Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

boy23

דיון השערות - מה קורה עם מחירי המיאטות בארץ?

Recommended Posts

לא הגיע עדיין הדגם החדש.

 

נגמר המלאי של ה 160 כ"ס

אחת עם 183 כ"ס עלתה לכביש בינואר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במחירים האלה עם כל הכבוד למיאטה NA זה כבר לא שווה. גם כי אפשר למצוא בארץ רכבים באותו כסף שאפשר למשש לפני הקניה וגם כי היא כבר חודרת לטרירטוריה של רכבים מעניינים הרבה יותר.

 

אשמח לשמוע מה אתה מציע במחירים האלה.

לדעתי בשוק הנוכחי, וכנראה גם זה שיהיה כשיהיה אפשר לייבא NA מחול, הערכה כספית של המיאטות האלה צריכה להיות פר רכב, בעיקר כי ההיצע קטן וההבדל בין כול רכב לא כול כך קטן. זה לא פורד פוקוס או לאון סטייג' 2 פלוס עם אגזוז רמוס.

אחלה אוטו, הייתי שמח לו גם עכשיו אם כי ברמת העיקרון היכן שאני נמצא יש יותר אפשרויות.


עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים אמריקאים ואירופאים נהנים ממיסוי עדיף.

זה לא במחירים האלה אבל זה לא רחוק, E30 עם מנוע מעניין...


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמישהו יספר לפותח השרשור כמה דורשים על s2000


 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחת עם 183 כ"ס עלתה לכביש בינואר.

 

יבוא אישי או דלק מוטורס?

באתר של משרד התחבורה אין רישום ב 2019 של הדגם החדש (גם לא ב 2018 )

ככה שקשה לי להאמין שנכנסה אחת לארץ

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שמישהו יספר לפותח השרשור כמה דורשים על s2000

יש אחת ביד שתיים 104000 שח .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פארקש צודק, גם כשיפתח הייבוא ל NA, במיוחד ל 1.8 השווה יותר, מאוד לא בטוח שזה "ימשוך" את המחירים למטה, בטח שלא יותר מדי.

 

מפעם לפעם אני בודק והמחירים של שנת 90 ומעלה רק עולה.

 

אולי פה ושם אנשים יוכלו למצוא משהו באזור ה-2000-4000 דולר אבל הם יצטרכו להשקיע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גילוי נאות: אני מחזיק מיאטה NC בשש שנים האחרונות.

 

אני חושב ששוכחים לקחת בחשבון את מצב הרכבים. הרבה מיאטות ובוודאי אלו שמבקשים ומקבלים מחירים גבוהים מקבלות רמת תחזוקה הרבה יותר גבוהה ויקרה מאשר פוקוס או לאון או כל רכב "רגיל" מאותו שנתון. הרבה מיאטות הן בעלות מתלים חדשים ומשופרים, פלסטיקים שבורים מוחלפים בחדשים מקוריים, טרמוסטטים, גגות חדשים, בושינגים מוחלפים ועוד ועוד... מי שרוצה מיאטה שתוחזקה כמו פוקוס מליסינג ימצא גם מכוניות ב-60 ו-50 אלף, מי שרוצה רכב שמור ומתוחזק ישלם בהתאם.

 

בנוסף וגם רשמתי את זה בפוסטים אחרים, כמי שעוקב אחרי שוק המיאטות יותר מ-20 שנה, אני יכול להעיד שמעולם לא נסחר מיאטות שמורות ומתוחזקות (ידיים ו'"מ נמוך\סביר) משום דור ושנה בפחות מאזור ה-70 אלף ש"ח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המחירון לא רלוונטי. המחירים בגלל שאנשים מוכנים לשלם . פשוט.

 

טוב ב-ר-ו-ר שהמחירים הם בגלל שאנשים מוכנים לשלם. השאלה היא למה, והתשובה פשוטה - כי אין אלטרנטיבות וכי אין היצע.

 

מתישהו תהיה דחיפה מלמעלה של המחירים כשההפרש בין nd לnc יצנח.

 

כל מיני הזויים כמו ההוא שמוכר nc ב140 אלף יהיו חייבים להתיישר כשתעלה nd צעירה בתשע שנים ב180 ללוח.

 

לצערי לא בטוח שאתה צודק, פשוט מכיוון שיש כל כך מעט ND והביקוש למשומש הרבה יותר גדול משהיה לחדש.

 

מה יקרה למחיר המיאטה? לא יודע, כל העסק נראה כמו קונספירציה אחת גדולה. מאז שהיבואן הפסיק את היבוא המחירים השתגעו, כשהמיאטה חזרה זה היה רק בגירסא מאובזרת מאוד ותמחור שערורייתי, ועוד הוסיפו חטא על פשע וייקרו אותה בשיעור משמעותי לאחרונה. נראה שהיבואן עושה הכל כדי שיעלו כמה שפחות מיאטות על הכביש מצד אחד ושהמחירון לא יזוז מצד שני.

 

על איזו קונספירציה אתה מדבר? אתה מייחס יותר מדי מחשבה ליבואן. היבואן פשוט אמר לעצמו ב-2011 שלא שווה לו להביא את הרכב, משיקולים כלכליים נטו (כי מחיר הייבוא עלה משמעותית). כל השאר זה פשוט תוצאה של תנאי שוק.

 

גילוי נאות: אני מחזיק מיאטה NC בשש שנים האחרונות.

 

אני חושב ששוכחים לקחת בחשבון את מצב הרכבים. הרבה מיאטות ובוודאי אלו שמבקשים ומקבלים מחירים גבוהים מקבלות רמת תחזוקה הרבה יותר גבוהה ויקרה מאשר פוקוס או לאון או כל רכב "רגיל" מאותו שנתון. הרבה מיאטות הן בעלות מתלים חדשים ומשופרים, פלסטיקים שבורים מוחלפים בחדשים מקוריים, טרמוסטטים, גגות חדשים, בושינגים מוחלפים ועוד ועוד... מי שרוצה מיאטה שתוחזקה כמו פוקוס מליסינג ימצא גם מכוניות ב-60 ו-50 אלף, מי שרוצה רכב שמור ומתוחזק ישלם בהתאם.

 

בנוסף וגם רשמתי את זה בפוסטים אחרים, כמי שעוקב אחרי שוק המיאטות יותר מ-20 שנה, אני יכול להעיד שמעולם לא נסחר מיאטות שמורות ומתוחזקות (ידיים ו'"מ נמוך\סביר) משום דור ושנה בפחות מאזור ה-70 אלף ש"ח.

 

גילוי נאות: מכרתי את המיאטה NC שלי לפני שש שנים וכנראה שהיום היא שווה בערך אותו הדבר, אז עשית אחלה עסקה :-D

 

ועדיין, אני לא חושב שלמצב הרכבים יש פה משמעותית גדולה. הסיבה העיקרית היא המחסור ברכבים.

בתנאי שוק נורמליים, בהם יש קורלציה בין הביקוש להיצע ובהם לא הייתה הפסקת ייבוא של 5 שנים, הקוילאוברים והגג החדש שהמשוגעים לדבר הוסיפו לא היו באמת נותנים להם קדימות משמעותית בעיני הקונה הפוטנציאלי, וגם אם כן - אז היה מדובר באלפים בודדים מעל מחיר של דגם פחות טוב.

 

רוני


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא באמת התכוונתי שיש קונספירציה, אבל זה מרגיש ככה. כל אירוע שיכול לקרות כדי שמחירי המיאטה לא ירדו קרה. הדבר היחיד שלא קרה הוא שJFK לא נסע ברכב עם גג נפתח מסוג מיאטה ביום ההתנקשות כי לא הייתה מיאטה. אם גם זה היה קורה המחירים בכלל היו משתגעים.


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתיימר להביו דבר בשוק של המיאטה, רק מביא נתונים:

1. ב2015 נמכרו 8 יחידות

2. ב2016 נמכרו 19 יחידות

3. ב2017 נמכרו 9 יחידות

4. ב2011 נמכרו 8 יחידות


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP Manual

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

בתאריך 14.6.2017 בשעה 12:12, EliC25 כתב:

שרשור תחזוקה על Kia Magentis

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מי רצה ND?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחח אולג חמוד :lol:

 

מפריע לי קצת שהסרטון מלא התלהבות עצמית, אם כי הוא עשוי טוב


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שמישהו יספר לפותח השרשור כמה דורשים על s2000

 

לגמרי, מה שהולך שם בכלל פסיכי.

 

מישהו כמה תגובות אחריך רשם מחיר לדוגמא שיש על אחת בלוחות. המחיר הזה מהווה בערך פי 4 מהמחירון.

 

ממש חבל לי כי בסיטואציה אחרת זה לגמרי רכב שהייתי קונה. לפני כ-20 שנה כשהוא יצא הייתי ילד והוא לגמרי היה חלום לכן תמיד ישאר לי פינה חמה עבורו. היום כשאני יכול לרכוש אותו זו עסקה לא סבירה (לטעמי) בעליל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האנומליה של הs2000 לא מיוחדת לישראל. פה זה מוקצן, מאוד, אבל גם בארהב s2000 עם קמ נמוך במצב מעולה נמכרת במחירים מאוד גבוהים. זה רכב מאוד מיוחד, לא חושב שהוא דוגמא טובה ביחס למיאטה שהיא רכב די סטנדרטי עם כל הכבוד.


HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...