Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Benor

איך המזגן מקרר ברכבכם ? שרשור מזגנים.

Recommended Posts

כנראה שהם יוצאים מנקודת הנחה שמזגן ברכב מודרני הוא מספיק ומספק.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יפה כתבת אבל לא הכל תלוי במזגן.

יש שתי מכוניות שבשניהם המזגן מוציא קרח אבל באחת מהם שטח החלונות גדול והתחושה ברכב שהמזגן לא מקרר מספיק.

ככה זה אצלי. הרכב שלי בן השמונה ממוזג היטב ושל אשתי החדש והטורבו מודרני הרבה פחות.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם תביא מדגם מספיק גדול, אין צורך במדע.

זה נקרא חוכמת ההמון.

 

אז בשביל מה המציאו בקרת אקלים דו איזורית?

 

 

בדיוק בדביל לאפשר לאחד לכוון ל 18 מעלות ולאחד אחר ל 24.

 

לא כולם אוהבים קירור באותה מידה, בקבוצת ביקורת הכי גדולה שאפשר עדיין יהיו אנשים שונים.

 

 

נראה לי גם שכולם פה יוצאים מנקודת הנחה שהמזגן תמיד מכוון לטמפרטורה הכי נמוכה שאפשר וזה לדעתי לא מדוייק. יש מספיק אנשים שמסתפקים ב 20 או 22 מעלות ואם זה מכאני אז הבורר על 1/4.

 

אם מדובר באוטו משומש קצת וותיק אז יכול להיות שהמאדה חצי סתום, כמות הגז לא נכונה וכו', אז המידע בכלל לא מדוייק.

 

בקיצר, רק מדידת טמפרטורה בתא נוסעים יכולה לספק מידע מהימן. ואגב גם זה לא לוקח בחשבון היבט נוסף: יש אנשים שאוהבים לכוון את זרם האוויר לפנים ולידיים/גוף ויש אוהבים לכוון למעלה או לצדדים, גם זה משפיע מאוד אל הרגשת הקירור.


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך ללמוד את "חוק המספרים הגדולים".

לדעתי יתן לך תשובות לכמה אמין סקר "סובייקטיבי" שכזה.

עריכה אחרונה על ידי איצו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדוגמא הקלאיסית של חוק המספרים הגדולים:

 

 

אם נזרוק קוביית משחק הרבה פעמים, ממוצע התוצאה יהיה 3.5. ככל שנזרוק יותר פעמים, הממוצע יתקרב יותר ל 3.5 ואז אחרי כמות מסויימת של פעמים הוא יתייצב על 3.5 וכל פעם נוספת כבר לא תשפיע.

 

 

מכאן אני מבין שאם נשאל מספיק אנשים איך המזגן בדגם X, נקבל תשובה ממוצעת "המזגן בסדר". לא טוב ולא רע.

 

 

כמובן אני קצת מטריל פה, אני מבין על מה אתה מדבר רק שקבוצת הביקורת בפורום היא קטנה. בדרך כלל מספר חד ספרתי של חוות דעל על כל דגם. ואת זה קשה לקחת יותר מידי ברצינות.

 

 

כמו שיש אנשים שכותבים שמאזדה 3 עם מנוע 1.6 היא עגלה נוראית שלא זהה ואחרים על אותו דבר בדיוק אומרים "ביצועים בין הטובים במשפחתיות 1.6 אוטומטיות באותה תקופה".

 

למי להאמין?


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרת - לממוצע.

סטטיסטיקאי יוכל לומר מה כמות הדגימה הנדרשת.

 

ד"א, לי לפחות ברור מהשירשור שהמזגן בפיקנטו למשל - לא משהו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמו שאמרת - לממוצע.

סטטיסטיקאי יוכל לומר מה כמות הדגימה הנדרשת.

 

ד"א, לי לפחות ברור מהשירשור שהמזגן בפיקנטו למשל - לא משהו.

תלוי במנוע ב1.0 ליטר לא מרגישים כלום ב1.2 המצב יותר טוב זה כאילו הם עשו את זה בכוונה שתיקח את ה1.2 הנה i10 לא משווקת יותר עם המנוע הזה רק עם ה1.2

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמו שיש אנשים שכותבים שמאזדה 3 עם מנוע 1.6 היא עגלה נוראית שלא זהה ואחרים על אותו דבר בדיוק אומרים "ביצועים בין הטובים במשפחתיות 1.6 אוטומטיות באותה תקופה".

 

לנהג הפריוס דור 2 שעקף את שניהם בפרויד.


Mazda Drei Hatchback "Premium" 2L

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האשכול הזה אומנם נפתח קצת יותר משנה אבל בהחלט רלוונטי לשבוע הנוכחי שהיה אחד החמים ביותר בעשור האחרון.
 

שתפו אותנו כיצד המזגן אצלכם ברכב תפקד לאחר שעמד כמה שעות חשוף לשמש בשעות הצהריים.

 

אני אפתח תחילה.

 

הרכב שלי גולף דור 5 שנת 2006 חנה עד השעה 12:00 בשמש כאשר הטמפ' החיצונית עמדה סביב 40 מעלות צלזיוס (נמדד).

 

פתחתי חלונות ונסעתי עם חלונות פתוחים כ-2 דקות ומזגן מכוון לטמפ' של 18 מעלות צלזיוס במצב סירקולציה פנימית.

 

האוויר שיצא מפתחי האיוורור היה קריר אבל היא אפשר לומר שהיה קר או קור מקפיא בתא הנוסעים גם לאחר 10 דקות נסיעה בשמש.

המזגן אצלי  ברכב עובד ב-100 אחוז תקין נבדק על-ידי לפני שבוע ימים בעזרת ציוד מקצועי.

  • תודה 1

הצטרף עוד היום לחברי קארספורום הנלחמים בקורונה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי קרוסאובר 2016 

 נכנסתי למכונית חפני דקה, כבר נעים ובעוד כמה דקות אתחיל לשחק בבקרים כדי לא לקפוא.

 

סיאט ארונה של אשתי, בת יומיים - סביר אבל לא יותר.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פיג'ו 208GTi בחוץ מתחת לשמש 46 מעלות. המזגן מכוון ל21 מעלות ואחרי נסיעה של כמה דקות כבר נעים באוטו.

Sent from my GM1913 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, sperial כתב:

 

סיאט ארונה של אשתי, בת יומיים - סביר אבל לא יותר.

זו היתה ההתרשמות שלי אתמול. אשתי דווקא מרוצה, ןהיא טיפוס שסובל מאד מחום. מה שמוסיף לחידה גם יחסיות.

עריכה אחרונה על ידי sperial

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול הרכב חנה בחוץ ללא משקפיים למשך שעתיים וחצי בערך בשיא החום (13:00-15:30), בכניסה היה רותח, אבל הדיפונים לא עשו לי שום כוויה (יש!), גם לא ידית ההילוכים, ונזהרתי ממש לא לגעת בסוגר של החגורה.

תוך דקה וחצי בערך על עוצמה מקסימלית + סאנרוף במצב מורם (Tilted) והורדתי את העוצמה


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 28.4.2019 בשעה 18:45, bigmik כתב:

מיצובישי לאנסר 2008, גרוע ביותר ועד שמקרר אתה סובל וגם אחר כך איננו מספיק

בימי חמסין, בלתי נסבל.

פיזו 208 2012 מקרר בקושי ולוקח לו זמן של 7-8 דק עד ש... ואז קר לך מדי.

במוו 2012 X3 מעולה ומקרר תוך דקה וחצי ומעולם לא מקפיא.

סובארו STI 2004 מקפיא תוך דקות.

אני לא יודע איזה לאנסר הייתה ל, הצורה של 04-08 (1.6) או הצורה מ-08 ואילך (1.5/1.8), אבל בלאנסר מהשנים 04-08 המזגן פשוט מעולה. מקרר מהר ובאופן מקפיא. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטביה חדשה לגמרי - בחום הקיצוני הזה, המזגן לא מקרר מספיק טוב.

זורק אוויר בעוצמה רבה אבל לא מספיק קר.

בצורה מפתיעה ההגה לא חם אפילו שהוא סבל משמש ישירה בכל שעות הצהריים, כנ"ל המתגים והמושבים.

מה שאכזב זה המערכת מולטימדיה שהודיעה חגיגית אחרי חצי דקה של נסיעה שחם לה ונכבתה.

  • מצחיק 1

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...