Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להתראות אאודי RS3 ושלום ל...


kingikra
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

בכלל לא עניין של "לעצור אותך", אתה משווה עלויות+ עלויות אחזקה מול חוויית נהיגה ובכלל לא בטוח שפורשה ממשיכה להיות כזו קוסמת.

 

וזה לא רק בגלל העלויות אלא בגלל שהתקציב שלך מדבר פחות או יותר על דגמים שהמתחרות נותנות לה פייט בכלל לא קטן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אין לי עדיין ניסיון עם פורשה בכלל (בפסח כנראה יהיה עם טורבו אס) אבל מנוע אחורי (אחורי-מרכזי בקטנות) אמור לתת לא מעט. תקן אותי אם אני טועה.

עריכה אחרונה על ידי kingikra
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם בקרות, בקושי תרגיש הבדל כל שהוא (אם בכלל).

 

בלי בקרות, לי לפחות באופן אישי רועדות הביצים להביא פורשה למגבלות כשהבקרות כבויות.

 

ימי מסלול זו האופציה היחידה שאני חושב שתוכל באמת להרגיש הבדל בניהוג בגלל מיקום המנוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפס משקל על הפרונט יורגש גם בלי לנתק בקרות.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפורשה יש חלוקת משקל של 100:0?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
במידה והוא לא הולך על GT3RS (סתם לשם ההקצנה, ברור לאן אני הולך), אני לא חושב שבוקסטר כל שהיא תיתן איזה ביצועי נוק-אאוט לפרצוף ל M2.
אני לא חושב שיש פה עניין של נוק אאוט, הייתה לי קאיימן, רכב שנוח לחיות איתו ביום יום וממש כייף איתו כשדוחקים אותו לקצה, יש שם איזון שאין ב911 כשמתקרבים למגבלות.

 

הייתה לי קאיימן בבית, היו גם רכבים עם הספק כמעט כפול, אני אקח קאיימן רגילה ולא M3 ליום כייף בכביש מפותל.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מדהימה!

אני זוכר שרשמת מתישהו שתידלקת בסונול כפר יונה. אתה במקרה גר ביפה נוף?

הימים הקשים חלפו :-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז אחרי חודש ומשהו של בעלות על המפלץ החדש מה הרשמים לאחר תקופה שהיא קצת מעבר לרושם ראשוני?

 

הטוב? הרע? המכוער מכוער אבל טייס?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא הבוקסטר וברור שהקיימאן ה"חלשות" דווקא לטעמי יתנו חווית נהיגה שונה מהM2 הברוטאלית

לטעמי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מדהימה!

אני זוכר שרשמת מתישהו שתידלקת בסונול כפר יונה. אתה במקרה גר ביפה נוף?

 

אני עדיין מתדלק בסונול כפר יונה כי ההורים שלי גרים בנורדיה. אני גר בהרצליה.

 

תודה

 

אז אחרי חודש ומשהו של בעלות על המפלץ החדש מה הרשמים לאחר תקופה שהיא קצת מעבר לרושם ראשוני?

 

הטוב? הרע? המכוער מכוער אבל טייס?

 

קצת קשה לתת חוות דעת על רכב כזה כשהוא בזמן הרצה אבל אנסה בכל זאת.

ההרצה טומנת בתוכה 2000 ק"מ ראשונים מבלי לעבור את ה5500 סל"ד ובלי לחצות את המהירות של 170 קמ"ש (מי בכלל מגיע למהירויות כאלו? חולי נפש...).

אני תמיד מחמיר עם הדרישות וב 1000 הראשונים לא עברתי את ה 4000 סל"ד. כרגע אני כבר כ 250 ק"מ בתוך ה 1000 השני. אפושהו מעל 4500 סל"ד הבהמה נכנסת לפעולה ככה שאפשר לטעום טיפה עד 5500 סל"ד. בינתיים אני ממש מרוצה ממה שאני חווה. נכון, זה עוד מוקדם מידי, אבל הסאונד המטמטם, הכוח הממכר והיכולת להוציא את התחת בקטנה בכל פניה אפשרית פשוט משכר.

לצורך השוואה, בקאדילק שפחות אהבתי, כל ליטוף של דוושת ההאצה בפניה איטית מאוד עם בקרות דלוקות מוציא את התחת. בבימרית צריך להתאמץ הרבה יותר מכך עם בקרות דלוקות. כשהבקרות כבויות (ניסיתי את זה רק פעם או פעמיים), גם עד 5500 סל"ד התחת רוקד בהאצות ממהירויות נמוכות ובפניה התחת יוצא יפה מאוד אבל לא אגרסיבי מידי כמו בקאדי.

אני כבר מת להגיע לנסיעה הראשונה לנס הרים. סביר מאוד להניח שאפתח שירשור בנושא.

 

דווקא הבוקסטר וברור שהקיימאן ה"חלשות" דווקא לטעמי יתנו חווית נהיגה שונה מהM2 הברוטאלית

לטעמי.

 

שונה לטובה, אני מבין?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שנה מאוחר יותר...

לאחר תקופה, מאוד נשמח לשמוע רשמים מהרכב כמו נוחות בחיי היום-יום, טיפולים, ימי מסלול( אם יש)...

בחו"ל לא מפסיקים לשבח את m2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו הוא הפסיק להגיב אחרי שכמה נשמות טובות פה האשימו אותו בנהיגה בקלות דעת. נקווה שבכל זאת יחזור לעדכן. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכולים לספר מה קרה בדיוק ? אפשר גם בפרטי.

M2 זה אחד הרכבים היותר מעניינים שנחתו פה בשנים האחרונות (ויש גם ידני!)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...