Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה הרמזורים הקטנים האלה על עמודי הרמזורים הגדולים?


Rony999
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 717 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו יודע למה הם משמשים?https://www.dropbox.com/s/qby5ekxgyj55wzt/20181213_114720.jpg?dl=0

עריכה אחרונה על ידי Rony999
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי במלא כאלה בצרפת כבר לפני 4 שנים והתלהבתי ממש כי זה כ"כ נוח, מעניין אם זה מגיע לארץ.

VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מוכר בחיפה כבר עשרות שנים.

 

למשל כאן.

 

חבל לשא נעשה בהם שימוש ביותר מקומות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה מיושם כמו שצריך - היה מחסל את תופעת ההתקדמות אל מעבר לקו העצירה ברמזור:

1. עמוד הרמזור מוצב רק לפני הצומת (ולא גם אחרי, כמו שאנו רגילים).

2. הרמזור הקטן הנמוך - מאפשר לראשון, הקרוב, לראות מצב הרמזור ומתי ירוק (אין מעבר לצומת רמזור עבורו!) אם התקדם יותר מדי ועבר את העמוד בצד שלו - לא ידע מתי מתחלף הרמזור !

3. הרכבים שמאחוריו רואים את מצב ברמזור הגדול שבראש העמוד.

4. התוצאה - פחות רמזורים (לכל אפשרות נסיעה יש עמוד ורמזור גדול אחד) אבל בעיקר - אף אחד לא מעז לחצות את קו העצירה לפני שיש ירוק ברמזור שלו... פשוט ויעיל.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בישראל אין את הבעיה הזו. אפשר לעמוד אחרי קו העצירה. בעשירית השניה אחרי שהרמזור התחלף לכתום הרכב מאחורה כבר יצפצף...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה מציע קיים במדינות מסויימות, ומצריך התרגלות לא מעטה למי שרגיל לשיטה שלנו. למשל בהולנד - הרמזורים מוצבים לפני הצומת (ובדרים בין עירוניות משובר בכמה מטרים טובים לפ יהצומת), ומי שעובר את הרמזור חייב להשלים את חציית הצומת, גם אם הוא רואה את הצהוב כאשר הוא מתקרב מאד. אחרת הוא יעצור אחרי הרמזור ולא ידע מתי להתקדם (עד שיקבל צפירות מאחור).

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם אתה מתכוון לאלה שמותקנים נמוך זה כדי שאנשים שקרובים לרמזור יוכלו לראות אותו.

 

לא הבנתי... מה הבעיה גם הראשון ברמזור יכול לראות את הרמזורים הגדולים ,בשביל מה לייקר את עלויות הרמזור וגם להתקין גם רמזורים קטנים

עריכה אחרונה על ידי Rony999
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא הבנתי... מה הבעיה גם הראשון ברמזור יכול לראות את הרמזורים הגדולים ,בשביל מה לייקר את עלויות הרמזור וגם להתקין גם רמזורים קטנים

לא תמיד אפשר לראות את הרמזור הקרוב שמעליך, שמים את הרמזור הקטן במקרה שאין רמזור שני בסוף הצומת.

אז מבקום לבנות עוד רמזור שלם שמים אחד קטן על העמוד הקיים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, נהגים/ות מעל 1.75 מ' הנוהגים בסוזוקי סוויפט 2018, בעודם עומדים ראשונים בצומת, אנם יכולים לראות רמזור כלל וכלל(לא הקרוב ולא הרחוק) בצמתים קטנים(בדר"כ עירוניים), גם אם הם מנמיכים את את מושב הנהג עד תומו מטה. :bad-word:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברעננה יש גם, ברחוב אחוזה. זה רחוב שנמתח ממזרח למערב ובשעות הבוקר/ערב מאוד מסנוור להסתכל על הרמזור הגבוה ובקושי רואים אם הוא ירוק או אדום.

הרמזור הנמוך נמצא ככה שכשאתה מסתכל עליו אתה לא מסתנוור. זה מאוד מאוד נוח.

לא יודע לגבי שאר המקומות אבל ברעננה זאת הסיבה (כי רואים את הרמזורים גם אם אתה ראשון בתור).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ, מותקנים בכל הצמתים 2 רמזורים עיליים - אחד בקו העצירה והשני בסוף הצומת. כך מי שעומד בקו העצירה רואה את הרמזור השני ויודע מתי להתחיל לנוע.

באירופה, ברוב המקומות מותקן רמזור עילי אחד ועליו בצד רמזור מצומצם, ללא הרמזור השני בסוף הצומת. הרמזור הנמוך נועד לתת תמונת רמזור לרכבים הראשונים בתור.

לא משהו קיצוני לכאן או לכאן. לטעמי השיטה הישראלית מעט בבזנית יותר מבחינת ביצוע (תשתיות, תחזוקה וכו'), אבל זה די בשוליים ואין שום בעיה עם שתי השיטות.

רנו גרנד קופה ליסינג (סוף סוף לא אסטרה....)

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא :sad:, מקורית כבר כן :-D

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה - בתנאי שאתה מבין את השיטה. בהולנד ברגע שעברת את הרמזור עליך להשלים את מעבר הצומת, גם אם נכנסת בצהוב, שכן אם תעצור לא תדע מתי עליך להמשיך.

 

בלא מעט מדינות אירופיות יש גם רמזור "רחוק".

 

נושא הסינוור מהשמש בעייתי מאד בארץ, ואכן, אני סובל ממנו קשות במצבים מסויימים. הפתרון שלי הוא לנסות להציף בין קורה A לבין סך השמש, זה פועל לא רע בדי הרבה מקומות.

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאן שמו רמזור גדול במיקום הנל: חיל הים

https://goo.gl/maps/HXMT34QWKhk

 

כנראה כי יש שני רמזורים, אחד ישר וימינה ואחד שמאלה. למרות ששניהם תמיד מסונכרנים באופן מלא למיטב זכרוני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 717 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...