Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המילפית שלי , ברונזית 88 (e30) שרשור מתגלגל “בעקבות השלמות”


אביתר א.
 שיתוף
עוקבים 14

פוסטים מומלצים

נעלמתי קצת אבל תמיד עסוק בדברים :)

תודה על התגובות

 

בהעדרותי הייתה הזדמנות למסרק הגה יותר מודרני אז הלכתי על זה

כמובן שעשיתי למסרק יישור קו של החלפת אטמים , מוטות היגוי חיצוניים ופנימיים, גרמושקות וניקוי כללי

 

קצת פורנו

IMG_1829.jpg

IMG_1833.jpg

IMG_1834.jpg

IMG_1835.jpgIMG_1838.jpgIMG_1841.jpgIMG_1871.jpgIMG_1930.jpg9DF1E16A-1646-4A77-B0EA-C8E6B1684A3B.jpg

 

לצערי לא צילמתי על הרכב :(

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

סופש האחרון החלטתי לעבוד קצת על האינטריור כבר הרבה זמן שמציק לי המגש האחורי שאיבד מצבעו, וחשבתי מה לעשות, לצפות מחדש לצבוע, להחליף לסוג אחר וכו... בסוף החלטתי לנסות ולצבוע מה אתם חושבים?

תמיד יש עדכונים , אני אתן לך טיזר שלא תחשוב שאני רק עובד בלי להנות

לא התעדכנו הרבה זמן אז בתור התחלה לא יודע איך לא חשבתי על זה מהתחלה, שלט נוחות במקום לפתוח מהדלת .. עובד כמו קסם ועלה 12 דולר ועוד עדכון של מחשב הניהול שאני עובד עליו: סוף סוף הכל מורכב בתוך ה

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

מה ההבדל בין המסרק הזה למקורי?

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תחושות יותר טובות מההיגוי

וקצר יותר, 3 סיבובים מנעילה לנעילה

לעומת 4 במסרק המקורי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההשקעה שלך ברכב יוצאת מהכלל

 

מוכר?

 

סתם

 

תהנה ותמשיך לעדכן

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

צריך לעשות תיקון זמני לדוד האחורי עקב חורים וחלודה...

אז החלטתי לפרק את הדוד בזמן הכי לא מתאים

דווקא ביום חמישי בערב, שישי בקושי עובדים

ככה שאני תקוע בלי גז ארגון לרתכת

ורק אחרי החג אולי אוכל להמשיך לטפל בזה

 

בנתיים תראו קצת תמונות

IMG_2654.jpgIMG_2656.jpgIMG_2661.jpg

IMG_2664.jpg

IMG_2665.jpg

IMG_2667.jpg

IMG_2668.jpg

 

נ.ב

זה זמני כי אני מתכנן לבנות צנרת חדשה מההדרס עד האחורה.

 

מישהו מאזור הדרום עם רתכת מיג או טיג שיכול לעזור לתפור תדוד?

מבאס אותי שאני לא יכול לנסוע

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

יש עדכונים?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עד היום הבלון גז שלי לא חזר ממילוי

נשאר לי פתרון זמני עד שאני בונה צנרת חדשה

 

f2e4d2f4-46a2-4963-b3ea-e13689c7b12d.jpg

IMG_2788.jpg

לבנתיים סוגר את החורים והרעש הנלווה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכי כייף פתרונות זמניים, אם זה עובד אז שוכחים שצריך לסדר.

היה לי חור בצנרת, סתמתי אותו, קניתי סעפות חדשות, צנרת, דודים והם ישבו ארבעה חודשים עד שיום אחד התיקון הזמני הלך, רק אז טרחתי.

haters will hate

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זמני קבוע :)

 

קניתי כבר דוד אחורי ומעבר, צנרת מתאימה

נשאר לקנות כמה קשתות ושיגיע כבר הבלון ממילוי

 

סהכ אני מהדרום , לא מכוכב אחר

הכל קשה פה !

 

טיזר

IMG_2971.jpgIMG_2844.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

סופש הזה עבדתי קצת על נזילות ממחזירי שמן, ביטול צינורות קירור חימום לבית מצערת, ועל הדרך טיימינג ונקיון מסביב.

 

החלקים:

IMG_3527.jpg

 

בית טרמוסטט

IMG_3526.jpg

IMG_3524.jpg

 

קצת נקיון וביטול ניפל לכיוון בית מצערת והכנת אטמים כי אני שונא אטם מנייר.

IMG_3543.jpg

IMG_3544.jpg

IMG_3545.jpg

IMG_3546.jpg

 

ונעבור לפירוק טיימינג

IMG_3538.jpg

IMG_3553.jpgIMG_3556.jpgIMG_3559.jpgIMG_3565.jpgIMG_3575.jpgIMG_3574.jpgIMG_3580.jpgIMG_3582.jpg

 

ולאחר מכן מחזירים את כל המסביב...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה ביטלת את הניפל?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

בהמשך לרצון שהכל יעבוד כמו שצריך והרבה זמן שאני רוצה לנקות את המזרקים ברכב ברמה מקצועית ולא מצאתי מקום עם ציוד מתאים

החלטתי לנקות לבד

 

הכיוון היה כזה, להכין סוג של מכשור שאוכל לנקות איתו את המזרק מבפנים

אז הכנתי צמה שאוכל לתת זרם למזרק כדי שייפתח (עם סוללה 9v)

IMG_3783.jpg

 

לקחתי מזרק של תרופה בגודל המתאים שיושב על המזרק טוב

IMG_3788.jpg

 

והתחלתי לרסס את כל השישיה עם ספריי קרבורטור עד שהמזרק חזר להשפריץ ערפל.

לאחר מכן קצת ניקוי חיצוני וצביעה וחזרה לרכב.

IMG_3790.jpgIMG_3792.jpgIMG_3793.jpg

 

הפלוסים

תגובת מצערת ופעולת מנוע חלקים יותר

אולי גם שיפור קטנטן של החזרת כמה סוסים בחזרה לאורווה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהנה לקרוא ולצפות בתמונות המפורטות .

כמו כן אתה משקיע הרבה עבודה ואהבה ברכב .

יישר כח .

 

אילן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט כיף - לעבור על דף וללמוד דברים חדשים כמעט בכל תגובה שלך. וגם עם חוש חמור (הומור! הומור! אני פולני, לא לקחת אותי ברצינות על זה) טוב!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...