Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Benor

איך המזגן מקרר ברכבכם ? שרשור מזגנים.

Recommended Posts

הכי חזק שהיה לי זו אקסנט 99 1.5 כולה מתפוררת מבפנים אבל מזגן מקפיא עצמות.

אימפרזה 2001 מזגן מעולה

B4 2004-7 סביר בגבול התחתון

B4 2010 מזגן מעולה

פיקאסו 2015 שקניתי לפני יומיים זוועת עולם בסבירות גבוהה תקלה. (אם כי יצא לי לבדוק רק בתנאי שרב איומים של לפני יומיים)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי 2 רנו סניק דור 3, זה רכב גדול עם שטח חלונות , שניהם אותו מודל, מטופלים די דומה, אחת לבנה ובה המזגן מאוד מורגש, השניה סוג של אפור כהה ובה המזגן הרבה פחות מורגש, כך שזה לא רק סוג הרכב  זה גם תלוי בצבע שלו, ככל שהוא כהה יותר כך הוא מתחמם יותר ולוקח למזגן יותר זמן להשפיע.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דאצ׳יה סנדרו 2020 - מקרר היטב, לא לוקח לו הרבה זמן להגיע לטמפרטורה הרצויה אחרי התנעה ראשונה. לפעמים מרגיש שהעוצמה שלו נחלשת מעט ולפעמים יש עלייה רגעית של טמפרטורה.

 

מאזדה 323 - רכב ישן, אבל מקרר מעולה. 

הבעיה היחידה היא שלוקח לו זמן להגיע לטמפרטורה נמוכה כדי לקרר את הרכב, אבל באופן כללי - מקפיא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דאצ'יה דאסטר 2015.
המזגן בדכ מקרר טוב. בימים האלה הוא מקרר סביר. קשה לו.
בבדיקה עם דוקרן, בפתח האיוורור יש פחות מ5 מעלות.
הבידוד טמפ'/רעשים ברכב הזה גרוע.

מנסיון, החלפת פילטר מזגן עוזרת לו מאוד ועולה גרושים (30 שח) ו5 דק בעבודה עצמית.
אני שוקל הצללת חלונות מאחור.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk


"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתמול הרכב חנה בחוץ ללא משקפיים למשך שעתיים וחצי בערך בשיא החום (13:00-15:30), בכניסה היה רותח, אבל הדיפונים לא עשו לי שום כוויה (יש!), גם לא ידית ההילוכים, ונזהרתי ממש לא לגעת בסוגר של החגורה.
תוך דקה וחצי בערך על עוצמה מקסימלית + סאנרוף במצב מורם (Tilted) והורדתי את העוצמה
אכן , היתרון היחיד שאני מוצא בסאנרוף הוא בימים כאלה. פותחים אותו , מפעילים מזגן , תוך דקה או פחות אפשר לסגור ונעים ברכב.
האוויר החם עולה מטבעו למעלה. פתיחה עם מזגן פועל זה פשוט קסם.

Sent from ...

  • עצה טובה! 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, האמת שפעם ראשונה שאני ברכב עם סאנרוף, אז חדש לי הנושא

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סקודה ראפיד 1.0 2019

לוקח לו כמה דק' להתאפס על עצמו, סביר עד כמעט טוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אס מקס 2012 הידוע לשמצה, ועוד בצבע שחור -

כשאתה יוצא מחנייה מוצלת, הרכב יתמודד גם עם החום בבקעה (45-47 מעלות). לא מקפיא עצמות כמו שאני אוהב, לא ממש קר, אבל סביר לגמרי.

 

מה שכן, אם טיגנת קודם את האוטו אפילו ב-37 מעלות בשמש מלאה במשך הבוקר, לא יעזור כלום - הרכב לא מצליח להתקרר. פשוט לוותר ולחכות שהסיוט יעבור.

 

בדקתי את זה במספר הזדמנויות, ההתנהגות זהה. זה הגיע פעם לידי אבסורד שבו פשוט באמצע נסיעה עם הילדים עצרתי בצד באיזו פינה מוצלת כדי לתת למזגן איזה שהוא סיכוי להתגבר...

 

אגב, ברכב הוחלף לאחרונה פילטר אוויר למזגן ומורגש שיפור.

 


אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן בוולוו מקפיא. גם בשיא החום, בפקקים הוא מקרר מצוין בסיבובי סרק.

לאחר זמן מאוד קצר אני מעביר את המפוח למהירות נמוכה כי הקור עז.

מעולם לא הדגשתי ניתוק בעומס. מצד שני, לא צריך ללחוץ יותר מדי כדי לפתח מהירות.

 

במאזדה CX5 המשרתת את אישתי אין תלונות.

הרכב מקרר מעולה בכל מצב.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש דבר אחד טוב ביונדאי טוסון ליסינג לעומת האוקטביה שהיתה לי זה המזגן. נשאר על 20.5 מעלות בבקרת אקלים אוטומטית, מתקרר. צ'יק צ' אק.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 1 שעה, hans כתב:

אס מקס 2012 הידוע לשמצה, ועוד בצבע שחור -

כשאתה יוצא מחנייה מוצלת, הרכב יתמודד גם עם החום בבקעה (45-47 מעלות). לא מקפיא עצמות כמו שאני אוהב, לא ממש קר, אבל סביר לגמרי.

 

מה שכן, אם טיגנת קודם את האוטו אפילו ב-37 מעלות בשמש מלאה במשך הבוקר, לא יעזור כלום - הרכב לא מצליח להתקרר. פשוט לוותר ולחכות שהסיוט יעבור.

 

בדקתי את זה במספר הזדמנויות, ההתנהגות זהה. זה הגיע פעם לידי אבסורד שבו פשוט באמצע נסיעה עם הילדים עצרתי בצד באיזו פינה מוצלת כדי לתת למזגן איזה שהוא סיכוי להתגבר...

 

אגב, ברכב הוחלף לאחרונה פילטר אוויר למזגן ומורגש שיפור.

 

 

מערכת המיזוג ברכבך תקינה. אין דרך טובה יותר להתמודד עם טמפ' של 45 מעלות צלזיוס עם שמש ישירה על הרכב.

 

ייצרני הרכב מודעים למגבלות של מערכת המיזוג וגם במידע הטכני המציג את הקשר בין הטמפ' החיצונית לטמפ' האוויר שיוצאת מפתחי האיוורר הגרפים נכונים עד טמפ' חיצונית של 40 מעלות צלזיוס כאשר בבירור ניתן לראות ירידה בביצועי מערכת המיזוג כאשר הטמפ' מעל 32-34 מעלות צלזיוס בצל.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

מגבלת חתימה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, hans כתב:

אס מקס 2012 הידוע לשמצה, ועוד בצבע שחור -

כשאתה יוצא מחנייה מוצלת, הרכב יתמודד גם עם החום בבקעה (45-47 מעלות). לא מקפיא עצמות כמו שאני אוהב, לא ממש קר, אבל סביר לגמרי.

 

מה שכן, אם טיגנת קודם את האוטו אפילו ב-37 מעלות בשמש מלאה במשך הבוקר, לא יעזור כלום - הרכב לא מצליח להתקרר. פשוט לוותר ולחכות שהסיוט יעבור.

 

בדקתי את זה במספר הזדמנויות, ההתנהגות זהה. זה הגיע פעם לידי אבסורד שבו פשוט באמצע נסיעה עם הילדים עצרתי בצד באיזו פינה מוצלת כדי לתת למזגן איזה שהוא סיכוי להתגבר...

 

אגב, ברכב הוחלף לאחרונה פילטר אוויר למזגן ומורגש שיפור.

 

אני מתאר לעצמי שניסית כבר צילונים למינהם/כיסוי דאשבורד + פתיחת 4 חלונות להוצאת האוויר החם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ספורטאג' חדש לבן - תוך 2 דקות צריך להעלות טמפרטורה כי קר מדי.

סניק שחור 2012 - תוך 5 דקות צריך להעלות טמפרטורה.

קורסה 2012 - המזגן נבדק פעמיים אבל אין, הוא לא רוצה לקרר, מי שרגיש לחום, שיקח מונית.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, khalil כתב:

ספורטאג' חדש לבן - תוך 2 דקות צריך להעלות טמפרטורה כי קר מדי.

סניק שחור 2012 - תוך 5 דקות צריך להעלות טמפרטורה.

קורסה 2012 - המזגן נבדק פעמיים אבל אין, הוא לא רוצה לקרר, מי שרגיש לחום, שיקח מונית.

 

 

אם אתה מגיע למצב שאתה צריך להעלות את הטמפרטורה סימן שכיוונת אותה נמוך מדי מלכתחילה. אם תכוון את הטמפרטורה לנמוכה מדי זה לא יגרום למזגן לקרר מהר יותר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנה ההתרשמות שלי מהמזגנים במכוניות בצי הרכב המשפחתי:

 

סיאט איביזה 2018 (שחורה) - ממש טוב

רנו קאדג'ר 2017 (אדומה) - 'פסדר, לא להיט, לוקח לבקרת האקלים מספר שניות ארוכות להתחיל לקרר אחרי ההתנעה ואחר כך די הרבה זמן לקרר את חלל הרכב.

סקודה סופרב 2016 (שחורה) - חדר הקפאה על גלגלים

סקודה פאביה 2012 (ירוק אקווה = בהיר מאוד) - ממש טוב

 

בכל הרכבים שלי/באחריותי מוחלף פילטר מזגן (מקורי/OEM בלבד) בכל טיפול.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...