Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Buki

יום עבודה עם חיפושית. פעם הכל היה אחרת...

Recommended Posts

לגבי ההשוואה לטויוטה - ישנם רכבים שיהיו מבוקשים גם כשיזדקנו ויש כאלה שלא.

לרוב זה תלוי בעיצוב - ומה לעשות שלהיות בחיפושית ישנה עדיין נראה "מגניב" - מה שאני לא כל כך בטוח שאפשר להגיד על קורולה ישנה...

גם לטויוטה ישנם דגמים מיוחדים - אך קורולה לא אחת מהן

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ולחשוב שרציתי לקנות חיפושית לשימוש יום יומי.

אבל זה עדיין אחלה רכב לעשות ממנו Hot Rod.


.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זריקת התחת הראשונה שלי הייתה בחיפושית 1,200 שנת 63.

לפני שקראו לזה היגוי יתר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ולחשוב שרציתי לקנות חיפושית לשימוש יום יומי.

אבל זה עדיין אחלה רכב לעשות ממנו Hot Rod.

זה מה שיפה כל כך ברכב הזה - יש עולם שלם של שיפורים ואפשר ממש להתאים את המראה הישן למערכות חדישות ואז בעצם להיפתר בכל הבעיות של מנוע ישן וחלש.

יש כמובן גם את שינוי המראה ל- Dune buggy....

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה אחלה רכב אספנות גם במצב המקורי, נחמד לנסוע איתו פעם ב...בסופי שבוע למרחקים קצרים, רק לא בשיא הקיץ.

 

 

הוא גם אמין, עשיתי עם החיפושית הזאת (היא כבר לא אצלי) כ 10.000 ק"מ במצטבר שזה לא מעט לרכב אספות, בגדול בלי תקלות.

 

ההוצאה הגדולה הייתה צביעה בגוון המקורי בחזרה, קניתי אותה כשהיא הייתה צבועה בשילב צבעים בדוגמא שלא הייתה קיימת אצל היצרן.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ולחשוב שרציתי לקנות חיפושית לשימוש יום יומי.

אבל זה עדיין אחלה רכב לעשות ממנו Hot Rod.

 

גם אחלה רכב לבסיס של sleeper car:

 

החיפושית הייתה הרכב הראשון שלי לאחר הוצאת הרישיון.

מודל 65, רקובה מכל הכיווינים וצבועה במכחול.

את רעש המנוע דווקא מאוד אהבתי. המנוע אגב הוא הדבר היחידי שעבד ברכב הזה.

בשלב מסויים הכל היה כל כך רקוב שבזמן שלחצתי בחוזקה על דוושת הבלמים יצא שפריץ של שמן בלמים מהצנרת ההידראולית אל תוך תא הנוסעים.

זה היה הסימן להרים ידיים ולמכור את ההרכב למגרש חלקי חילוף.


Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סליפר מטורף אפשר לעשות מכל רכב משעמם של זקנים. לא יודע אם חיפושית באמת יכולה לשמש ביום יום עם שדה ראיה והיגוי מוגבלים וחוסר בתא מטען נורמלי, לא משנה כמה מערכות מודרניות תוקעים בה.


.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשנולדתי לאבא שלי היתה חיפושית צהובה - איפשהו יש לי עד היום את התמונה שהוא מוציא אותי ממנה.

 

להורים של החברה הראשונה שלי היתה חיפושית - מה שאני זוכר מהרכב זה באמת הילוך רוורס מאוד מוזר, קלאץ' עוד יותר מוזר, ברקס שהוא בגדר - זה פועל? ממש צריך יכולת נבואית לבלום את הרכב הזה.

והגה פיטריית הזיה.

 

יצאתי מהרכב אחרי נסיעה של 15 דקות - שבור!

 

אבל יום למחרת - פאק איזה יום למחרת - באותו הערב - רציתי כבר לנהוג עליה שוב!

 

למה?

 

ים של אופי, חוויה שמעלה חיוך וצחוק על הפנים אם כי, לא מבין איך אפשר לנהוג בדבר כזה דיילי - זה כל כך לא דיילי דרייבר - בגיל שלי היום (אפשר לחשוב, 41.5 כולה) אני לא רואה את הברך שלי שורדת אחרי שבוע.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכתבת על מאמץ נכון מאוד, מכוניות ישנות דרשו מאמצים פיזיים מהנהג.

בשנות ה 90 התניידתי עם פג'ו 104 ברחובות ירושלים ובהשווואה אליה הסובארו DL היתה ממש מתקדמת.

 

Sent from my F5121 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק שפיז'ו 104 זה לא חיפושית. בין חיפושית לפיז'ו 104 יש 35 שנה של התקדמות טכנולוגית.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תמיד הייתה לי חיבה לחיפושית עקב מראה החמוד שלה, אבל לפי הרישומים שלך המציאות מעט פחות זוהרת.

האם יש קושי מציאת חלקי חילוף בארץ?

 

אחד הדגמים שכנראה לעולם לא תהיה בעיה להשיג לו כל חלק שתרצה. בארץ יש כמה שמתמחים - ובעולם כמובן שאפשר להשיג הכל כולל שיפורים כמו מזגן והגה כח.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

34 כ"ס מלאי עוצמה:

 

CIMG1116.JPG

 

 

האוטו מודל 1977, השנה הלפני אחורנה של סיום הייצור בגרמניה. זו גם ה"רוויזה" האחרונה של החיפושית הגרמנית.

 

חלקים יהיו עוד הרבה זמן כי בדרום אמרירה הדגם ייוצר עד שנות ה 2000.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה מצויינת

ממש תענוג לקרוא.

מזכיר לי את הרכב הראשון שלי לפני 20 שנה.

פיאט 127 מנוע 900 סמק 4 הילוכים.

נהניתי מכל רגע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נוסטלגיה, פעם היה לאבא שלי כזאת חיפושית כתומה .

יחד עם זאת במרוצת השנים למדתי שהיטלר ביקש מפרדיננט פורשה ליצר מכונית זולה להמונים וכך נולדה החיפושית.

מודה שמאז ירד לי מהרכב הנ"ל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי לקרוא!


Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...