Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 6 שנים של אחזקת יונדאי i20


פבל
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצד אחד לא אמינות שיא, אבל מצד שני לעבור 240 אלף ב-7 שנים כאשר 90 אלף מהם זה בליסינג שלך תדע באיזה תנאים, לא יודע איך רכבים אחרים היו מתמודדים עם זה.

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחוץ לפורום אני רק שומע סיפורים של "עשיתי 300 אלף ק"מ עם אפס תקלות", על כל סוגי הרכבים...

תודה על הסיכום המדוייק והמפורט, מאוד מועיל כשמדובר בדגם ומותג עם נוכחות חזקה בארץ.

19,000 ש"ח עלות מוסך כוללת לנסועה כזו עם עבר ליסינג זה לא נורא בכלל. גם אף מילה על בעיות גיר וכמעט אותו דבר במנוע.

חבל שחלק מהבעיות באו בצורה של תקלות משביתות כמו מנוע שניכבה בזמן הנסיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי בסיכום, זו לא אמינות רעה אבל הרכב לא נטול תקלות.

אנשים גם לא יודו שהם טעו ושהרכב שלהם לא אמין, תסתכל בפורום הטכני כמה בעיות יש ליונדאי בהגה, בסלילי כריות אויר ועוד.

באופן כללי אני לא חושב שיש רכב נטול תקלות.

ואם רכב עבר 300 אלף ק"מ בלי תקלות יש מצב שפשוט לא תיקנו חלק מהתקלות, או שהרכב עבר נסיעה רק מחוץ לעיר כמעט בלי עצירות.

 

מה שהרגיז אותי מאוד זה הקושי להשיג בורר מצבים למזגן, אפילו חדש מיונדאי שופ לא היה.

אם קונים כזו, אז רק יד פרטית עם ק"מ נמוך ותיעוד טיפולים מלא. זה מפחית את הסיכון לבעיות.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את אותו הרכב - עד עכשיו עם 140 אלף ק"מ.

התקלות שהיו גם אצלי:

- נורת ESP - תקלה שקשורה לברקסים - חיבור למחשב הבהיר למוסכניק מה בדיוק היתה הבעיה

- סך שמש נשבר - אצלי נשברו שניהם, המוסכניק אילתר משהו ולא לקח כסף

- צופר לא עובד - הבעיה לוותה בבעיה בכפתורי הגה שפועלים באופן רנדומלי, לאחר החלפת כרית האוויר כל הבעיות נפתרו.

 

מזדהה עם בעיית המזגן שלא מקרר היטב

ברכב שלי ספציפית יש רק 2 מהירויות למגבים הקדמיים - איטי ומהיר ללא אופציית השהייה, מעניין אם זה רק ב-2009?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן הרכב אצלך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי בסיכום, זו לא אמינות רעה אבל הרכב לא נטול תקלות.

אנשים גם לא יודו שהם טעו ושהרכב שלהם לא אמין, תסתכל בפורום הטכני כמה בעיות יש ליונדאי בהגה, בסלילי כריות אויר ועוד.

באופן כללי אני לא חושב שיש רכב נטול תקלות.

ואם רכב עבר 300 אלף ק"מ בלי תקלות יש מצב שפשוט לא תיקנו חלק מהתקלות, או שהרכב עבר נסיעה רק מחוץ לעיר כמעט בלי עצירות.

 

מה שהרגיז אותי מאוד זה הקושי להשיג בורר מצבים למזגן, אפילו חדש מיונדאי שופ לא היה.

אם קונים כזו, אז רק יד פרטית עם ק"מ נמוך ותיעוד טיפולים מלא. זה מפחית את הסיכון לבעיות.

 

איתמר - כיצד נגמר הרומן עם ה-i20? נמכר (האם היה קל למכור), טרייד-אין? לאיזה רכב עברת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את אותו הרכב - עד עכשיו עם 140 אלף ק"מ.

התקלות שהיו גם אצלי:

- נורת ESP - תקלה שקשורה לברקסים - חיבור למחשב הבהיר למוסכניק מה בדיוק היתה הבעיה

- סך שמש נשבר - אצלי נשברו שניהם, המוסכניק אילתר משהו ולא לקח כסף

- צופר לא עובד - הבעיה לוותה בבעיה בכפתורי הגה שפועלים באופן רנדומלי, לאחר החלפת כרית האוויר כל הבעיות נפתרו.

 

מזדהה עם בעיית המזגן שלא מקרר היטב

ברכב שלי ספציפית יש רק 2 מהירויות למגבים הקדמיים - איטי ומהיר ללא אופציית השהייה, מעניין אם זה רק ב-2009?

גם לי יש את אותה התקלה עם נורת ESP

לגבי הסך שמש- הוא היה תקול כשקניתי את הרכב לפני שנה, הזמנתי דרך איביי סוכך של גטץ שסגר לי את הפינה ב 100 שח בערך

לגבי הצופר-תקלה זהה גם כן- לפעמים עובד ולפעמים לא..

לגבי המזגן- כרגע הוא מחמם בכלל- קריטי במיוחד בשבוע האחרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איתמר - כיצד נגמר הרומן עם ה-i20? נמכר (האם היה קל למכור), טרייד-אין? לאיזה רכב עברת?

 

תיקנתי את הרכב בלא מעט כסף כמו שכתבתי בסקירה (תיקון קופלונג, כריות בולמים, משולש, ברקסים חדשים ואיכותיים, צמיגים היו דיי חדשים של קונטיננטל, ועוד) והיה לו טסט כמעט לשנה שלמה, כך שמבחינה מכאנית הוא היה פיקס ובאמת לדעתי יכל לסחוב עוד כמה שנים בכייף עם נסיעות קצרות כמו שתכננתי (המנוע והגיר עבדו חלק, האטו על אף היותו עם ק"מ גבוה היה נוסע יפה בעליות של ירושלים בלי בעיה בכלל ואני חושב שזה קשור לתחזוקה הפדנטית שלי).

אך הרכב עבר תאונה לצערי והושבת, כך שכל ההשקעה הכספית והציפייה לרכב נוסף שיסייע לי, ירדו לטמיון.

 

כיום נוסע בהונדה ג'אז 2015 צורה חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 993 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...