Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו BRZ 2018 - סיכום שנה (כבר שבע שנים)


RK

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, O.R. כתב:

 

ברז עם שני כסאות בטיחות, דיילי לחלוטין כולל ביקור יומי בגן לפיזור.

מסכים אבל שצריך רכב ראשי בבית בנוסף.

 

בהחלט, ושלי תיפקדה ככזו כשהבנות היו בגיל כיסאות.

 

לפני שעתיים, ch28566 כתב:

כמה משחקיות עם הגז נשארת לך עם צמיגים מסוג זה (כאשר הם כבר חמים)? 

 

אם זה בקטע של לתת צדודית בכיכר או משהו דומה, אז המון, כי אין באמת סיכוי להביא אותם לטמפרטורת עבודה בנסיעת כביש. במסלול גם, כי שם אתה באופן טבעי בקצה סקאלת הסל"ד, ומינון לא זהיר של הגז מוציא את התחת מאד מהר.

 

לפני כשעה, For Martha כתב:

ענק. אני בעלים של כזו אבל היא לא דומה כהוא זה.

 

ידוע, בגלל זה כתבתי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היום הברז חוגגת 6. בשנה החולפת עברה 14,697 ק"מ, מה שמעמיד את הקילומטראז' על 146,828.

 

כמו שכתבתי שנה שעברה, הותקנו קוילאוברים (אוהלינס Road&Track) ואיתם זרועות toe שנוספו לזרועות המתכווננות מאחור, והוחזרו ברגי הקאמבר מלפנים לטובת כיוונים שונים מהסטוק. ההתנהגות מספקת אותי מעל ומעבר, ובשל הירידה בנסועה הפגיעה בנוחות לא קריטית (גם אם מורגשת, בכל זאת קפיצים קשיחים בכ-50% מהמקור). השלב הבא - קאמבר פלייטס. 

 

טיפול 135 בוצע כבר מחוץ לרשת היבואן, ועל הדרך הוחלף גם נוזל הקירור (למקורי של סובארו). בגזרת שמן המנוע המשכתי עם מוטול, בגיר ובדיפרנציאל עברתי ל-REDLINE, והשיפור באיכות העברת ההילוכים מורגש ביותר. מומלץ.

 

ממשיך להנות, כרגע לא נראית החלפה בעתיד הנראה לעין. אמשיך לעדכן. 

  • אהבתי 9

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שלא מתייחסים לברז כמכונת תאוצה וכלי לדראג, אז אין לה בעיית כוח. בור המומנט מעצבן, אבל לא דיל ברייקר. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

דגמתי בעצמי את המונית המדוברת.

רומן בשקדנות הידועה שלו, הביא את האוטו לסט-אפ שבעיניי מגלם את אחת המכוניות המדויקות והמהנות שיצא לי לנהוג בהן.

אני לא רואה שם צורך בכלום מעבר. 

 

 

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, RK כתב:

ועל הדרך הוחלף גם נוזל הקירור (למקורי של סובארו)

נוזל הקירור שלובש גלימה? 

 

סובארו סופר!!! קולנט

 

מים כחולים

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, RK כתב:

היום הברז חוגגת 6. בשנה החולפת עברה 14,697 ק"מ, מה שמעמיד את הקילומטראז' על 146,828.

 

כמו שכתבתי שנה שעברה, הותקנו קוילאוברים (אוהלינס Road&Track) ואיתם זרועות toe שנוספו לזרועות המתכווננות מאחור, והוחזרו ברגי הקאמבר מלפנים לטובת כיוונים שונים מהסטוק. ההתנהגות מספקת אותי מעל ומעבר, ובשל הירידה בנסועה הפגיעה בנוחות לא קריטית (גם אם מורגשת, בכל זאת קפיצים קשיחים בכ-50% מהמקור). השלב הבא - קאמבר פלייטס. 

 

טיפול 135 בוצע כבר מחוץ לרשת היבואן, ועל הדרך הוחלף גם נוזל הקירור (למקורי של סובארו). בגזרת שמן המנוע המשכתי עם מוטול, בגיר ובדיפרנציאל עברתי ל-REDLINE, והשיפור באיכות העברת ההילוכים מורגש ביותר. מומלץ.

 

ממשיך להנות, כרגע לא נראית החלפה בעתיד הנראה לעין. אמשיך לעדכן. 

 

מעניין אותי אם יצא לך להשוות, איך הרכב המשופר שלך מול סטוק דור חדש. ברור שבכוח הוא נופל חזק אבל בהתנהגות/פאן?

 

(וכן זאת השוואה רלוונטית כי לקנות ברז דור קודם במצב טוב ולשפר אותה כמו שרומן עשה זאת יכולה להיות אלטרנטיבה זולה יותר מאשר חדשה למי שמעדיף)

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 11.2.2024 בשעה 19:21, RK כתב:

היום הברז חוגגת 6. בשנה החולפת עברה 14,697 ק"מ, מה שמעמיד את הקילומטראז' על 146,828.

 

כמו שכתבתי שנה שעברה, הותקנו קוילאוברים (אוהלינס Road&Track) ואיתם זרועות toe שנוספו לזרועות המתכווננות מאחור, והוחזרו ברגי הקאמבר מלפנים לטובת כיוונים שונים מהסטוק. ההתנהגות מספקת אותי מעל ומעבר, ובשל הירידה בנסועה הפגיעה בנוחות לא קריטית (גם אם מורגשת, בכל זאת קפיצים קשיחים בכ-50% מהמקור). השלב הבא - קאמבר פלייטס. 

 

טיפול 135 בוצע כבר מחוץ לרשת היבואן, ועל הדרך הוחלף גם נוזל הקירור (למקורי של סובארו). בגזרת שמן המנוע המשכתי עם מוטול, בגיר ובדיפרנציאל עברתי ל-REDLINE, והשיפור באיכות העברת ההילוכים מורגש ביותר. מומלץ.

 

ממשיך להנות, כרגע לא נראית החלפה בעתיד הנראה לעין. אמשיך לעדכן. 

 

למה קאמבר פלייטס?
אם כבר הגעת לסט-אפ שאתה רוצה עם ברגי קאמבר, מה הרווח בפלטות?

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.2.2024 בשעה 15:05, HybridBoy כתב:

 

למה קאמבר פלייטס?
אם כבר הגעת לסט-אפ שאתה רוצה עם ברגי קאמבר, מה הרווח בפלטות?

 

כי זה יותר נכון, יותר קל לכיוון עתידי אם ארצה לשנות, וכי אני סאקר לסטים שלמים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, RK כתב:

 

כי זה יותר נכון, יותר קל לכיוון עתידי אם ארצה לשנות, וכי אני סאקר לסטים שלמים.

 

זה לא פוגע בנוחות/רעש בגלל שזה מחליף את כריות הבולם?
לא שברז זה רכב נוח או שקט במיוחד, אבל בכל זאת דיילי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, nadavd4 כתב:

 

זה לא פוגע בנוחות/רעש בגלל שזה מחליף את כריות הבולם?
לא שברז זה רכב נוח או שקט במיוחד, אבל בכל זאת דיילי.

כן, זה אמור לפגוע בנוחות והרעש.

לכן השאלה שלי.

 

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוגע. גם הקוילאוברים עצמם פוגעים בנוחות. גם התותבים ששמתי בסאבפריים מוסיפים רעש. אין קסמים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

והנה היום ממש חוגגת הברז 7 שנים אצלי. 

 

בנקודת ה-7 האודומטר הראה 163,387 ק"מ, מה שאומר שבשנה השביעית הברז עברה 16,559 ק"מ. 7 שנים, 84 חודשים, 2557 ימים. בממוצע 23,341 ק"מ לשנה, 1,945 לחודש ו-63.9 ליום. הקצב בירידה, עובדה שבשנה האחרונה הקצב הוא כ-45 ליום. הנסועה השנתית הכוללת שלי, לצורך העניין, כ-40K ק"מ.

 

עדכוני תחזוקה:

 

ב-149,668 ק"מ הוחלף מצבר (ורטה) בעלות של 540 ש"ח. הקודם (בוש) החזיק כ-3.5 שנים, כמו המקורי.

 

מעט לפני כן הורכבה הרחבה לדוושת הגז של קוסקו. כשקניתי נעלי נהיגה של פומה היל/טו נהיה קשה יותר, וההרחבה פתרה את זה בעלות זעומה של 187.68 ש"ח.

 

טיפול 150 בוצע אף הוא מחוץ לרשת היבואן, הטיפול הבא (165) מגיע אוטוטו ודורש החלטה לגבי שמן גיר, כי אין רדליין במלאי בארץ באף מקום. ככל הנראה אצטרך לחזור למוטול, בלית ברירה.

 

ב-152,337 ק"מ הוחלף סט צמיגים, חזרה לקאפ2, הם נהדרים, אך העלויות בשמיים. נראה מה יהיה מצב המלאים והמחירים כשהם ידרשו החלפה.

 

ב-157,057 הוחלפו בלמים, דיסקים מקוריים ורפידות EBC. בינתיים מרוצה. הסט הבא יהיה רד אטאק, אדווח כמובן.

 

פלטות קאמבר נרכשו, טרם הורכבו. כנ"ל מנוע קיפול מראה שמאלית (עניין ידוע בברז), שגם הוא נרכש אך טרם הותקן. מקווה להסדיר הכל יחס עם טיפול ה-165, אבל זה תלוי לו"ז.

 

המצב הבטחוני השנה לא תרם למצב הרוח או לזמינות כבישי הנהיגה, אבל לאט לאט חוזרים לטייל, וגם שני ימי מסלול הספקתי לעשות. כן ירבו.

 

אמשיך לעדכן, ונסיים בנימה איטלקית:

 

image.thumb.jpeg.991ebbf5595ad7067c20ec5ada1ea4cd.jpeg

  • אהבתי 8
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...