Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן מעקב - רנו מגאן גרנד קופה


daido1
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

סקירה מעולה , וכמוך אני גם מאוד אוהב את הרכב.

לצערי היבואן לא מוצא לנכון להביא את גירסאת 5 הדלתות לאילו אשר אינם נזקקים לתא מטען.

יהיה מענין לעקוב אחרי הרכב לאורך זמן.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Hyundai Ioniq Premium

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שלום לכולם נתקלתי בפורום הזה רק עכשיו... אני הלקוח הראשון בארץ של הגרנד קופה 1.3 אקזקיוטיב.(באתי לסוכנות ביום שפתחו את פנקס ההזמנות) הרכב קצת יותר משנה עם 20000 קמ.   אציין של

שלום וברכה בקיץ במצב אקו המזגן לא מאד קר. במעבר למה אחר המזגן מאד קר. בחורף אין הבדל במצבים. אני עם מנוע 1.3 ו30000 קמ בינתיים בלי בעיות. טפו טפו. מושב הנהג מתכוונן לגובה.

מושב הנוסע לא מתכוונן באף דגם. חשוב להדגיש שהישיבה לא מרגישה נמוכה.

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש וסע בדרכים טובות.

נוסע על אחותה הדיזלית כבר כמעט שנה. הצלחתי להתרגל לגיר שקצת מעצבן בעיקר בפקקים ובמהירויות נמוכות. חוצמזה הרכב נוח ומפנק. צריכת הדלק לא פחות ממדהימה.

לגבי המולטימדיה, מצליח להסתדר עם אנדרואיד אוטו. התמונה מושחרת אוטומטית עם הדלקת אורות ואין כל הבהוב או נצנוץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תתחדש וסע בדרכים טובות.

נוסע על אחותה הדיזלית כבר כמעט שנה. הצלחתי להתרגל לגיר שקצת מעצבן בעיקר בפקקים ובמהירויות נמוכות. חוצמזה הרכב נוח ומפנק. צריכת הדלק לא פחות ממדהימה.

לגבי המולטימדיה, מצליח להסתדר עם אנדרואיד אוטו. התמונה מושחרת אוטומטית עם הדלקת אורות ואין כל הבהוב או נצנוץ.

 

1. גיר רובוטי. לא נתקלתי בשום בעייה. קודם נתקעתי בפקק של תאונה (מעצבן לכשלעצמו) והגיר תפקד יפה בזחילות / עצירות!

2. אנדרואיד - מוזר, אולי יש לך גרסה אחרת? בגרסה שלי לא מצאתי שום דרך להעביר את ווייז או גוגל למצב לילה, אז הלבן שלהם בוהק מדי בנהיגה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

20190409_172045.jpg

מבחן צריכת דלק "מעשי" ראשון.

סוג - נהיגה בינעירונית.

מסלול - הרצליה לטבריה, 130 קמ'.

תוואי - כביש 6, 77.

טווח מהירויות - 120 קמ"ש, 100, כולל גם קצת עומס והזדחלות בפקק רבע שעה (תאונה).

ממוצע - 75 קמ"ש.

צריכה ממוצעת - 5.7 ל'/100קמ' = 17.5 קמ'/ל'.

מצב נהיגה - ECO.

 

קיבלתי מ"המורה לחיסכון" ציון 68, אבל ת'כלס היא נתנה את הציון הזה לעצמה, כי רוב הנסיעה הייתי על "אדפטיבי". :-)

 

אגב, לגבי הנסיעה עצמה - עברה בנוחות ונינוחות מושלמת.

עריכה אחרונה על ידי daido1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
[ATTACH=CONFIG]517648[/ATTACH]

מבחן צריכת דלק "מעשי" ראשון.

סוג - נהיגה בינעירונית.

מסלול - הרצליה לטבריה, 130 קמ'.

תוואי - כביש 6, 77.

טווח מהירויות - 120 קמ"ש, 100, כולל גם קצת עומס והזדחלות בפקק רבע שעה (תאונה).

ממוצע - 75 קמ"ש.

צריכה ממוצעת - 5.7 ל'/100קמ' = 17.5 קמ'/ל'.

מצב נהיגה - ECO.

 

קיבלתי מ"המורה לחיסכון" ציון 68, אבל ת'כלס היא נתנה את הציון הזה לעצמה, כי רוב הנסיעה הייתי על "אדפטיבי". :-)

68/100 אתה לא נוהג חסכוני

מעניין אותי יש למזגן בקרים פיזים יעני גלגלות או משהו או לשבור תראש בצרחות לקרלוס גוהן איפה זה במערכת?

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותודה על הסקירה המקיפה והמפורטת.

 

הצלחתי להתרגל לגיר שקצת מעצבן בעיקר בפקקים ובמהירויות נמוכות. .

 

מהן התופעות המעצבנות בפקקים ובמהירויות נמוכות?

 

בדיוק קראתי מבחן השוואתי בין הגרנד קופה 1.3 החדש, לבין אוקטביה 1 ליטר, לבין הקורולה היברידית החדש, שם ציינו תופעות בגיר של האוקטביה שהם לא אהבו, אבל לא ציינו תופעות מיוחדות לגבי הגיר של הרנו (מלבד לגבי כך שהוא פחות ממהר להוריד הילוכים), אבל במבחנים לא תמיד עולים על כל הדברים ולכן יש את הפורום הזה :-)

 

https://cars.walla.co.il/item/3229407

עריכה אחרונה על ידי green
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
68/100 אתה לא נוהג חסכוני

מעניין אותי יש למזגן בקרים פיזים יעני גלגלות או משהו או לשבור תראש בצרחות לקרלוס גוהן איפה זה במערכת?

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

ציינתי בפירוש למה "המורה אשמה" בציון הגרוע!

מצד שני, 17.5 עם ציון כזה, אז זה דווקא סבבה לגמרי... ;-)

יש בקרים פיזיים רק לטמפ' וגם כפתורי auto ומיחזור-פנימי.

כל השאר - בקרים נוחים מאד, אבל במדיה. (נגיעה קלה בתחתית המסך)

עריכה אחרונה על ידי daido1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק לשם השוואה ממוצע הצריכה בדיזלית עומד יציב על 21 ק''מ לליטר משאבה למשאבה.

בעניין המולטימדיה הייתי מנסה להוריד גרסה אחרונה. כאמור השינוי בצבע אוטומטי מיד עם הדלקת האורות (זה פועל גם כשהאורות על מצב אוטומט)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

ולאחר 5,000 קמ' על הכביש, הגיע הזמן "להשתעשע" קצת..

מבחני תאוצה!! :-)

טוב לא ניסחף, זה הרי לא רכב ספורט.. המטרה כאן היא בסך הכל לאמת נתונים רשמיים, ולבדוק שימושיות.

ובכן, הנתון הרשמי אכן אומת ואף השתפר במעט.

בגדול, הביצועים מצויינים גם בפתיחה וגם בהאצות ביניים,

בזכות מנוע טורבו סופר גמיש , וגיר רובוטי משובח.

הגיר טיפה מהסס בלחיצה הראשונית, אבל המנוע הנהדר מפצה על כך ב"דחף" חביב ומענג כבר מ-1,500 סל"ד. (24.5 קג"מ ב 1600 סל"ד).

גם חלוקה מצויינת של יחסי ההעברה בין 7 ההילוכים בהחלט תורמת את שלה לגמישות וניצול מרבי של כל הילוך!

בעליות מים המלח, אני כבר יכול לדווח שהעקיפות הן בטיחותיות ביותר כולל 4 מבוגרים + מטען + מזגן!

הופתעתי שהיא די משתווה לביצועים של ה 308 הקודמת שלי בשלב זה של חייה (132 כ"ס, 6 הילוכים פלנטרי), ציפיתי לפער יותר מוחשי.

מי שביקר ביומן מעקב הקודם לפני 5 שנים, ראה שת'כלס הצלחתי עם ה-308 לשפר את הנתון הרשמי בשנייה שלמה, וזה לא זניח בכלל!

האמת שהרגשתי תאוצה חזקה יותר ברנו, אבל נראה לי שה-308 מקזזת אותה בזכות תגובה ראשונית יותר מהירה של הגיר, וחיסכון במשקל.

בהאצות ביניים יש אפילו יתרון קל לפיג'ו!

 

לגבי המבחן עצמו - בוצע במצב ספורט.

כיילתי את מד המהירות באמצעות ווייז. יש פער של 3 קמ"ש בלבד בינו לבין GPS. בחרתי קטע כביש מישורי.

ולהלן התוצאות...

0-100 קמ"ש - 8.8 שניות. (רשמי - 9.0 שניות)

60-100 קמ"ש - 5.7 שניות.

80-120 - 6.8 שניות.

 

עוד נקודה ראוייה לציון, שמתי לב שבין מצב ספורט למצבים הרגילים אין פער כל כך משמעותי בתאוצות,

לעומת זאת בין מצב "חיסכון" למצבים הרגילים בהחלט יש פער! ב"חיסכון" צריך ללחוץ חזק מאד על הדוושה כדי להוציא ביצועים טובים.

בפיג'ו 308 למשל יש רק שני מצבים (ספורט וחיסכון) והפער ביניהם אפילו יותר קיצוני.

 

שאלות?? :)

עריכה אחרונה על ידי daido1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מהירות מרבית, אסתפק בפרסום הנתון הרשמי : 205 קמ"ש.

(אם במקרה יש כאן מישהו ממתנ"א, אשמח לנדב לו את הרכב לשעה, שיבדוק לי שזה באמת נכון... :wink:)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה פשוט משעשע לראות איך המכוניות העממיות של היום הן רכבי הספורט של האתמול.

 

בפחות מ9 שניות להגיע ל100 קמ"ש בעמידה וברכב שהוא סה"כ נוח וחסכוני בדלק - בגודל משפחתי מלא ובמחיר עממי לחלוטין. לא פחות ממרשים!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חייב לציין לפות''ש שאכן בגרסה החדשה של אנדרואיד אוטו בוטל שינוי צבע המסך בין יום וליה בהפעלת ווייז וזה אכן מביא בלילה אור יקרות לסלון הרכב.

נקווה שבעדכון הבא ייזכרו בזה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתונים מרשימים מאוד לרכב משפחתי ״סטנדרטי״.

 

מראה עד כמה הפער בין פרימיום לעממי מצטמצם, גם ברמת הגימור והפיצ׳רים וגם מבחינת יחידת ההנעה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ולאחר 5,000 קמ' על הכביש, הגיע הזמן "להשתעשע" קצת..

מבחני תאוצה!! :-)

טוב לא ניסחף, זה הרי לא רכב ספורט.. המטרה כאן היא בסך הכל לאמת נתונים רשמיים, ולבדוק שימושיות.

ובכן, הנתון הרשמי אכן אומת ואף השתפר במעט.

בגדול, הביצועים מצויינים גם בפתיחה וגם בהאצות ביניים,

בזכות מנוע טורבו סופר גמיש , וגיר רובוטי משובח.

הגיר טיפה מהסס בלחיצה הראשונית, אבל המנוע הנהדר מפצה על כך ב"דחף" חביב ומענג כבר מ-1,500 סל"ד. (24.5 קג"מ ב 1600 סל"ד).

גם חלוקה מצויינת של יחסי ההעברה בין 7 ההילוכים בהחלט תורמת את שלה לגמישות וניצול מרבי של כל הילוך!

בעליות מים המלח, אני כבר יכול לדווח שהעקיפות הן בטיחותיות ביותר כולל 4 מבוגרים + מטען + מזגן!

הופתעתי שהיא די משתווה לביצועים של ה 308 הקודמת שלי בשלב זה של חייה (132 כ"ס, 6 הילוכים פלנטרי), ציפיתי לפער יותר מוחשי.

מי שביקר ביומן מעקב הקודם לפני 5 שנים, ראה שת'כלס הצלחתי עם ה-308 לשפר את הנתון הרשמי בשנייה שלמה, וזה לא זניח בכלל!

האמת שהרגשתי תאוצה חזקה יותר ברנו, אבל נראה לי שה-308 מקזזת אותה בזכות תגובה ראשונית יותר מהירה של הגיר, וחיסכון במשקל.

בהאצות ביניים יש אפילו יתרון קל לפיג'ו!

 

לגבי המבחן עצמו - בוצע במצב ספורט.

כיילתי את מד המהירות באמצעות ווייז. יש פער של 3 קמ"ש בלבד בינו לבין GPS. בחרתי קטע כביש מישורי.

ולהלן התוצאות...

0-100 קמ"ש - 8.8 שניות. (רשמי - 9.0 שניות)

60-100 קמ"ש - 5.7 שניות.

80-120 - 6.8 שניות.

 

עוד נקודה ראוייה לציון, שמתי לב שבין מצב ספורט למצבים הרגילים אין פער כל כך משמעותי בתאוצות,

לעומת זאת בין מצב "חיסכון" למצבים הרגילים בהחלט יש פער! ב"חיסכון" צריך ללחוץ חזק מאד על הדוושה כדי להוציא ביצועים טובים.

בפיג'ו 308 למשל יש רק שני מצבים (ספורט וחיסכון) והפער ביניהם אפילו יותר קיצוני.

 

שאלות?? :)

 

 

מדהים.

בעוד מספר חודשים אני מתכוון להחליף רכב וזו אחת האופציות שעולות לי לראש,

יחד עם למתוח את התקציב ולקחת 3008 דיזל / הונדה סיוויק ידנית.

החסרון היחיד שנראה שיש לאוטו כרגע זה הפלסטיקה בפנים ( במיוחד כשהסלון בצבע בהיר) ובעיקר קנייה פרטית של האוטו.

אני מאוד רוצה את הגרסא שאצלך, המפוארת, וכשאקנה אותה בצורה פרטית אני יודע שתוך מספר שנים - לדוגמא 4-5 כשארצה למכור המחיר ככ יצנח ביחס למתחרות כיאה לצרפתית וזה פשוט מוציא לי את החשק מלהסתכל לכיוון.

 

נראה אוטו מושלם

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...