Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

גם בנורווגיה זה יכול לקרות . אי אפשר להאשים את מזג האויר המדברי שלנו.

https://www.peugeotforums.com/forums/showthread.php?p=2218982

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פניתי לשירות הלקוחות של לובינסקי בעניין.

הנציג ששוחח איתי אמר שהוא בדק עם סוכניות שלהם ולא נראה שיש תקלה כזו גורפת. הם לא הוציאו ריקול בנושא.

הפצרתי בו לקרוא כאן ולבדוק את העניין לעומק, נראה מה יוליד יום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בנורווגיה זה יכול לקרות . אי אפשר להאשים את מזג האויר המדברי שלנו.

https://www.peugeotforums.com/forums/showthread.php?p=2218982

 

ושם מדובר במנוע החלש יותר של ה 110 כ״ס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון, אין לך מה לפנות בנושאים כאלו לשירות לקוחות . הגישה הרישמית בהעדר ריקול עולמי היא : "אין כלום כי לא היה כלום".

גישה שהוכיחה את עצמה כלכלית ופוליטית הרבה שנים לא רק אצל ביבי. (זוכר מה אמרו בכירי פולקסוואגן כשרשות התחבורה בקליפורניה האשימו אותם לראשונה בהשתלת תוכנת דיזלגייט ?)

הם יעדיפו לטפל בזה בשקט כשהכשל יופיע, כפי שלקחו אחריות על הנורווגי שכבר מחוץ לאחריות. (המוסכניק הנורווגי הודה בטעות שהתופעה לא ממש נדירה).

גם לא יהיה ריקול. זו לא בעיה בטיחותית. אם יקראו לה בכלל בעיה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שפניתי אליהם יותר בשביל להבין את עניין הTSB, קיוויתי לקבל קצת אינפורמציה שם. ולנסות להבין אם האחריות שלי מלובינסקי טרייד מכסה את העניין הזה, לכשיקרה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושש שהם לא בדיוק מוסרים מידע מפורט על מהות או סיבה ל TSB. הם מסתפקים בתשובה : יש לך 2 קריאות לביצוע . תבוא ונעשה לך.

TSB אינו חלק מהאחריות

אבל יכול להיכלל תחת רצון טוב או טיפול שוטף.

אם המכלול כלול ברכיבים שהאחריות המוגבלת שקיבלת אז בהחלט תקבל.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושם מדובר במנוע החלש יותר של ה 110 כ״ס

 

זה בדיוק אותו מנוע והספק שיש פה למרבית האנשים. 110 כ"ס ונמכר כבר מספר שנים (לא כולל גרסאות ה GTI). למשל הפיג'ו 208 https://peugeot.co.il/wp-content/uploads/2018/11/59-118-Mifrat-Tech-Adittion-208-NEW-biz-B.pdf

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

308 הצ'בק מודל 2015 45,000 ק"מ של אבא שלי.

עברה טיפול שלישי לפני 5000 ק"מ.

לפני יומיים נדלקה נורת service ו check engine.

מוסך מרכזי, בדיקה... התפוררה רצועת הטיימינג וסתמה מעברי שמן.

הוחלפו רצועה ומשאבת וואקום שמן, שטיפת שמן למנוע. מומן ב good will ע"י היבואן.

על הדרך היתה גם בעיה בשסתומים (לא ברור עם קשור) שימו לב לטיפול - הוחלפו הפקדים בין שסתומי היניקה לשסתומי הפליטה כדי לחסוך החלפת פקדים...

בשיחה שניהלתי מול נציג השירות ובעל המוסך לא מכירים בעיה גורפת ברצועת הטיימינג.. קורה.

אמרתי שגם לי יש 308 מודל 2016 ושאלתי האם יש טעם לבוא להחלפה מונעת? ענו שלא.

שאלתי האם מדובר ברצועה חדשה? מקט חדש? ענו שלא יודעים...

מקצוענים

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים לא שמעתי על מישהו שאמרו לו שלא מחליפים לו רצועה כאשר היה צורך לכך.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

308

שאלתי האם מדובר ברצועה חדשה? מקט חדש? ענו שלא יודעים...

מקצוענים

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

הם לא חייבים לידע אותך האם מדובר על רצועה משודרגת ובדרך כלל המנהל הטכני כן יודע וזו לא שאלה של מקצוענות.

 

לצערינו עד אשר הנושא לא יטופל על-ידי עורכי דין בתביעה יצוגית או 'רעש' רקע רציני הלקוחות ימשיכו לסבול בגלל הכשל ברצועת התיזמון.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה מוזרה.

לא חייבים? כשלקוח שואל פשוטה, האם מדובר במקט שונה, לא לענות או לשקר שאתה לא יודע זה לא לעניין. מדובר בסוד מקצועי?

אין שום סיבה להסתיר

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים לא שמעתי על מישהו שאמרו לו שלא מחליפים לו רצועה כאשר היה צורך לכך.
בינתיים, זו מילת המפתח פה.

 

גם לדעתי הטיפול פה רחוק מלהיות טוב. לא חושב שהלקוח הממוצע רוצה להיות תלוי ברצון טוב של יבואן/יצרן לרכב בן 5 אם בטעות ילך לו מנוע כי הוא לא הבין שהרכב חייב להגיע למוסך מיד כשנדלקה נורה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...