Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אקסנט שנת 2000 כשהאוטו קר הוא מגמגם ונכבה


Maor Hananayev
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים !

יש לי בעיה ברכב לא משנה מתי בשעות היום אם האוטו עמד כמה שעות טובות והוא קר במיוחד בחורף אני מניע הוא מגמגם ונכבה ישר,אם אני נותן גז אז הוא נשאר מונע אבל חבל לי על הדלק אני 2 דקות מחזיק גז.

החלפתי היום מנוע צעדים וחיישן TPS מאוטו של חבר שלי. הבעיה עדיין קיימת, החיישנים תקינים כי אין לו בעיה של הנעה באוטו.

מה יכולה להיות הבעיה ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תבדוק שחיישן טמפ מנוע לא מזייף וגורם לתערובת ענייה מידי במנוע קר.

וואלה העלת פה נקודה שלא חשבתי עליה,את האמת חבר שלי אמר לי לפני כמה ימים שנראה לו שהמד של החום מנוע לא נראה תקין אני יחכה כמה שעות ובלילה יניע שהחיישן מנותק מהמנוע לא ככה ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תחבר סורק בבוקר שהמנוע קר ותיראה שטמפ מנוע נמוכה מספיק ביחס לסביבה.

הבוקר הנעתי האוטו גמגם,ניתקתי יוניט חום והנעתי שוב האוטו הניע יפה.

בדיוק פירקתי יוניט חום מאויו של חבר שירד מהכביש אני ארכיב אותה מחר כנראה ואעדכן פה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תחבר סורק בבוקר שהמנוע קר ותיראה שטמפ מנוע נמוכה מספיק ביחס לסביבה.

החלפתי את היוניט חום ביוניט תקין של חבר שלי והבעיה עדיין נמשכת החלפתי גם חיישן טיפיאס ומנוע צעדים יש עוד רעיון ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתקלות מהסוג הזה עדיף להשאיר את הרכב במוסך ללינת לילה ואז בבוקר,הם מחברים מכשיר אבחון ומניעים את הרכב- כך ידעו מה בדיוק הבעיה.

לא מדובר על יוניט חום אלא על חיישן טמפ' מנוע אבל שוב,חייב להיבדק כדי לדעת שזו התקלה בוודאות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתקלות מהסוג הזה עדיף להשאיר את הרכב במוסך ללינת לילה ואז בבוקר,הם מחברים מכשיר אבחון ומניעים את הרכב- כך ידעו מה בדיוק הבעיה.

לא מדובר על יוניט חום אלא על חיישן טמפ' מנוע אבל שוב,חייב להיבדק כדי לדעת שזו התקלה בוודאות.

אבל הבעיה רק כשקר בחוץ זה לא ככה אם זה בקיץ הוא מניע יפה המצבר שלי שנת 2015 יכול להיות שהוא גורם ?

הסטרטר משופץ חדש

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תנסה ליפני התנעה לנתק את המחבר של מד כמות אויר

ניתקתי אותו האוטו מניע יפה כנראה שהוא הגורם לבעיה אני אחליף אותו מחר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסתבר שהחיישן מד כמות אויר שהיה לי באוטו הוא סיני משהו בלי חברה.

לקחתי מחבר אחד מקורי אני אבחן את זה רק בלילה אבל שיהיה קר מאוד

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 778 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...