Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולייטה 170 VS פוקוס אקובוס 1.5


Krd
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 969 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, שואל בשביל קרוב משפחה, הוא מחפש רכב עם קצת פלפל ליום יום בתקציב של 70K, דרישות:

1) ביצועי מנוע

2)התנהגות כביש

3)אמינות

הרקע שלו הוא מכוניות משפחתיות סטנדרטיות(קורולה סיוויק וכו)

כרגע מתלבט בין גולייטה 170 לבין פוקוס אקובוסט 1.5

מבחני רכב משבחים את ההתנהגות של הפוקוס, מצד שני עושה רושם שהגולייטה מהירה יותר ולא הצלחתי להבין כלכך היכן היא ממוקמת מבחינת התנהגות.

אשמח לקבל את חוות דעתכם, לרוב יהיה נוסע יחיד ברכב, המלצות נוספות יתקבלו בברכה.

אגב, הרכב שיבחר יעבור לפחות STAGE 1, ניתן לקחת גם את זה בחשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי הפוקוס הרבה יותר מהנה והוא יוכל לרכוש כזאת משנתון מתקדם יותר מהג'ולייטה.

מצד שני כדאי לקחת בחשבון שהשוק של הפוקוס בקרשים ושמירת הערך לא מצטיינת. צריכת הדלק גבוהה יחסית למשפחתיות טורבו מודרניות.

למרות זאת אני הייתי בוחר בפוקוס, התמורה למחיר טובה והיא פשוט כייפית לנהיגה ולא מענישה על זה בנוחות נסיעה גרועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכאורה הפוקוס תהיה אמינה יותר כי יש לה גיר פלנטרי בשונה מהרובוטי שבג'ולייטה כמו כן בג'ולייטה יש מנוע מולטיאייר שרגיש מאוד להזנחה.

גם מבחינת איכות חומרים ועמידות תא הנוסעים הפוקוס עדיפה על האלפא.

החסרונות היחידים שאני רואה בפוקוס הם ירידת הערך ומצב שוק היד השניה שעדיין אנשים פוחדים לגעת ברכב בגלל השם רע שיש מהדגם הקודם

focus ecoboost 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של הפוקוס גמיש, תוכנה מרימה אותו ל180 סוס ומומנט יפה מאוד, יש לה גיר פלנטרי 6 מהירויות ולא רובוטי, היא באזור 8+ שניות נמוך ל 100 אחרי תוכנה ותאוצות ביניים טובות מאוד

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר פה על קניית רכב מיד 2 כלומר גם אם החבר פה יקנה אותה זה יהיה בזול,בדקתי היום ממש את המחירון של הפוקוס 1.5 שנת 2015 בלוי יצחק,נחשו כמה היא עולה....גם אני הופתעתי,מדובר על 55 אלף ש"ח סה"כ לפי המחירון(וכפי שכולנו יודעים אין היום רכבים שנמכרים במחירון)....

אני גם התלבטתי אם לרכוש אחת כזאת אבל הבנתי שהיא ממש צפופה ולכן היא ככל הנראה תרד מהפרק....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקוס 1.5 אקובוסט ממודל 2015 זו די פיקציה. יש כעשרה רכבים כאלו, מניח כי מרביתם שימשו רכבי הדגמה של היבואן. המודל הראשון בו החלו מכירות משמעותיות הינו 2016.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לפוקוס איזושהי בעיה עם צינורית שאם היא מתפוצצת הדבר עלול להוביל להחלפת מנוע. קראתי את המקרה כאן בפורום לפני כמה חודשים. אומנם, אולי אני טועה ומדובר בדגם אחר של פוקוס.

8) ידני זה הכי אחי 8)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על המקרה שהיה ל misterb? אם כן מדובר על הדגם הקודם.

מעיון ברשת נראה שיש טורבו מוגדל לרכב, אחרי התקנה שלו ומיפוי מתאים מדברים על מספרים מאוד יפה, שבשילוב עם התנהגות כביש טובה ומחיר נמוך יכולה להיות עסקה מעולה:

http://www.pumaspeed.co.uk/product-15-Ecoboost-X-27-280-Billet-7-Blade-Hybrid-Turbocharger_17001.jsp

 

אם כבר, למישהו יש מושג מהי מגבלת המומנט של הגיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שמדובר על הדגם הקודם, גם יצא ריקול מסודר שגם מחליף את הצינורית וגם מוסיף חיישן גובה נוזל קירור. וזה לגמרי לא רלוונטי למנוע החדש.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משיטוט באינטרנט נראה שמגבלת המונט של הגיר היא 41 קג"מ, אני רוצה לאמת את זה בעוד כמה דרכים אבל אם באמת נכון הדבר יש פה פוטנציאל שיפורים מאוד מעניין.

מנוע מחוזק בשילוב התנהגות משובחת ומחיר נמוך יכול להיות עסקה מעולה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 969 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...