Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

זה רק חצי סיפור של מה שקורה לשמן במנוע לאורך זמן.

השמן מאבד תכונות ומאבד צמיגות, זה השלב הראשוני ולאחר מכן בשלב הבא, מתאספים בו חלקיקים ולכלוכים שלא שוקעים והוא מסמיך והופך להיות מאוד צמיגי. רואים את זה טוב כאשר מרוקנים שמן בטיפול לרכבים שלא מטפלים בזמן או יש בהם מנוע לא תקין. 

הצמיגות הגבוהה משפרת אטימות במנועים בלוים, מיד לאחר פלשינג  או אפילו  החלפת שמן שגרתית מתחילה להיות פתאום תצרוכת שמן גבוהה או אפילו איבוד כוח ואיבוד ניצוץ. . 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הייתי היום בריקול במוסך בחדרה, לא החליפו רצועה רק עשו עדכון כלשהו. לטענתם הרצועה בסדר (מאמין להם הרכב עם ק"מ נמוך), ואין אישור מהיצרן להחליף. שאלתי מה יקרה כשיום אחד הרצועה תתחיל להתפורר, קיבלתי תשובה של "תטפל רק אצלנו ויהיה בסדר".

בקיצור, התנערות מוחלטת מהבעיה. מעצבן ומבאס.

 

נראה לי שאני אלך להחליף אצל גבע, לנצל את זה שהמצב עכשיו תקין ואין נזק למנוע, ולא לדאוג מזה יותר. מישהו יכול לשתף כמה עלתה לו ההחלפה אצל גבע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אפשר להחליף רק רצועה. להבנתי יש איזשהו שינוי שמאפשר להחליף רק רצועה.

כנס למוסך גבע, הם כבר מעודכנים בנושא הזה ואחרים

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום לחברי הפורום.
הנה הסיפור שלי.
308 sw 2016 . נסיעה תמיד מחוץ לעיר. 135,000 קילומטרים ראשונים דלק וטיפולים. רק במוסך היבואן באשקלון.
באזור קילומטרז' זה נדלקנה נורה של תקלה במנוע. לא היה שום שינוי באיכות הנסיעה  .
במוסך נאמר שיש בעיה בשרשת טימינג. רצון טוב. הוחלף בחברה. לי שילמתי דבר.
באזור 147,000 קילומטר, שוב נורה של תקלה במנוע בליווי תחושה שלמנוע פתאום יש פחות כוח.
נאמר לי שלא ניתן לתקן את המנוע מכיוון שיש ירידת לחץ באחד הצילינדרים.
סה"כ הרכב הניע בקלות והמשיך לנסוע מצויין יחסית לרכבים אחרים למרות התקלה. אני שמכיר את הרכב הרגשתי בשינוי.
נאמר לי במוסך שיש להחליף מנוע. התחלתי לבדוק אפשרויות של מנוע מפירוק במקביל למסע ומתן עם לובינסקי דרך מוסך היבואן באשקלון ששם נעשו כל הטיפולים ברכב.
לבסוף קיבלתי הצעה מאד הוגנת מלובנסקי להחליף את המנוע בחדש, אני מדגיש לחדש ! אפס קילומטר מקופסה בתמורה להשתתפות שלי של 7200 ש"ח. 
חסכתי בכך גם את החלפת השרשרת ובכלל. ברור לי כמובן שהמנוע "הלך " בגלל התפוררות השרשרת או הרצועה או איך שקוראים לזה...
היום הרכב עומד על 162,000 קילומטר. עומד להכנס שוב לטיפול במוסך החברה.
אני חייב לציין שאני בסה"כ מאד מרוצה מטיפול היבואן במקרה שלי.
אני ממשיך מאד להנות מהרכב!
מי שנוסע על רכב כזה מבין על מה אני מדבר.
לא הייתי מחליף אותו ברכב "אמין".
כאשר אתה נוסע ברכב כזה אתה מרגיש שאתה וגם זה חשוב.
ב15,000 קילומטרים האחרונים הרכב נוסע כרכב חדש לכל דבר ועניין.
בשלב מסויים ניסיתי למכור את הרכב כדי לרכוש רכב חדש של פג'ו או סיטרואן.
ראיתי שקשה למכור. צריך להסביר כל כך הרבה דברים לקונה. ויתרתי. 
החלטתי שנהנה יחד עוד 150,000. 
שכחתי לציין שהרכב אצלי מהקילומטר הראשון ויש בינינו יחסי כבוד ואהבה.
מקווה שעזרתי למישהו.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה זימון לריקול?

כיוון שהיצרן שינה את מועד ההחלפה ל6 שני או 105 אלף ק״מ, למה הרצועה לא הוחלפה במסגרת הטיפול? אולי כך היה נמנע נזק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, giil כתב:

שלום לחברי הפורום.
הנה הסיפור שלי.
308 sw 2016 . נסיעה תמיד מחוץ לעיר. 135,000 קילומטרים ראשונים דלק וטיפולים. רק במוסך היבואן באשקלון.
באזור קילומטרז' זה נדלקנה נורה של תקלה במנוע. לא היה שום שינוי באיכות הנסיעה  .
במוסך נאמר שיש בעיה בשרשת טימינג. רצון טוב. הוחלף בחברה. לי שילמתי דבר.
באזור 147,000 קילומטר, שוב נורה של תקלה במנוע בליווי תחושה שלמנוע פתאום יש פחות כוח.
נאמר לי שלא ניתן לתקן את המנוע מכיוון שיש ירידת לחץ באחד הצילינדרים.
סה"כ הרכב הניע בקלות והמשיך לנסוע מצויין יחסית לרכבים אחרים למרות התקלה. אני שמכיר את הרכב הרגשתי בשינוי.
נאמר לי במוסך שיש להחליף מנוע. התחלתי לבדוק אפשרויות של מנוע מפירוק במקביל למסע ומתן עם לובינסקי דרך מוסך היבואן באשקלון ששם נעשו כל הטיפולים ברכב.
לבסוף קיבלתי הצעה מאד הוגנת מלובנסקי להחליף את המנוע בחדש, אני מדגיש לחדש ! אפס קילומטר מקופסה בתמורה להשתתפות שלי של 7200 ש"ח. 
חסכתי בכך גם את החלפת השרשרת ובכלל. ברור לי כמובן שהמנוע "הלך " בגלל התפוררות השרשרת או הרצועה או איך שקוראים לזה...
היום הרכב עומד על 162,000 קילומטר. עומד להכנס שוב לטיפול במוסך החברה.
אני חייב לציין שאני בסה"כ מאד מרוצה מטיפול היבואן במקרה שלי.
אני ממשיך מאד להנות מהרכב!
מי שנוסע על רכב כזה מבין על מה אני מדבר.
לא הייתי מחליף אותו ברכב "אמין".
כאשר אתה נוסע ברכב כזה אתה מרגיש שאתה וגם זה חשוב.
ב15,000 קילומטרים האחרונים הרכב נוסע כרכב חדש לכל דבר ועניין.
בשלב מסויים ניסיתי למכור את הרכב כדי לרכוש רכב חדש של פג'ו או סיטרואן.
ראיתי שקשה למכור. צריך להסביר כל כך הרבה דברים לקונה. ויתרתי. 
החלטתי שנהנה יחד עוד 150,000. 
שכחתי לציין שהרכב אצלי מהקילומטר הראשון ויש בינינו יחסי כבוד ואהבה.
מקווה שעזרתי למישהו.
 

מה אני אגיד לך... 

יש יבואן שמודע היטב לבעיה הזאת, קיבל הוראה לעשות ריקול, ולא ביצע אותה. הלך לך המנוע עקב הבעיה הזאת, ולמרות שאתה לקוח שמטפל תמיד במוסכים שלו, החליט אחרי משא ומתן להחליף לך מנוע ב-7200 שקל , עקב תקלה ידועה.

בנוסף לזה, אתה לא מצליח למכור את הרכב, בטח פנית גם לאותו יבואן לטרייד אין והוא הציע לך 50 אחוז מהמחירון. ומה אתה עושה? מתכוון להמשיך לקנות רכב מאותו יבואן. 

 

שמע, אתה ללא ספק לקוח נאמן, והעיקר שאתה מבסוט מהסידור הזה. אבל בכנות, אתה בין הבודדים. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק שהגיעו למסקנה שצריך להחליף מנוע וחייבו אותך.

 

במקרה של החלפת מנוע, יש כיסוי על 150,000 ק"מ או 5 שנים בהוכחת טיפולים סדירים

  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראו חברים.
אנחנו חיים בישראל. זה השרות בישראל.
יש לי חבר שקנה קורולה חדשה לפני שש שנים. בחודש השני עם סיום האחריות תקלה במנוע. נאמר לו "הלך" הראש. 17,000 שילם לחברה. האוטו היה עם 64,000 קילומטר.
הייתי שמח אם היו מחליפים לי מנוע בחינם. ללא ספק. העניין הוא שחסכתי החלפת טימינג שאני מבין שיכול היה לעלות סביב 5,000 שח.
האמת שאני מאד מרוצה מהמכונית. נסעתי על הרבה משפחתיות. לפג'ו יש חווית נסיעה מיוחדת. מה אגיד לכם ? אמינות זה לא הכל. 
בחיים לא הייתי מחליף את הפג'ו שלי ב 1600 אמינה. מי שנוסע על רכב כמו שלי מבין על מה אני מדבר. 
האמת שלי אישית לא ממש הפריע שלא נמכר. החלפתי לחדש רכב אחר של המשפחה. רכב זה משמש עכשיו לרוב את אשתי. היא מאד נהנית.
האם הייתי קונה מחדש רכב כזה או מנוע כזה ? התשובה היא כן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

giil, אשריך.

בשרשור שלך הייתה תמימות דעים של הממליצים איך לנהוג.

בחרת לנהוג אחרת, וזה כמובן בסדר גמור.

צרכנית, כנראה שהיית באמת צריך להילחם קצת יותר.

 

מה שחשוב זה שבסוף הכל תקין ואתה מרוצה מהרכב. השאר זה רק כסף.

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, giil כתב:

ראו חברים.
אנחנו חיים בישראל. זה השרות בישראל.
יש לי חבר שקנה קורולה חדשה לפני שש שנים. בחודש השני עם סיום האחריות תקלה במנוע. נאמר לו "הלך" הראש. 17,000 שילם לחברה. האוטו היה עם 64,000 קילומטר.
הייתי שמח אם היו מחליפים לי מנוע בחינם. ללא ספק. העניין הוא שחסכתי החלפת טימינג שאני מבין שיכול היה לעלות סביב 5,000 שח.
האמת שאני מאד מרוצה מהמכונית. נסעתי על הרבה משפחתיות. לפג'ו יש חווית נסיעה מיוחדת. מה אגיד לכם ? אמינות זה לא הכל. 
בחיים לא הייתי מחליף את הפג'ו שלי ב 1600 אמינה. מי שנוסע על רכב כמו שלי מבין על מה אני מדבר. 
האמת שלי אישית לא ממש הפריע שלא נמכר. החלפתי לחדש רכב אחר של המשפחה. רכב זה משמש עכשיו לרוב את אשתי. היא מאד נהנית.
האם הייתי קונה מחדש רכב כזה או מנוע כזה ? התשובה היא כן.

 

ראש מנוע ב17000?

אתה חושב שמישהו יאמין להסחפות הזו?!

 

אני לא הולך לענות מעבר לזה כי אני בטוח אעצבן ואעיר לא מעט שדים כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עשיתי ריקול שבוע שעבר במוסך ליטל, כמובן שרק עדכנו תוכנה ולא נגעו ברצועה

השבוע הכנסתי את האוטו לגבע להחלפה יזומה של הרצועה (באופן מפתיע היא טרם התחילה להתפורר באופן רציני, 40k ק"מ)

 

מה המצב כרגע מבחינת ההתנהלות מול לובינסקי? יש היתכנות לבקשה דרישה שישאו בעלות ההחלפה (כ-1,600 ש"ח)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שלחתי להם מייל לפני כמה חודשים עם הוכחות להכל כולל צילומים חשבונית וכו..,

בינתיים, לא קיבלתי גרוש, אפילו לא תשובה למעו זו האוטומטית שקבלו את הפניה ומטפלים בה.

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...