Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
shimshia

החלפת סט טיימינג רנו מגאן 2 ופקקים לראש מנוע

שימו לב! השרשור הזה בן 575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום חברים,

 

בהחלפות טיימינג קודמות שעשיתי במוסך מורשה ראיתי ברשימת החלקים שהחליפו, גם שני פקקים לראש מנוע. במוסך שאני הולך לעשות את ההחלפה עכשיו הם לא אמרו שמחליפים פקקים כאלה אלא רק את הסטים של הרצועות והמותחנים (מקוריים). אני רוצה לשאול האם ידוע שצריך להחליף את הפקקים, בהחלפת הטיימינג?

 

בנוסף, האם כדאי להחליף מחזירי שמן בהזדמנות זו, גם אם אין נזילות?

 

תודה רבה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברנו מגאן שקונים סט טימינג מגיע שתי פקקי גומי שאותם מחליפים כדאי שלא היה נזילת שמן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשעושים טיימינג במנוע הזה, צריך להשתמש בנועלים ייעודים לפני שמפרקים את הרצועה.

 

אחד הנועלים נכנס ל-2 חורים ייעודים כדי לנעול את הקאמשפטים.

 

2666053800_1384084010.jpg 1335190661_Vis_dorA_e_purge_calorsta.JPG


Stay Dirty

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

אם אני לא טועה לא תמיד שני הפקקים מגיעים כחלק מהסט אלא נרכשים בנפרד. ניתן להשיג אותם בכ-50-60 ש"ח (כולל מע"מ) בתוצרת איכותית ואני משער שפקקים מקוריים יעלו בין 120-160 ש"ח.

זאת כמובן בלי קשר למה שציין אסף לציוד הייעודי שהכרחי שיהיה למוסך להחלפה של הטיימינג ברכב שלך.

 

בהצלחה.


המטרה של אוטוריטי היא להביא ידע, שקיפות, ביטחון וחיסכון לעולם תחזוקת הרכב.

autority.co.il

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה,

היום ביצעתי את ההחלפת טיימינג ומשאבת מים.

יש לי שאלה, הסתכלתי בחשבונית של החלפה קודמת של הטיימינג שעשיתי במוסך מורשה ושם אני רואה שחייבו אותי אז על שני סטים: סט רצועה+ מותחנים לטיימינג 700 ש"ח, וסט רצועה+מותח למנוע 550 ש"ח. לעומת זאת, במוסך הרגיל שמטפל לי עכשיו הוא התקין רק סט אחד מקורי שהיה בו חגורת טיימינג אחת ושני מותחנים 600 ש"ח(את שני הפקקים לראש מנוע הבאתי לו בנפרד).

אשמח להסבר לפשר העניין שהמורשה חייב אותי על שני הסטים הנ"ל, לעומת המוסך העכשווי שהתקין רק סט אחד.

תודה רבה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש סט של רצועת תזמון ויש סט של רצועת אביזרים(מזגן, אלטרנטור וכו' בהתאם לרכב).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הוחלפה לי גם רצועת האלטרנטור שהיתה יבשה אבל בלי החלפת המותח, האם לכך הכוונה ברנו מגאן כשמדובר ברצועה+מותח למנוע?

 

תודה רבה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...