Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי איגניס 2006 - החלפת רצועת מנוע ומזגן, או בעיית מצבר?


moshik.a
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 1008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

אשמח לקבל את חוות דעתכם:

 

ברשותי רכב סוזוקי איגניס, משנת 2006. רכב שלא נוסע הרבה, והגיע ל-60,000 ק"מ בסך הכל.



הרכב מטופל כל השנים, מאז רכישתו ב"מוסך מורשה".

לפני שנה החלפתי מצבר (שנפ, עם אחריות ל-20 חודש), וביצעתי גם שיפוץ אלטרנטור לרכב.



בימים האחרונים, לא הצלחתי להניע את הרכב. אחרי שחיברתי עם כבלים, הרכב התניע, אבל כמה רגעים אחרי שהוצאתי את הכבלים, הרכב כבה.

אחרי שהזמנתי את "שגריר", הם אבחנו שהבעיה היא במצבר - שהלך לטענתם - ולא באלטרנטור (בבדיקה שהם ערכו, ראו שהאלטרנטור "משחרר" כ-14.5 וולט).



לכאורה, הרווחתי. יש לי אחריות למצבר, ולכן ברור שאני צריך בסך הכל לממש אותה, להחליף את המצבר בחינם, וזה הכל.



אלא שבמוסך (אליהם נגרר הרכב), הפלא ופלא, טוענים כעת שהמצבר פועל באופן מושלם, וששגריר טועים. עובדה, לטענתם, שאחרי טעינה של לילה שלם, המצבר עובד.

במוסך טוענים, אם כך, שהבעיה היא ברצועה של המנוע והמזגן. הרצועה תקולה, והיא גורמת לבעיה במצבר.



על החלפת הרצועה, כולל עבודה, הם גובים כ-1,000 ש"ח.

אשמח לשמוע את דעתם של חברי הפורום. ראשית, האם מדובר באבחנה הגיונית. שנית, האם מדובר במחיר סביר לעבודה הנדרשת?

 

תודה רבה.

 

נ"ב - כבר מספר חודשים, שהרכב משמיע "חריקה" מסויימת, במשך כחצי דקה, לאחר התנעה ראשונית של הרכב. כך שבהחלט ייתכן שהרצועה לא פעלה באופן מושלם.

עריכה אחרונה על ידי moshik.a
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה מדברים איתך על רצועת מנוע שבכלל הרכב הזה עם שרשרת תזמון. אם התכוונו לרצועות אביזרים אז סט רצועות כזה עולה כ 80 שח והעבודה להחלפה שלהם היא פשוטה מאוד ומיסתכמת בלא יותר מ 150 שח. החריקה ב 99 אחוז נובעת מרצועת אביזרים כזו שלא מתוחה או בלוייה כבר. הייתי ניגש לשמוע חוות דעת נוספת ואפילו מומלץ תחילה אצל חשמלאי שייבדוק מה מצב המצבר באמת ומה מצב האלטרנטור ומשם להתקדם. מאיפה אתה שנדע לאן להכווין אותך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה מדברים איתך על רצועת מנוע שבכלל הרכב הזה עם שרשרת תזמון. אם התכוונו לרצועות אביזרים אז סט רצועות כזה עולה כ 80 שח והעבודה להחלפה שלהם היא פשוטה מאוד ומיסתכמת בלא יותר מ 150 שח. החריקה ב 99 אחוז נובעת מרצועת אביזרים כזו שלא מתוחה או בלוייה כבר. הייתי ניגש לשמוע חוות דעת נוספת ואפילו מומלץ תחילה אצל חשמלאי שייבדוק מה מצב המצבר באמת ומה מצב האלטרנטור ומשם להתקדם. מאיפה אתה שנדע לאן להכווין אותך?

 

אני מבני ברק, והמוסך בפתח תקווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוציא אותו משם ישר לחשמלאי רכב שתמצא שם באיזור שייבדוק עם ציוד ייעודי מה מצב המצבר והאלטרנטור. מקווה שמישהו פה ייתן לך המלצה על חשמלאי רכב הגון ומקצועי באיזורך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושש, שיש צרכן חשמלי שדואג לגנוב זרם וזה מחייב בדיקה יסודית אצל חשמלאי רכב.

אחד כזה שגם הומלץ בעבר בפורום, הוא יצחק וייס שנמצא ברחוב בזל 13 קרית אריה בפתח תקווה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...