Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עדכון: הושקה רשמית | פיג'ו 508 החדשה עברה רישוי בארץ (וקצת על מאזדה CX5)


LEGACY 1.8
 שיתוף
עוקבים 13
שימו לב! השרשור הזה בן 654 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה שכן, הרכב מאובזר יפה:

 

דגם הבסיס 180 Premium כולל בין היתר: בולמים אדפטיביים, Keyless , בלם יד חשמלי, ריפודי בד משולבים בדמוי עור (כהה או בהיר לבחירה), משטח טעינה אלחוטי, חישוקי 18, חלונות כהים מאחור, גימור קרבון בתא הנוסעים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, חיישני תאורה וגשם, לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3, מולטימדיה ״10 עם ממשק אפל קאר-פליי וזיהוי קולי, סאנרוף פנורמי חשמלי, דיבורית BT, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור 4 כניסות USB ועוד

 

הGT 225 כולל בנוסף מערכת חניה אוטומטית, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע באמצעות מעבר הרגל מתחת לפגוש האחורי, מושב נהג ונוסע חשמליים עם זיכרונות לנהג שכוללים גם עיסוי וחימום, מערכת שמע משודרגת מבית Focal עם 10 רמקולים, מראות צד מתכווננות מטה בנסיעה לאחור, תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת ״19, גימור דמוי עץ מודרני בתא הנוסעים, חלונות כהים, מושבים בריפוד אלקנטרה משולב בעור נאפה, תגי GT, תקרה כהה ועוד...

חיצונית הGT נבדלת עם תאורת יום LED בצורת ניבים בפגוש הקדמי, מסגרת חלונות בשחור מבריק, גריל קדמי במראה ספורטיבי יותר, מראות צד שחורות, ותגי GT...

 

שני הדגמים מצויידים במערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית השומרת את הרכב במרכז הנתיב כאשר בקרת השיוט האדפטיבית פועלת, בלימה אוטונומית (עד 140 קמ״ש) עם זיהוי הולכי רגל (עד 60 קמ״ש) זיהוי תמרורים, ניטור שטח מת בצידי הרכב כולל תיקוני היגוי, ובקרת עירנות נהג.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשחושבים על זה, זה נכון של508 אין מה להציע למי שמחפש משפחתית-מנהלים בסיסית (יחסית) ברמת מחירים של 160-170 אלף ש״ח. אבל מי שמחפש רכב כזה ברמות הגימור הגבוהות יותר ועם כל הפינוקים, סופרב 1.8 Style שהיא פחות מאובזרת מהפיז׳ו גם עולה 200 אלף, והL&K 220 עולה כמו ה508 GT.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא כמה בכלל יש מקום לרכב בקטגוריה הזו, במחיר כזה, עם סמל של פיג'ו (שהוא, אם נהיה עדינים, לא פרימיום בכלל).

מילא אם היו ממתגים אותה בתור DS, זה עוד היה סביר. אבל במחירים כאלה לקוחות מחפשים גם מיתוג, לא רק אבזור, וזה לא תחום שפיג'ו מצטיינת בו.

 

לדעתי זה יהיה רכב מאוד (מאוד) נדיר, וחבל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל גם סקודה זה לא מותג פרמיום וב2018 הם מכרו לא רע בכלל גם את הסטייל (190-200 אלף בהתאם לגרסת מנוע), וגם מעל 400 יחידות של הL&K 200 שעולה 240 אלף ש״ח.

בהתחשב בשוק, באלטרנטיבות וברמת הגימור שהם החליטו לשווק פה, המחיר ממש לא מפתיע. אז נכון שהיא בטח לא תימכר כמו לחמניות, אבל היא תימכר. אישית הייתי קונה אחת דווקא בגלל העובדה שהכבישים לא יהיו מוצפים בה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוברט, אתה חושב שלרכוש שפיג'ו ב240 אלף שקל, שיש במוו 330e במחיר דומה, זאת קנייה טובה? שלא לדבר על עלות הבעלות על רכב כזה בשלוש שנים, שיהיה לדעתי כפול ב במוו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לסקודה יש דגם כניסה ב-166 אלף שקלים, לפיג'ו אין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אבל לסקודה יש דגם כניסה ב-166 אלף שקלים, לפיג'ו אין.
יש להם את האופל. השאירו אותה לציי רכב

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתמחור שנקבע מדובר ברכב נישה, לא נראה לי שמישהו בלובינסקי בונה על כיבוש הקטגוריה או גניבת לקוחות מרכבי פנאי. עם זאת הרכב סופר ייחודי ונראה פשוט מעולה ואם זה הלך להם עם ה-3008 אני מאמין שהכמויות הקטנות שיביאו ימכרו גם בלי 0 ק"מ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אבל גם סקודה זה לא מותג פרמיום וב2018 הם מכרו לא רע בכלל גם את הסטייל (190-200 אלף בהתאם לגרסת מנוע), וגם מעל 400 יחידות של הL&K 200 שעולה 240 אלף ש״ח.

בהתחשב בשוק, באלטרנטיבות וברמת הגימור שהם החליטו לשווק פה, המחיר ממש לא מפתיע. אז נכון שהיא בטח לא תימכר כמו לחמניות, אבל היא תימכר. אישית הייתי קונה אחת דווקא בגלל העובדה שהכבישים לא יהיו מוצפים בה.

סקודה מותג חזק משמעותית בארץ, והכמויות של הסופרב על הכביש עוזרות לה למכור למי שלא מחפש ייחודיות.

 

זו הבעיה עם ייחודיות - יש מעט קונים.

 

יכול להיות שה-508 הזו תהיה הטובה בסגמנט, ואחלה תמורה למחיר, לדעתי במחיר כזה יהיו לה מעט (מאוד) לקוחות, בגלל המותג.

 

זה פשוט שידור חוזר של הג'וליה, רק גרוע יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

3008 נמכרת יפה מאוד למרות המותג הבעייתי כביכול בארץ, ולמרות המחירים הגבוהים שלה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וזה הסגמנט עם הביקוש הגדול ביותר.

משפחתיות גדולות דועכות גם ככה, וכרגע רק הסופרב נמכרת היטב, התחרות העיקרית שלה בדמות הסונטה והאופטימה נעלמה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה יחסי. כוונתי שה3008 נמכרת יפה למרות ולמרות, וזה לא שחסרות אופציות אסיאתיות לבחירה.

בכל אופן, הכל ספקולציות. גם יכול להיות שהם מתחילים עם שני דגמי קצה, ויביאו משהו זול יותר בשלב מאוחר יותר. יותר מעניינת אותי הפלאג-אין האמת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רוברט, אתה חושב שלרכוש שפיג'ו ב240 אלף שקל, שיש במוו 330e במחיר דומה, זאת קנייה טובה? שלא לדבר על עלות הבעלות על רכב כזה בשלוש שנים, שיהיה לדעתי כפול ב במוו

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

חלקו השני של הפוסט המצוטט סותר את הראשון, אם 508 אינה קניה טובה כשיש במחיר דומה 330e ( לא נכנס לגוף הטענה ), אז איך היא נשארת כזו כשעלות הבעלות על האחרונה כפולה לטענתך. מניח שהתכוונת להיפך הגמור, אבל גם אז נשאלת שאלה לגיטימית בסגנון : ומאיפה אתה יודע לנבא מה שאינך יכול ? בקיצור אותי הצלחת לבלבל.

ובאותו ענין, נקודה קצת עקרונית יותר, מאיפה לכם מומחים שכמותכם הבטחון הזה להחליט שאוטו אחד פחות כדאי מרעהו למרות שההיכרות היחידה שיש לכם איתו היא במקרה הטוב תמונות ברשת.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 654 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...