Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן מעקב - רנו מגאן גרנד קופה


daido1
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 254 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...
תופעה די מעצבנת שנתקלתי בה במדיה:

בערך פעם בחודש כל 12 תחנות הרדיו הקבועות מתאפסות לברירת מחדל (87.50 FM).

אין שום בעייה עם החשמל, ושום דבר אחר לא מתאפס.

נראה כמו סתם באג מעצבן.

עוד מישהו נתקל במקרה בתופעה?

 

זה קורה אם משאירים את הטלפון ברכב כשהוא מחובר ל USB, מכבים את האוטו ונועלים , ולאחר מכן פותחים ונכנסים לאוטו ומתניעים כשהטלפון עדיין מחובר ב USB.

הטלפון שלי גם מחובר דרך android auto (לא יודע אם זה קשור).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

ברשותי גרנד קופה בנזין בת חצי שנה (עם מנוע 1.33 ומערכות אקטיביות מקוריות). רכב נוח חזק ונחמד. קצת צפוף לכניסה ויציאה לגבוהים, אבל מעבר לזה מאוד מרווח.

 

שאלה בנושא שאולי מישהו נתקל בו. כשקיבלתי את הרכב, Android Auto היה מציג את חלון הניווט בחצי עליון של מסך המולטימדיה והחצי התחתון היה מחולק לחלון מערכת שמע (רדיו, USB) ולהנחיות ניווט (מיותר). משום מה, לאחר כשבועיים, התצוגה של Android Auto נהייתה על כל המסך, ללא שום התערבות שלי. זה אמנם נחמד ויותר נעים לנווט במסך גדול, אבל מגביל קצת את התפעול של מערכת השמע ובאופן כללי לא אוהב שהרכב עושה מה שבא לו. לא מצאתי שום תפריט שבו אני יכול להגדיר את חלוקת התצוגה הזו (להבדיל ממסכי הבית).

 

אודה אם מישהו יכול לשפוך אור על הנושא.

רנו גרנד קופה ליסינג (סוף סוף לא אסטרה....)

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא :sad:, מקורית כבר כן :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכולם

נתקלתי בפורום הזה רק עכשיו...

אני הלקוח הראשון בארץ של הגרנד קופה 1.3 אקזקיוטיב.(באתי לסוכנות ביום שפתחו את פנקס ההזמנות)

הרכב קצת יותר משנה עם 20000 קמ.

 

אציין שלפני הרכב הזה היה לי גראנד קופה דיזל במשך חצי שנה עד שהלך טוטאלוס...

 

לפני שקניתי את הרכב הזה בדקתי והשוויתי מול כל הרכבים בקטגוריה הזו והרנו עלה על כולם.

אני מאד מאד מרוצה מהרכב מכל הבחינות.

 

רק רציתי לציין לגבי הבקרת אקלים.

ניתן לשמור במועדפים גישה מהירה למזגן בלי ללחוץ בתחתית המסך. זה עוזר כדי לא להוריד את העניין מהרכב.

 

אם יש שאלות בכיף.

IMG-20200405-WA0053.jpg

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

שלום וברכה

בקיץ במצב אקו המזגן לא מאד קר. במעבר למה אחר המזגן מאד קר. בחורף אין הבדל במצבים. אני עם מנוע 1.3 ו30000 קמ בינתיים בלי בעיות. טפו טפו.

מושב הנהג מתכוונן לגובה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Haim26 כתב:

שלום וברכה

בקיץ במצב אקו המזגן לא מאד קר. במעבר למה אחר המזגן מאד קר. בחורף אין הבדל במצבים. אני עם מנוע 1.3 ו30000 קמ בינתיים בלי בעיות. טפו טפו.

מושב הנהג מתכוונן לגובה.

ומושב הנוסע גם??  זה מה שחשוב לי התבלבלתי... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ko11 כתב:

יש עדכונים?,..... לגבי אמינות, המזגן, ובפרט למי שיש דיזל.     שאלה לפותח האשכול: במושב הנהג יש כוונון לגובה המושב?     

יש לי את הדיזל כבר מספר חודשים, מה אתה רוצה לדעת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לבעלי גרנד קופה (וגם קאדג'ר). אני בעלים חדש של קליאו החדשה. בזמן האחרון כמעט בכל גרנד קופה שאני רואה על הכביש, תאורת הלד ליום (בצורת "C" משני הצדדים) נראית גמורה - או צהובה דהויה במקום אור כחול כמו שהיה במקור, או צד אחד או שניהם כבר לא עובד. לכאורה לדים אמורים להחזיק הרבה יותר מנורות להט, וגם החלפה שלהם זה עניין לא זול. אני גם לא זוכר שראיתי תופעה כזו ביצרנים אחרים וגם לא בדגמים אחרים שם רנו כמו הקליאו הקודמת למשל. זה ממש נראה כמו פאק בייצור או שקנו את זה מספק גרוע במיוחד.

 

יש פה מישהו שזה קרה ברכב שלו, או בירר כמה עולה להחליף את זה (אפשר בכלל להחליף לד בלי להחליף את כל יחידת התאורה?). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

שלום לכל העוקבים.

הגיע הזמן לטיפול שנתי.

כעיקרון, צריך לטפל פעם בשנה או כל 20,000 קמ' (המוקדם מביניהם).

עבורי זה כבר הטיפול השני לאחר 33,000 קמ' ושנתיים על הכביש.

אין שום בעיות אמינות עד כה, שום תקלות מכאניות או אלקטרוניות.

אפילו הבאג המעצבן של איפוס תחנות הרדיו , נרגע קצת - פעם אחרונה התאפסו לי כל התחנות לפני 4 חודשים. 

שיפור נחמד הורגש במתלים שהתרככו קצת, כפי שקורה בהרבה רכבים חדשים.

אני מרגיש שכעת הרכב ממצה את פוטנצייאל הנוחות שלו בכבישים עירוניים או משובשים!

לא משהו דרמטי, אך בהחלט מורגש, וגם חשוב - כי נוחות נסיעה היתה אצלי פקטור מרכזי בבחירת המגאן.

להלן המחירים בחשבונית הטיפול  להתרשמותכם- עבודה + חלפים = 1,266 ש"ח כולל מע"מ.

לאחר 5% הנחה על חלקים ו-10% על עבודות, מוסך מרתון , רעננה.

מזה יש להוריד 162 שקלים - בחרתי להוסיף ווקס שכמובן לא ממש קשור לטיפול.

אז בסך הכל זה יוצא 1,100 שקלים לאחר הנחות.

אני כבר מנחש שאפשר היה להשיג זול יותר במוסך פחות מרכזי, או לוותר על עוד איזה 2-3 חלקים שלא הכי הכרחיים... 😉

20210207_155423.thumb.jpg.7c7a5c97ae0f68265f7266807030b977.jpg

עריכה אחרונה על ידי daido1
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את שני הסעיפים הראשונים לא ראיתי אף פעם בהצעת מחיר שלהם.
את המסיר פיח תמיד ביקשתי להעיף.
טיפלתי במרכזי שלהם בראשון , מצד שני לי אין טורבו ( סנדרו 1.2 בנזין אטמוספרי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 254 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...