Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

lidor578

Volvo s60 t5 R- design 2015 עם ק"מ גבוה

שימו לב! השרשור הזה בן 248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

נשמע כמו התלבטות קלאסית בין הלב והשכל.

מה שאולי יכול לעזור לך זה לחשב בצורה פסימית עלויות אחזקה של המזדה אל מול הs60 כולל הכל - ולהבין כמה כל חודש יעלה לך התענוג.

אם זה הבדל שתוכל לעמוד בו (לדוגמא, תוספת של 500 ש"ח כל חודש) - תשאל את עצמך האם אתה מוכן לעבוד X ימים כל חודש (בהנחה שאתה מרוויח 500 שקל ביום לדוגמא) עבור התענוג הזה.

קח בחשבון גם שאולי אתה תרגיש בנוח להוציא את ה500 ש"ח האלה במצב הנוכחי שלך (אתה ובת הזוג עובדים, ילד אחד, משכנתא...) המצב הזה בהחלט יכול להשתנות ולשנות את חוקי המשחק.


היום: פורד פוקוס 2L טיטניום

בעבר: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir 135 HP

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ריאלי בעליל לצאת בהצהרות של "אחזיק את הרכב 8-10 שנים".

כל כך הרבה דברים יכולים להשתבש בדרך, תחשוב על זה - מדובר ביותר משליש מהחיים שלך, נראה לך באמת שזה יקרה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי חושש מקילומטרים במנוע הנ״ל, להפך הנזק נעשה למנוע ולגיר בתנועה עירונית.

טעות נפוצה בארץ - לחשוש מהק״מ הגבוה ופה כח המיקוח שלך כלפי המוכר. הייתי מעדיך לרכוש רכב בגיל הזה שנסע בכביש מהיר ברוב נסיעותיו ועבר את הטיפולים היקרים (טיימינג וכו) מאשר רכב שעבר רק 30 אלף ק״מ בנסיעות עירוניות. בדוק מהיכן המוכר ואיפה הוא עובד ותדע אם הרכב בילה ברוב נסיעותיו בכביש המהיר (סביר שכן לפי השנתון) ותזכה לרכב מפנק במחיר נהדר. בתור בעלים של וולוו במודלים שונים משנות ה 90 ועד היום האחזקה אכן יקרה ללא התייחסות לק״מ וצריך לקחת את זה בחשבון. בדוק כמה פעמים הוחלפו הרפידות והצלחות וכך תקבל אינדיקציה לסוג הנהיגה ברכב. לדעתי מצאת רכב נהדר בצבע מיוחד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה אולי תאור קצת מוגזם, אבל אין ספק שזה לא יעזור למחירי המשומשות (אלא אם הדגם החדש יתגלה כפלופ מטורף).

 

 

ברור לך שהבעיה העיקרית פה היא ירידת הערך, שתהיה גבוהה מזו של המאזדה שלך בסכום שיכול בכיף להגיע גם לחמש ספרות (לשנה) בשנה-שנתיים הראשונות.

אני לא מכיר את הרכב כדי לחזות את עלות הטיפולים, אבל אם כל דבר בסכום של ארבע ספרות ישבור אותך, לא הייתי קונה רכב פרימיום טכנולוגי במקומך.

 

כבעלים של כמה דגמי וולוו בעבר חלקם טורבו וחלקם לא. רוב הטיפולים הסתיימו דווקא ב3 ספרות וממש לא ב4 .

כמובן זה בתנאי שיש לך קצת ידע והכרות עם הרכב ואתה מטפל במקומות הנכונים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך המלצה למקומות נכונים באיזור רחובות?

 

Sent from my SM-G9350 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כבעלים של כמה דגמי וולוו בעבר חלקם טורבו וחלקם לא. רוב הטיפולים הסתיימו דווקא ב3 ספרות וממש לא ב4 .

כמובן זה בתנאי שיש לך קצת ידע והכרות עם הרכב ואתה מטפל במקומות הנכונים.

 

אשמח לשמוע גם המלצה על מקומות נכונים לטיפול

על זיסו שמעתי כבר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוסע על וולוו S60 במשך למעלה מ-3 שנים. רכב מעולה.כמה אנשים שנסעו אמרו שהכי נוח שישבו.מאד מהיר.6.3 שניות ל-100. נראה טוב ב-R-DESIGN במיוחד. אבל........ המחירים בומרשה גבוהים. רוב הטיפולים הפשוטים (פלגים, שמנים בלבד) מה שנקרא טיפול קטן הכי זול היה 1650 ש"ח ורובם היו באזור 2000-2200 ש"ח. מחירי חלפים זה סיפור אחר ויקר וזמן עבודה משלים לחבילה יקרה. אני הוצאתי עד עכשיו ב-2019 בלבד כ-7000 ש"ח ויש טיפול אוטוטו ועוד תיקון. אני אעבור את ה-10K בוודאות (לא כולל רישוי/טסט). לא בטוח שמרצדס יותר יקר. היה לי חבר שהיה לו את ה-C180 והוא אמר לי קטן עלה לו 800 ש"ח. שורה תחתונה לא ממליץ לך וגם איש מכירות של אוויס אמר לי בצדק שאם הרכב המצויין הזה היה לא יקר לאחזקה הרבה היו נוסעים איתו. דרך אגב זיסו מתמחר ב-20% פחות מה שלא משנה את התמונה משמעותית לגבי יוקר הטיפולים

עריכה אחרונה על ידי doron50

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה לעשות טיפולים סטנדרטיים במוסך יבואן?


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נוסע על וולוו S60 במשך למעלה מ-3 שנים. רכב מעולה.כמה אנשים שנסעו אמרו שהכי נוח שישבו.מאד מהיר.6.3 שניות ל-100. נראה טוב ב-R-DESIGN במיוחד. אבל........ המחירים בומרשה גבוהים. רוב הטיפולים הפשוטים (פלגים, שמנים בלבד) מה שנקרא טיפול קטן הכי זול היה 1650 ש"ח ורובם היו באזור 2000-2200 ש"ח. מחירי חלפים זה סיפור אחר ויקר וזמן עבודה משלים לחבילה יקרה. אני הוצאתי עד עכשיו ב-2019 בלבד כ-7000 ש"ח ויש טיפול אוטוטו ועוד תיקון. אני אעבור את ה-10K בוודאות (לא כולל רישוי/טסט). לא בטוח שמרצדס יותר יקר. היה לי חבר שהיה לו את ה-C180 והוא אמר לי קטן עלה לו 800 ש"ח. שורה תחתונה לא ממליץ לך וגם איש מכירות של אוויס אמר לי בצדק שאם הרכב המצויין הזה היה לא יקר לאחזקה הרבה היו נוסעים איתו. דרך אגב זיסו מתמחר ב-20% פחות מה שלא משנה את התמונה משמעותית לגבי יוקר הטיפולים

 

נשמח לשמוע באיזה S60 אתה נוסע, איזה שנתון וק"מ , האם עם המנועים והגירים הארורים מתוצרת פורד, או המנועים והגירים שהחליפו אותם ב2014.

מה התקלות הנפוצות , מה כולל טיפול קטן שעולה 1650 ש"ח.

תודה

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול קטן עולה כ-1200 ₪ והןא כולל שמן, מסנן שמן, מסנן מזגן וטבעת אטימה לפקק שמן מנוע.

המנוע שהוא מדבר עליו הוא 2000 סמ״ק של וולוו עם תיבת הילוכים פלנטארית.

עריכה אחרונה על ידי asafasraf

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, עשיתי קצת מחקר מאז.ל DORON50 יש וולבו שנת 2012 ...

אבל כן, השרשור עוסק בזו עם הגיר הפלנרי עם מנוע וולבו 2.0.


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלי S60 T4 2012

153K קמ. עושה הכל מורשה חוץ מענייני בלמים חוץ מפעם אחת שהייתי צריך להחליף דסקיות במורשה כי היה מחובר למחשב באחורי

ברור שזה היה מייקר את המחירים שציינתי בהרבה

רק אתמול החלפתי מנעול בדלת קדמית בוולוו 3100 ש"ח אחרי הנחה (מ-3400) לאחר שחיפשתי בפירוקיות בכל הארץ ומצאתי רק אחד שרצה באזור 1800ש"ח כולל מע"מ . שמתי לב ש"ע עדכנו ל-400ש"ח וזה בלי מע"מ אני חושב

בקיצור - צריך שיהיה לך יכולת ורצון לשלם את הסכומים האלו

עד לפני כמה חודשים רציתי להחליף לT5 מודל 15/16 ועשיתי נסיעת מבחן והתרשמתי אבל החלטתי לרדת מזה בגלל חוסר הרצון שלי לשלם סכומים כאלו

התוכניות לעבור ליפנית מנהלים/פרמיום.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סכום נכבד לכל הדיעות.

לדעתי תיקונים דוגמת זה ברכב 2012 עדיף לא לבצע בחברה. אין פה ערך מוסף או ידע מיוחד שנדרש.

סתם מרפרוף קל באיביי, מנעול קומפלט חדש מקורי - 180-200 דולר. מזמינים , משלמים לבעל מקצוע עוד כמה מאות שיחליף אותו ואתה סוגר עניין בפחות מחצי מחיר.

אם זה דחוף , אפשר לשלם כמה עשרות דולרים משלוח למשלוח אקספרס.


Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לחלק מהחלפים שמחליפים נדרש לבצע עדכון תוכנה, ואת זה לא תמיד יש במוסכים אחרים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 248 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...