Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

ז'נבה 2019

Recommended Posts

תערוכת ז'נבה השנה קצת דלילה בדגמים סדרתיים למען האמת. לפחות כאלה שרלוונטיים לפיסת גן-עדן הקטנה שלנו. ריכזנו עבורכם את הדגמים המעניינים יותר. יש לכם שאלות על אחד הדגמים? רוצים שננסה למצוא מידע על דגם אחר? נמצאים ממש עכשיו בתערוכה ורוצים לספר לנו מה אתם רואים? ספרו לנו.

 

MAIN-זנבה-2019.jpg


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פה כרגע אז אם למישהו יש בקשות, שאלות...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ב- cx-30 יש פתחי מיזוג למושב האחורי (דבר שנעדר מה- 3), דבר שבדר״כ מעיד על הקטגוריה. לכן, מעניינת ההשוואה ל- 3 במימדים בחלל הנוסעים.

האם בגודלו הוא מתמקם לצד רכבים כמו ה- xv ו- ch-r והקאמיק?

 

אפרופו הקאמיק, כתבים רבים התלהבו ממרחב הפנים. אשמח לשמוע את דעתכם.

בכתבה ציינתם שהקאמיק מציג חידוש עיקרי אחד (היחס בין בסיס הגלגלים לגודל המרכב).

לדעתי יש חידוש חשוב נוסף והוא החיבור האלחוטי לממשקי אנדרואיד ואפל.

 

תודה.


קרדיט ל- misterb על התמונה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פתחי אוורור מאחור לאו דווקא מעידים על הקטגוריה.

לגני מרחב הפנים בCX-30 הייתי רוצה לענות לך אבל לצערי היחידה הבודדת שהם הביאו לתערוכה נמצא על פלטפורמה סגורה, והם לא נותנים לפשוטי העם לשבת בה.

לדני הקאמיק טרם הגעתי לשם, אבל אפל קארפליי אלחוטי זה חדש לסקודה, לא בכלל.

 

78a391d220e19c78dda63833b4ebfd66.jpg

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואפרופו מאזדה, ה3 החדשה באמת מרשימה עיצובית, ומבחינה זו אין ספק שהם העלו את הרף. אבל היא עדיין צפופה מאוד.

 

4287f854aaf365eeaa4a3d80b5de1f71.jpg

e60fc3f91697d8917d0da8ba0414a785.jpg

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי בתערוכה מוצגת גם מתיחת פנים לקיה נירו. אני טועה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פה כרגע אז אם למישהו יש בקשות, שאלות...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני מקווה שאתה נהנה.

אם יש את מי לשאול, האם יש פרטים על ה-208 GTI החדשה?


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
להבנתי בתערוכה מוצגת גם מתיחת פנים לקיה נירו. אני טועה?

אכן. מנסה להעלות תמונות אבל יש לי בעיה כרגע, אולי בגלל הגבלת data. בכל אופן לא משהו שעין בלתי מזויינת היתה שמה לב אליו...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מקווה שאתה נהנה.

אם יש את מי לשאול, האם יש פרטים על ה-208 GTI החדשה?

תודה.

אין פרטים עדיין. גם פה אעלה תמונות של הרגילה ברגע שאוכל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוברט איך אתה מתרשם מהקליאו וה 208 החדשות? איך הן מבחינת מרחב מאחור, איכות חומרים ואינטריור וכו׳

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על התשובה המאוחרת.

התרשמתי משניהן מאוד! חתיכת קפיצת מדרגה מהדגמים הקודמים בכל הנוגע לעיצוב הפנים והאיכות.

עיצובית יש לי עדיפות מסויימת לקליאו, גם מבחוץ וגם מבפנים. היא קצת יותר ״נקיה״ מבחינה זו (או באנגלית פחות fussy). אבל שוב, אהבתי מאוד את שניהן ול208 עיצוב יותר עתידני כמיטב המסורת האחרונה שלהם. אגב מבחינת הדגמים, הדוכן של פיז׳ו לדעתי היה אחד המרשימים בתערוכה וזה חתיכת שינוי מפיז׳ו של לפני שנתיים-שלוש.

לגבי המרווח, מקדימה סבבה בשניהן, מאחור הן הרגישו לי צפופות משהו, וקצת קשה לי להגיד שהרגשתי שיפור משמעותי לעומת הדגמים הנוכחיים/קודמים, אבל את הפיז׳ו בדקתי קצת בלחץ כי הדוכן היה פשוט מפוצץ.

הבגאז׳ ברנו לעומת זאת נראה גדול משמעותית מהדור הקודם, ומרשים לרכב בגודלו.

 

2ffe3df8be01b8058dde90a661eab941.jpgd199a1d88ea468f0d1c8dea37593e795.jpg87c1b9df94376e89358db440c97b0b56.jpgdb79343419b796f333c7c0998fe563bb.jpgd9a9c6076a88dbe6cc37cce011c1e61f.jpgcc755d58ff1fe95b2873e69250733bb9.jpg6f690141f476c65eac20747a6efd5329.jpg

 

54adbae42a3106232b3a4336671f75b7.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת הפלאג-אין היבריד של ה3008 נראית מעניינת ביותר.

88b9b755c3fc6efffe169e25094527d7.jpg8bd60195cd6820e4c5685335af861a8e.jpgb2aaf9b8f3076e52d9c81be1ad32ffd3.jpgf8beab720b150abf3273399633901dde.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
להבנתי בתערוכה מוצגת גם מתיחת פנים לקיה נירו. אני טועה?

6c6cd92e811205dd8e11c5aabdfc1a31.jpge3256976f00c241616b1e7050c5edf1b.jpg2da57a111db3b4b0da32627345763f63.jpg

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבגאז׳ ברנו לעומת זאת נראה גדול משמעותית מהדור הקודם, ומרשים לרכב בגודלו.

עם 391 ליטר מוצהרים הוא כעת הגדול בקטגוריה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההייבריד של ה3008 למיטב זכרוני מגיע עם הספק משולב של 300 כ"ס ומומנט גבוה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...