Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3+ שנים על BMW M240, שרשור תחזוקה עאלק פילוסופי


itaysamurai
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, itaysamurai כתב:

שאלה לדיון: האם נכון לקנות ולהחזיק רכב יקר/קיצוני יותר שעונה על דרישות קצה שמתממשות אחת לכמה חודשים?

@evc תגובתך בנושא?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שמח על הכבוד שניתן לי :-)

 

מאמץ תגובה משרשור מקביל:

 

בתאריך 18.9.2021 בשעה 00:38, misterb כתב:

 

אני גר ועובד באיזור חיפה, מה שאומר שמצד אחד יש לי נגישות לכבישי נהיגה, ומצד שני המסלולים מאד רחוקים לי.

יחד עם אילוצי החיים, והעובדה שאני גם מזדקן קצת, יצא בשנים האחרונות שאני כמעט ולא נוהג חזק בכביש, וגם למסלול אני מגיע בעיקר לתחרויות, לא לימי מסלול ולא לאימונים.

גם כי זה רחוק וגם כי זו הוצאה כספית רצינית (דלק צמיגים וברקסים זה מסתכם בהרבה כסף בסוף).

ביום יום אני נוסע ממש רגוע ומנהלתי בניגוד לימים עברו. זה השתנה גם כי יש מסלולים, גם כי נהייתי אחראי יותר כשנהייתי אבא, וגם כי הכבישים נהיו בלתי נסבלים.

 

 

כל זה מוביל אותי לשקול אופציות אחרות, אולי ללכת על סתם רכב מנהלים נוח ומפנק, היברידי/חשמלי. סתם רכב שיהיה לי נעים לבלות בו שעות בכביש, ושלא ייכאב לי 'לטחון' אותו.

את הכסף שאני חוסך אני יכול לשים על שכירת רכב למסלול/מירוצים (כמו ה-208 קאפ של פרודרייב למשל), או אפילו לקנות רכב שני ספורטיבי ולא פרקטי (ולא מאד יקר) רק בשביל אותם ימים שאני כן רוצה להגיע למסלול או לצאת לטיול נהיגה, או סתם לסיבוב כיף בבית אורן. זה פותח לי הרבה אופציות אחריות שלא רלוונטיות מהשיקול הפרקטי (כמו גיר ידני/גודל/צריכת דלק וכו').

אולי אפילו לחזור לליסינג מהעבודה, ולקנות איזה כלי אפור ולגרור אותו למסלול. וואלה לא יודע, התלבטות.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 5 שעות, Smiro כתב:

תקלות מוזרות מאוד האמת. לגבי המוסך - תצטרף למועדון שלהם ותמיד יש מישהו שמכיר מישהו שלפעמים זה עוזר. 

 

לגבי המחליפות - m2c תהיה חווויה שונה. ההפרש בין הרגילה לאמ2 אכן יורגש במסלול. ביום יום ההבדל לרעה שכן הרכב פחות חזק בקו ישר ויותר נוקשה.  

הקיימן הרגילה לטעמי לא שווה שדרוג. מינימום gts. ה240 החדשה לטעמי פגז מלבד העובדה שהיא הנעה כפולה. חכה לאמ 2 החדשה לדעתי תהיה ממש מגניבה וזה רכב חדש לגמרי ביחס לשלך. תלתן שמעתי הרבה בעיות אמינות. אם לא זה הייתי שוקל בעצמי. הרכב מגניב לגמרי. יצא לי לראות גם מס׳ בנות שנתיים שלוש במחירים הזויים של 350-340 אלף (מה שמאשש את החששות מהאמינות). 

תשקול אולי אמ 3 הבעיה זה למצוא יחסית חדשות במצב טוב. 

 

או תעשה מה שאני עשיתי - תשנה את האופי של הרכב. תבנה את הרכב על בסיס החסרונות שלו במסלול. אתה תקבל חוויה שונה לגמרי, רכב אחר לגמרי אבל זה בא עם מחיר - הנוחות היום יומית. אם תרצה להתייעץ לשאול אני בכיף אעזור. 

תודה.

אני לא מתכוון לשפר בכבדות. לא רואה בזה היגיון כלכלי.

לגבי הג'וליה, כבר כמה חודשים שאני מתחקר עמוקות לגביה, כולל בישראל.

הדעה הרווחת היא שהשמועות די לא בכיוון. לא חפה מבעיות אבל שום דבר משבית או כרוני מדי.

המחירים באמת בדיחה. מקבילים ל-M2 שני שנתונים למטה.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.9.2021 בשעה 00:12, itaysamurai כתב:

תודה.

אני לא מתכוון לשפר בכבדות. לא רואה בזה היגיון כלכלי.

לגבי הג'וליה, כבר כמה חודשים שאני מתחקר עמוקות לגביה, כולל בישראל.

הדעה הרווחת היא שהשמועות די לא בכיוון. לא חפה מבעיות אבל שום דבר משבית או כרוני מדי.

המחירים באמת בדיחה. מקבילים ל-M2 שני שנתונים למטה.

 

תחזור הביתה. קנה ג'וליה תלתן. בעצמי מחפש חזיר מעופף בשם 4C שיחליף את הקאיימן, ללא הצלחה. בלאט.

  • אהבתי 1
  • 1988 DUCATI PASO 750
    1990 SUZUKI RGV250+2017 SUZUKI GSXR1000R
    2002 HONDA VTR SP-2
    2006 CAYMAN S Manual
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מעודכן. יש את דגמי ה35 (זבל) ויש גם 240 שתיראה אחרת לחלוטין ותהיה מבוססת על שלדה אחרת אם אינני טועה. הנעה כפולה לצערנו, אבל rear biased. שהיא מאותה ״משפחה״ כמו הm2 החדשה שתגיע. ה235/135 זה רכבים מבוססי הנעה כפולה front biased. שלדה אחרת, מראה אחר, קהל יעד אחר. 
 

 

A281B966-28C8-4835-920D-F3ED4E9BB6FF.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Smiro
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וקבעת שה-235 זבל אחרי נהיגה או ששוב מדובר ביכולת קביעת עובדות על אנושית?

 

 

  • מצחיק 2

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סמירו חצי צודק כאן.

ה-235/240 הישנה היא סדרה 1 קודמת (F20) קופה. כלומר שתי דלתות, הנעה אחורית, מנוע 6 ציל' 3.0 ליטר.

ה-235 "גראן קופה" החדשה היא סדרה 1 נוכחית (F40) עם ארבע דלתות, מנוע 2.0 ליטר טורבו והנעה כפולה. 

ה-240 החדשה היא מכונית בפני עצמה (G42), עם שלדת הנעה אחורית חדשה שמבוססת על פלטפורמת CLAR (פלטפורמה מודולרית שמשמשת די את כל הליין-אפ של במוו - עד סדרה 7) ומנוע 3.0 ליטר 6 ציל'. כרגע היא נמכרת רק בגרסת הנעה כפולה, בהמשך תגיע גם גרסת הנעה קדמית.

 

כמה מי מהן זבל או לא, קטונתי. במוו החליטו להתעלם במופגן מהבקשות שלנו לרכבי מבחן. 

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי זבל כי זו שלדה של מיני בגדול. מנוע מצויין אבל תיבה אייסין ולא zf .עבור קהל יעד של s3/amg35 היא פוגעת בול. אבל כן חיה שונה לגמרי מה 6 טורי הנעה אחורית שהייתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...