Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המילפית שלי , ברונזית 88 (e30) שרשור מתגלגל “בעקבות השלמות”


אביתר א.
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

יש עדכון?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

סופש האחרון החלטתי לעבוד קצת על האינטריור כבר הרבה זמן שמציק לי המגש האחורי שאיבד מצבעו, וחשבתי מה לעשות, לצפות מחדש לצבוע, להחליף לסוג אחר וכו... בסוף החלטתי לנסות ולצבוע מה אתם חושבים?

תמיד יש עדכונים , אני אתן לך טיזר שלא תחשוב שאני רק עובד בלי להנות

למרות הקורונה אין לי ממש זמן פנוי אבל למרות זאת מצאתי טיפה זמן להתעסק עם האגזוז יש לי עדיין כמה פינישים לעשות אז התחלתי בתושבות ויציאות לדוד האחורי

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...

לוקח זמן להחליף צמיגים.

נשמח לעדכון

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל... עדכנתי לפני שבוע.

  • מעניין 1

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לוקח זמן להחליף צמיגים.

נשמח לעדכון



צמיגים כבר יש במלאי

אני עובד כרגע על מחשב ניהול, כבר העלתי תמונה של ההתחלה שלו
בגדול המחשב מוכן
IMG_6798.jpg

וקניתי מחשב שיהיה ספייר בשביל לא להרוס את המקורי
306DC117-CD1F-48EC-9A81-E4911569A7E5.jpg

עכשיו הוא כבר נראה ככה

IMG_7492.jpg
IMG_7494.jpg

נשאר להכין צמה חדשה למזרקים ( כי במחשב הישן הם מחוברים אחרת , ואני לא רוצה לחתוך אז הזמנתי חלקים להכנה של צמה חדשה)

ואז יהיה אפשר להתחיל בכיוונים
היעד הוא פחות לקבל כח סוס (קשה לי להאמין שאקבל יותר מדי ממנוע אטמוספרי)
אלא לעשות מודרניזציה לפעולה של המנוע
כמה נקודות שאני משנה , אם זה מעניין עוד אנשים :
1. מעבר מחיישן afm לmap
2. ממצב מצערת של on/off יהיה פתיחת מצערת לפי אחוזים של דוושה
3. חיישן למדה ווידבאנד במקום נרו
4. מזרקים שעובדים בצורה שונה

יש עוד כמה אופציות שנפתחות עם הניהול , אבל כרגע לא חושב עליהם.
  • מעניין 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

לא התעדכנו הרבה זמן

אז בתור התחלה לא יודע איך לא חשבתי על זה מהתחלה, שלט נוחות במקום לפתוח מהדלת ..

IMG_7904.jpg
IMG_7916.jpg

עובד כמו קסם ועלה 12 דולר :)

ועוד עדכון של מחשב הניהול שאני עובד עליו:

סוף סוף הכל מורכב בתוך המחשב המשני שקניתי במיוחד בשביל להרוס אותו :)

IMG_8294.jpgIMG_8300.jpg

ועל הדרך צמה חדשה למזרקים ומתאם לחיישן מצב מצערת

IMG_7534.jpg
IMG_7548.jpg

עד הפעם הבאה

  • מעניין 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...