחסי אין לי טענות, גם לא היום כשאני עם אוקטביה 1.4 צעירה וחזקה יותר שגם הוסיפה נוחות נסיעה מעט משופרת, מערכת סאונד סבירה יותר ועוד כהנה וכהנה כצ'ופר נחמד, אבל לא הייתי ממהר להשתמש בכיס הפרטי שלי בכדי להנות מכל אלו, במיוחד כשהרפרנס היא וואגית בת 19 והרבה למעלה מ 200K ק"מ שמאז יומה הראשון אצלי ( אני הבעלים הראשון ) הגיר הפלנטרי המיושן שבתוכה לא מפספס כלום ומתנהג יופי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין שמערכת כיבוי ברמזורים מכובית מהיום הראשון אצלי.

צריכת דלק ממוצעת : 1-14.9 .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...