Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ 2018 - סיכום שנה (כבר שש שנים)


RK

פוסטים מומלצים

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רכב מגניב, אם כי יחידת ההנעה לא ברמה של האוטו. לא מפריע במסלול, כן מפריע ביום-יום (בפרט בעליות של הבקעה).

 

אגב, הייתי לא מזמן בנסיעת עבודה לסובארו (יפן), ושאלתי את הבחור שעבדתי איתו למה אין BRZ קבריו ולמה אין טורבו.

 

הוא ענה לי תשובה יפה שמתמצתת את מהות הרכב: אם הייתה גרסה פתוחה היא הייתה מדי כבדה, ואז היינו צריכים להוסיף לה טורבו :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה רכב יש לאחיין שלי את גירסת ״sti” התנהגות כביש מעולה רק החסרון היחיד זה המנוע העייף אפילו שאחרי שהוא עשה לה צנרת ,הדרס ותוכנה יש שיפור קל אבל אין מה לעשות k20 f20 זה לא איך הם לא דחפו לה מנוע של wrx,sti ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תהיית הדיוט - למה במיאטה 160 סוסים מספיקים (או שאפשר לומר מספיקים לכאורה) ובברז/86 200 לא?

 

Sent from my Galaxy Note 9

עניין של עקומות. בברז יש בור מומנט בין 3500 ל-4500, מה שיוצר מצב שבו בפועל המיאטה מהירה יותר בכל מיאוץ. היא גם קלה יותר. זה לא שהמיאטה בוגאטי ויירון והברז סוסיתא קוביה, אבל מבחינת קו ישר המיאטה עדיפה. בפניות, כסטוק, המיאטה נופלת בהפרש ניכר. תיכף יבואו בעלי מיאטות ויגידו "אבל קוילאוברים", אז העסק הזה עובד לשני הכיוונים. במחיר הקניה של שתיהן היום, בכסף של המיאטה מקבלים ברז משופרת מאד.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

7500 למקיף? אני לא מצוי בתחום אבל זה לא המון?! חוץ מזה היה כיף לקרוא.
מצטער על עוגמת הנפש [emoji51]

7500 זה לא מעט, אבל לא חריג בקרב מכוניות ספורט.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העקומה בנויה כך שיש כ-20 קג"מ לפני הבור וקצת מעל אחריו. דווקא בשימוש יומיומי זה לא מפריע, כי אפשר להתנהל מעולה עד 3500 סל"ד. בנסיעות נמרצות ביציאה מפניות איטיות נופלים לתוך הבור. במסלול פשוט משתדלים להיות מעליו.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום מעולה! המכונית הזאת היא בהחלט ל"מבינים בלבד", וטוב שמצאתם אחד את השני :) מה שהכי מבדר בברז - זאת הרגשה של מכונית ספורט אמתית אפילו בדרך למכולת, בנסיעה רגוע לגמרי. והצמיגים המקורים מוסיפים להרגשה הזאת. אני החלפתי סט ראשון לאותם צמיגים מקורים במטרה אחד - הם מלמדים אותך לנהוג יותר טוב, להבין את הקינטיקה והתנהגות של הרכב במסלול. רק בשנה רביעית החלפתי לצמיגים אוחזים ספורטיביים - מהירויות עלו, פאן ירד קצת. דבר שני שמאוד כיפי - זה רכב עם מומנט נמוך, לכן כדי לעמוד בקצב אתה צריך או לבלום פחות, או להחזיק את המנוע בסל"ד גבוה והוא שמח להיות שם. חגיגה של ממש! מאחל לך עוד שנים של כיף וסיפוק מהמכונית המיוחדת הזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול בבקשה להרחיב קצת על נושא הילדים מאחור? אני מבין שילדים לא צריכים הרבה מקום לרגליים אבל יש מצב להכניס כיסא בטיחות? או רק בוסטר קטן?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...