Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ 2018 - סיכום שנה (כבר שש שנים)


RK

פוסטים מומלצים

סקירה נהדרת. בהחלט תמהיל לא אופייני לרכב כזה, אבל נראה שבחרת נכון, אתה נהנה, ואנחנו מרוצים שעוד BRZ הגיעה לכביש.

כל הכבוד על האומץ, וכל הכבוד לסובארו על הרכב.

תמשיכו להנות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה כנראה גם לא תראה צריכת שמן רומן - במידה וכן תראה מיד תבדוק נזילות ממכסי שסתומים.

 

יצא לי לבצע פרוייקט אינטגרציה (אודיו לרכב) בBRZ

 

הבעלים המקוריים לפני שנמכרה בודד בה את רצפת תא המטען ובתי הגלגלים האחוריים בגלל שהאגזוז היה רועש מידי לטעמו והתוצאות מבחינתו היו טובות .

 

גם המערכת היתה חביבה מאוד אבל זה ממש ממש לא הקטע של הרכב הזה.

 

זה באמת רכב לאנשים שאוהבים לנהוג לצורך הנאה - לא נהיגה טכנית כמו פשוט לזרוק זנב, להנות משלדה שמעבירה פידבק נהדר וכוח יחסי טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים וחולק בבת אחת. זה הרכב לחובבי הנהיגה הטכנית - הוא מאד מתגמל נהיגה נכונה, ומעניש על טעויות. נכון שאפשר לזרוק זנב כמו חוראני, ואין אחד שלא עושה את זה באותה פניה מיוחדת שבא לו עליה כל יום (או ככר ריקה מזדמנת), אבל זה בפירוש רכב מצוין לנהיגה טכנית, מהירה ונכונה. והוא מאד מהנה בכך.

 

לגבי הבידוד - פאק איט, זה מוסיף משקל. אגב, האגזוז המקורי לדעתי שקט מדי, אבל בנסיעות שלי זה בונוס.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה נתוני המכירות שלה על פני השנים? המחיר ירד - האם זה הגדיל את הביקוש? (GT86 זה אותו דבר לצורך העניין)

 

מה שמאוד מייחד את המכונית זה שאין לה באמת תחרות (חוץ ממיאטה שנושא הגג מאוד מבדל אותן). גם אם יש לך תקציב גבוה בעשרות אחוזים ויותר מהמחיר שלה, יתכן והיא היחידה שתתאים לפורמט שאתה מחפש. זה מאוד שונה ממקרים אחרים שבהם רוכשים נמתחים למעלה כדי לקבל משהו קצת יותר טוב/מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגדיל ביקוש ועוד איך. בשנת 2018 כולה נמכרו 14 יחידות (12 ידני ו-2 אוטומת), בינואר השנה נמכרו כבר 8.

 

GT86 כבר לא משווקת מזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל, כתיבה כיפית לקריאה וסקירה מעולה.

 

רומן, מאחל לך שהמחליפה תהיה קיימן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעולה ואחלה מכונה! ידעתי שהתאהבת ברגע שסירבת לצאת מהברז כשבחנו אותה... :D

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמועות אומרות שהמלאי של brz מצטמצם מהר מדי בעקבות הסקירה הנ״ל :-P

השמועה נכונה, בשבוע האחרון, 2 אנשים שעשיתי להם נסיעת מבחן על הברז ציינו את הסקירה של רומן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח בשמחתך, אחלה רכישה ומתאם יפה בין נהג ומכונה!

 

אני רציתי לאהוב את הברז, אבל לא הסתדר לי. הנדסת האנוש יחד עם הרעש של הבוקסר הורידו לי מדי, אבל אלו זוטות סובייקטיביות חסרות משמעות אמיתית, ולמיאטה יש די והותר פלטות משלה.

 

בנוגע להערה על המיאטה והקוילים: לדעתי, אין דין שינויי מנוע כדין שינויי בולמים - מדובר בסדרי גודל שונים של מודיפיקציה מבחינת כמה פרמטרים (סיבוך, עלויות וכו׳). להחליף בולמים זה כמעט פלאג&פליי, לגדוש/לצ׳רג׳ר זו חיה אחרת. ההבדל האקוטי בין הרכבים הוא שהברז משאירה לך הרבה (מאוד) עודף בכיס, כך שמי שלא דחוף לו עניין הקבריולה ובסדר עם הספרטניות בתא הנוסעים ויח׳ ההינע - הברז רכישה טובה יותר בארץ החלב והדבש.

 

לעומת זאת - מעבר לאוקינוס הברז והמיאטה מגיעות עם אותו MSRP, וכשמנטרלים את ההפרש הכספי הבחירה בין השתיים נהיית יותר קשה לחובב הרודסטר המזדמן.

 

מה שכן - שני הרכבים האלו לימדו אותי שיעור חשוב בהפרש שבין הSPEC SHEET ובין החויה בפועל. יש בהם הרבה יותר מסך המספרים, וזה משהו שרק חובבי רכב ידעו להעריך.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

בלי לשים לב חלפה לה עוד שנה עם הברז. נוספו לה עוד 34613 ק"מ, סה"כ 70595.

 

החסרונות עדיין אותם חסרונות, היתרונות עדיין אותם יתרונות, והאוטו עדיין כיף ענק. ככל שמבינים אותה יותר מתחברים עוד יותר, וכרגע אני לא רואה תחליף אלא אם הוא ילווה בקפיצת תקציב (רכישה ואחזקה) שכרגע מצויה בחזקת עוד חזון למועד. קניה נהדרת, חוויה נהדרת ובאמת מכונית שהשלם שלה גדול מסך חלקיה הדי צנועים.

 

בשנה הזאת הברז עברה לא מעט - מן הסתם הרבה נסיעות מנהלתיות, אך גם ימי מסלול בכל אחד מהמסלולים הפעילים, הרבה טיולים ואפילו טיול חוצה ישראל של 3 ימים. הרבה חוויות, כראוי למכונית שהיא חוויה.

 

נקנו צמיגי מישלן PS4, ומניח שאחליף אותם בקרוב לרביעיה זהה. צמיגים מעולים ומומצלים.

 

צריכת הדלק ירדה מעט ל-10.78 ק"מ/ל' במשאבה (עדיין מעולה לדעתי), צריכת שמן עדיין אין.

 

טיפול 45000 ק"מ עלה 950 ש"ח (פילטר אויר מקורי של ברז עולה 243.50 ש"ח לפני מע"מ), טיפול 60000 (שמן, פילטר, פילטר מזגן, שמן גיר) + רפידות קדמיות ואחוריות וחריטת 4 דיסקים עלה 3300 ש"ח. מניח שפעם הבאה אעשה בלמים בחוץ, הפעם לצערי לא היה זמן והבלמים היו די גמורים.

 

מחירי הביטוח נשארו דומים כדי זהים לשנה הקודמת.

 

תמונה של הרכב, במקומו הטבעי:

 

65391102_2097205423735749_1606242057020506112_o.jpg

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...