Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

6 שנים על BMW M240, שרשור תחזוקה עאלק פילוסופי


itaysamurai

פוסטים מומלצים

לפני 9 שעות, Smiro כתב:

אם ניקח החשבון שה135 עולה 370 מאמין שה240 תעלה סביבה 420-430. 

235 זה משהו אחר. 

אז בעצם נצמדת ל Audi rs3

 

אני מבין שזה רכב ומרכב אחר, אבל על פניו rs3 היא נחשבת רמה גבוהה יותר? תתקנו אותי, אם אני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מתחיל לחבב את העיצוב של G42, אבל קשה לי עם הילדותיות של עיצוב דגמי M האחרונים והשימוש המוגזם כיד המלך בשחור מבריק. לא מבין מדוע הרכבים האחרונים של ב.מ.וו על צד הביצועים צריכים להיות כל כך עמוסים באלמנטים עיצוביים. 

תא הנוסעים, שבעצם נלקח ישירות מסדרה 3 למעט עיצוב הדלתות, הוא שדרוג ענק. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

באיזון בין ביצועים, ניהוג, נוחות ושימוש יום יומי, זה כנראה אחד מהרכבים הטובים ביותר שיש היום על הכביש, כלומר עדיין. כמו כל רכב כמעט יש מה לשפר כמובן, אבל כאשר חושבים על החלופות מתקשים למצוא משהו אחר עם התכונות שהרכב הזה יודע לספק. 

 

אני החלפתי את ה- PS4 בגודייר ספור ספורט ומאוד מרוצה, למעט ירידה קלה בנוחות, זה שדרוג מוחשי מאוד בכל תחום חשוב. 

 

תמשיך ליהנות, מתישהו הג'וק כבר יחדור לראש וההחלפה הבלתי נמנעת תגיע 😁 אני ממתין ליום בו הבוקסטר GTS 4.0 ידנית תהיה מספיק ישנה בכדי שאוכל להרשות לעצמי אחת. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

זה לא שאין כלום בראש, הפגם הבסיסי שלי (ושל רובנו) עדיין נוכח ואני מלקה את עצמי מדי פעם עם חלופות, רק שהחיידק הזה רדום כבר תקופה. כולל לשפר.

אפילו שנהגים מנוסים ממני המליצו בחום להרכיב LSD וטוענים שאיתו זו כבר חבילה מכובדת (מאותו איזון מובנה שציינת),

אני פשוט לא פנוי לזה. לא בלו"ז אך בעיקר לא בראש.

אם ילחצו אותי לקבל תשובה, אז הרכבים שהופיעו בתחילת השרשור עדיין מככבים. קיימן T, ג'וליה תלתן, M2.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב בעייתי להחליף. אני גם איתו חגגתי 5 שנים ב2.1. בעייתי כי הוא עונה על כל הצרכים, במחיר יחסית הגיוני. ועוד אצלי שגם משמש כרכב משפחתי בזכות הדלתות הנוספות. אם אתה משתמש כדיילי בלבד אז אין סיבה להרכיב lsd. אבל אם אתה אוהב להחליק, ממליץ בחום. 

הצמיגים האלו זבל. לא מתמודדים עם הרכב. או להרכיב ps4s או ללכת על משהו רציני יותר, שוב, אם נוהגים מעבר לנסיעה יום יומית.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

הם ממש לא זבל, הם שילוב של כמה תכונות, ממש כמו האוטו.

אני כרגע רק דיילי, זה היה שונה לא מזמן ויש מצב שישתנה בהמשך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שצמיג לא נותן לך לנסוע ישר, בכלל כמעט, היא זבל. שאתה מגיע בנסיעה מנהלתית לכיכר והוא מרגיש מרחף זה זבל. שלא לדבר על נהיגה טיפה ספורטיבית. ואני אומר טיפה. בוא נגיד שימי מסלול עם כאלו נגמרו בהחלפת צמיגים פעמיים כי הצמיג נשחק בגלל כל ההחלקות. הצמיג זבל. (דעתי מניסיון לא מועט איתו). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שאגיע לפה וזה יסדר לי קצת את הראש, אבל רק מגביר את ההתלבטוית.

 

מדהים כשמדברים על כמה טובה ה240 וכמה היא All Rounder, תמיד מגיעים לשלב הזה שכשדוחפים אותה חזק היא מאכזבת, ואז מזכירים את הM2.

כבר תקופה ארוכה שחושב על רכישת 240, אבל מדיבור עם חברים והרבה קריאה בפורומים עולה שהרכב פשוט לא "זה" כשרוצים לנהוג חזק.

 

בהתחלה היה רעיון לקנות 240 ולשפר עם הזמן/צורך, ויש הרבה מה לשדרג:

LSD, מתלים, צמיגים (אולי גם ג'אנטים), ברקסים, תוכנות, צנרת וכו'.

אבל מהר מאוד הבנתי שזה פשוט לא משתלם כלכלית, בקלות אפשר לשפוך עליה 50-60 אלף.

רכישת 240 עם כל השיפורים בהחלט מקרבת אותך מאוד למחיר של M2, שבאה כבר די "מוכנה".

קראתי הרבה בפורומים וכמעט כל מי ששיפר את ה235/240 שלו מספיק רציני, באמת שידרג בסוף ל-M2.

שזה מאמת את החששות של לשפר רכב בכל כך הרבה כסף ובסוף זה עדיין לא מספק.

אבל M2 זה כבר לא סכום שאני מוכן להוציא, בטח עכשיו עם שיגעון מחירי הרכב שרק עולים משבוע לשבוע.

 

חבל שאין יותר היצע של רכבי הנעה אחורית ספורטיביים עם תיבות אוטומטיות טובות כמו הZF.

 

 


 

 

 

  • אהבתי 2

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.1.2022 בשעה 16:54, itaysamurai כתב:

זה לא שאין כלום בראש, הפגם הבסיסי שלי (ושל רובנו) עדיין נוכח ואני מלקה את עצמי מדי פעם עם חלופות, רק שהחיידק הזה רדום כבר תקופה. כולל לשפר.

אפילו שנהגים מנוסים ממני המליצו בחום להרכיב LSD וטוענים שאיתו זו כבר חבילה מכובדת (מאותו איזון מובנה שציינת),

אני פשוט לא פנוי לזה. לא בלו"ז אך בעיקר לא בראש.

אם ילחצו אותי לקבל תשובה, אז הרכבים שהופיעו בתחילת השרשור עדיין מככבים. קיימן T, ג'וליה תלתן, M2.

 

אם יש לך דיילי מצויינת שנותנת לך ערך מוסף (בונוסים שאולי רק חובב הגה יכול להרגיש אותם ביום יום) ואתה מחזיק אותה from day 1 על הכביש, אין סיבה להחליף.
ברוב המקרים, אם הרכב עשוי טוב ישירות מהמפעל, תרוויח גם אמינות ושקט לאורך זמן.
הבעיה בשיפורים קיצוניים זה שעם הזמן הם גוררים פשרות קיצוניות שלעיתים קשה לחיות איתן ביום יום. מה שקורה לרוב אלו שמשפרים כאן בפורום זה שמאוד מתלהבים מהשיפור בהתחלה, והפשרות מתגמדות, ועם הזמן הפשרה הופכת להיות מטרד יום יומי כי הרכב כבר לא כל שני וחמישי על המסלול. יש מקרים שגוררים איתם גם פגיעה באמינות של הרכב (וכרכב דיילי - צריך להיזהר מזה).
אי לכך, בזמן המתאים (כל אחד והזמן שלו) ואם מתאפשר כמובן - הדבר הנכון עבור חלק מהאנשים הוא להפריד רשויות ולהישאר עם דיילי מצויינת ולהחזיק מכונית נוספת קיצונית יותר, שאפשר לשפר גם בקיצוניות, מבלי לשלם על זה מחיר (בחוליות הגב) ביום-יום.
https://carsforum.co.il/topic/701458-המסע-להחלפת-הקופרה-2-תמורת-1/#comments

איציק

 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמ 2 עולה הרבה יותר יקר. ואכן מדובר על תוספות בשווי כ50 60 אלף. אתה בחיים לא תמצא רכב כזה אחר, בסביבת 230-240 אלף שח. אמ 2 עוברות את ה300 השמורות מתקרבות ל400. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה240 יקרות, מתחילות ב240K, ויש מודעות של270 ואפילו 290.

M2 יש ב320-350, ראיתי גם מודעה ב290.

אבל זה "יבש" לגמרי, אין לי מושג מה מצב הרכבים, לא של ה240 ולא של הM2.

 

כשהתחלתי לחפש המחירים היו יותר שפויים בגזרת ה235/240, סביב ה200K.

היום כשהמחירים של ה240 הם סביב ה250K ומתקרבים ל-300, זה פחות בא בחשבון.

 

אבל גם אם אתה מותח את התקציב עבור M2 זה לא פותר את הבעיה, כי זה מחזיר אותך למנוע N55.

המליצו לי להתרחק ממנו, בעיקר בהקשר של ה235, אבל מניח שמה שיושב בM2 לא שונה לגמרי.

 

 

אם הסופרה לא הייתה כל כך יקרה.. 😋

B58 משודך לZF8, הנעה אחורית עם LSD על שלדה מעולה.

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי הרבה מה לתרום לדיון חוץ מזה שאם מדברים על הג'וליה, לדעתי הלא מלומדת, מדובר בשלמות מוטורית.

לא מעודכן לאיך הירידת ערך שלה בישראל, אבל אם כמו שאר האיטלקיות יש פה אפשרות פז לקבל רכב בליגה אחרת בלא המון כסף.

לפני 2 דקות, HybridBoy כתב:

אם הסופרה לא הייתה כל כך יקרה.. 😋

B58 משודך לZF8, הנעה אחורית עם LSD על שלדה מעולה.

נהגתי בסופרה 3 נסיעות מבחן כי זה היה הרכב שהייתי בטוח שאני קונה, הכל על הנייר היה מושלם ובדיוק מה שחיפשתי.

אבל בתכלס - היא פשוט לא ריגשה. משהו שקשה להסביר, וזה גם מאוד סובייקטיבי.

אבל כשנהגתי בבוקסטר או ב M2 או בג'וליה תלתן שהיתה לי - התרגשתי.

בסופרה - פשוט לא.

היתה לי בעיה דומה עם ה Z4M40I שעל הנייר היתה כל מה שחיפשתי ובפועל לא ריגשה מספיק.

 

רכב שממש ממש עשה לי את זה, אבל אין מצב שהייתי מתקרב אליו בלי אחריות - FTYPE-V6

כנראה שהייתי קונה את ה FTYPE אם האינטיריור לא היה מרגיש משנות ה 90 (הקודמת, בנוכחית לא נהגתי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...