Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה ג'אז 2015 - שרשור סקירה ותחזוקה מתעדכן


itamarg
שימו לב! השרשור הזה בן 768 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה על התשובה, ההתלבטות שלי בינה לבין הניסאן נוט (2014 ומעלה).

לגבי הניסאן יש לי ניסיון טוב עם הדגם הישן (2008), רכב מעולה, כנראה צריך לקחת אותן לנסיעת מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא ביקשתי הצעת מחיר. איך הצלחת להתקין? לקחת את הקובץ APK וחיברת עם USB?.
אתה לא צריך usb, יש דפדפן מובנה , ויש ברשת גרסאות apk אונליין, פשוט תוריד ותתקין.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא שלי אישתי יש ג'אז שנת 2018, המזגן פשוט לא מקרר, מוציא אוויר טיפה קריר יותר מטמפרטורת הסביבה.

 

איך הנזגן בג'אז שלך?

 

לדעתי אם חושבים על הג'אז כתחליף לרכב משפחתי, אז הפרמטר היחיד שבו הג'אז עומד בכך זה המרווח בציר האורך שהוא מאד גדול, בשום פרמטר אחר הוא לא מהווה לדעתי תחליף לרכב משפחתי ואפילו לא עומד בסטנדרט של רכבים תת משפחתיים כגון סקודה ראפיד, יונדאי i25 וכיוצ"ב ובטח לא של סיאט ארונה, קיה סטוניק וכיוצ"ב שלא הרבה יותר יקרים ממנו.

 

 

הג'אז הוא רכב מאד פשוט, בין היתר פלסטיקה פשוטה מאד בפנים, וכדי להעביר למשל במזגן בין מצב סרקולציה לכניסת אוויר מבחוץ צריך להזיז ידית מכנית מצד לצד כאילו המדובר ברכב בין 20 שנה, יחידת ההנעה סבירה מבחינת הביצועים, אבל רועשת במאמץ ולא נעימה.

 

היתרון ברכישה של הג'אז הוא חסכון בעלויות לאור מחיר רכישה זול בעבור המרווח שמקבלים והוא חסכוני ואמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא לא מקפיא נגיד כמו שהיה לי בסיוויק 2006 מנוע 1.8 אוט' או ברכבי ה VAG שהיו לי, אבל הוא בסדר. בוא נגיד ככה, יותר טוב מה I20 שהייתה לי שמה בכלל לא הייתי מרגיש את המזגן.

לוקח לו טיפה זמן לקרר אבל הוא עושה את העבודה.

 

כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, השיקול העיקרי שלי היה חסכון בדלק ועלויות אחזקה נמוכות. מבחינת גודל הוא מספיק לנו בהחלט עם 2 ילדים קטנים + עגלה בתט מטען הכל בסדר. לא מרגישים צורך ברכב גדול יותר.

הכל פה עניין של מה אתה צריך מהרכב. אני חושב שאם מדברים על קניית יד 2, עם דרישות כמו שלי, זו אחלה קניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאוד רציתי סיאט איביזה ידנית, ואישית אני חושב שהיום סיאט איביזה זו אחת הסופר מיני הכי טובות שיש בקטגוריה אם לא הכי טובה.

אבל בעיר שלי שגדלה מאוד בשנה האחרונה, הפקקים התחילו להיות נוראיים אז ידני זו קצת בעיה.

חסרון נוסף של האיביזה זה עלויות ביטוח גבוהות מאוד. סתם ביררתי, ביקשו ממני במצב שלי כמעט 6000 שקלים, לעומת 3700 בג'אז.

זה משמעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי המזגן מקרר אם כי לא מקפיא. אבל הוא עושה את העבודה וברכב נעים גם בימי חמסין.

 

מסכים עם רוב מה שאמרת, למעט המקום.

הרכב מרווח יחסית לסופר מיני, הבגאז' כמעט כמו של משפחתית קטנה.

 

היתרונות הן אכן מרווח, אמינות,בטיחות (כולל שלל מערכות בטיחות אקטיבית) וחסכון מטורף בדלק.

 

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

לא עדכנתי הרבה זמן:

 

באוקטובר אשתקד בוצע טיפול נוסף הכולל החלפת מסנן דלק במוסך מורשה של הונדה. החלפת המסנן עצמו לקחה בערך שעתיים וייקרה את הטיפול.

 

בסופו של דבר לאחר הנחה שילמתי 1400 ש"ח אבל אני לא מצטער כי אני בטוח שמוסך אחר היה מסתבך עם הפילטר ואני החלטתי שאו שאני מטפל בעצמי או שאני הולך למוסך מורשה יבואן שיעשה לי עבודה טובה ולא יהרוס את הרכב. אז כשהאופציה הראשונה לא טובה עבורי עקב חוסר זמן, אני בוחר באופציה השנייה.

 

כרגע הרכב עם 73000 ק"מ. הכפלתי את הק"מ מאז הרכישה כי אני נוסע המון. טיפול הבא עוד 3000 ק"מ ויכלול גם החלפת שמן גיר.

עד היום תודה לאל שום תקלה, למעט צמיג שהתנפח ודרש החלפה (300 ש"ח).

 

צריכת הדלק עומדת על 1:15-1:16 בנסיעה משולבת, תלוי איך נוסעים, בנסיעה לצפון בקיץ עם רכב מלא, מזגן שדלק ללא הפסקה וכמובן שלקחת בחשבון את העליות של טבריה, הגעתי לצריכת דלק של כ- 1:17.5.

 

ביטוח: 3250 ש"ח בערך לחובה+מקיף כולל תביעה אחת שהייתה לי ב 2018. זול מאוד ביחס לרכבים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלילה.

הקדמיים של קלבר הבעלים הקודמים החליף לפני שרכשתי, האחוריים של דאנלופ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע ידידי,

עוקב בדבקות אחרי העדכונים שלך על הג'אז. והגיע הזמן לממש את המלצותייך.

השבוע סיימתי כאב ראש גדול עם ה 208. עד לאחרונה עשתה שירות יפה במשך 5 שנים ועכשיו הגיע הזמן להיפרד, "זה לא אני, זו את".

ברור לי שבהחלפה מ 208 1.6 סמ"ק לג'אז אני משלם מחיר בנוחות ובזריזות, אבל ראש שקט, אמינות וחסכון בדלק זה כרגע בראש סדרי העדיפויות.

 

- אשמח לשמוע ממך סיכום קצר לתקופה מאז הרכישה בכול הקשור לאמינות המכלולים.

- האם לאוטוסנטר יש איזה יתרון על דילרים אחרים בכול הקשור לג'אז? (או שבמקרה היה לו)

- אני קצת מוגבל בתקציב (50-55K כולל ה 208), האם יש כזה הבדל תהומי בין דגם טרנד לדגם קומפורט ? זה משהו שבדקת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי עד עכשיו תודה לאל הכל עובד כמו שעון ולא היתה שום תקלה.

עדיף קומפורט בגלל האבזור כמו חישוקי סגסוגת ומערכת התראה על סטייה מנתיב ושמירת מרחק מקוריות וכן מערכת זיהוי תמרורים מקורית, וגם ההבדל במחיר לא משמעותי כלל.

צריך הרבה סבלנות. לי לקח חודש למצוא אחת שמורה.

לאוטוסנטר יש בדרך כלל יותר מבחר מאחרים אבל תבדוק גם בטרייד אין של יבואנים אחרים/טרייד מוביל/אנשים פרטיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני מספר ימים החזרתי לליסינג גאז 2017 קומפורט לאחר 62500 קמ.

התקלות העיקריות שהיו:התראות שוא מנורת לחץ האויר שנפתרו זמנית עי החלפת צמיגים קדמיים אבל זה חזר אחרי כ15000 קמ.

בהמשך בסביבות 55000 קמ הופיעה במספר מכוניות בחברה תופעה שכל נורות האזהרה שקשורות לבטיחות נדלקו ביחד.ניתוק מצבר עזר לזמן קצר.דיווחתי על כך בטיפול (במוסך המרכזי הונדה) ונמסר לי שבוצע עידכון תוכנה ואכן הבעייה נעלמה

החלפת חיישן ABS

רעש מתכתי מאחור בזמן נסיעה-בורג זרוע מתלה אחורי השתחרר

stop /start הפסיק לעבוד לאחר כשנה עדיין עם המצבר המקורי.

לחצנים בתוך הרכב נתקעו מיום קבלתו

מולטימדיה התקנה מקומית של א.ד.י מערכות הייתה נתקעת ושודרגה בצורה משמעותית -החומרה הפנימית וגירסת האנדרואיד שודרגו

צריכת דלק לכל התקופה:7.3 ל100

האצות ביניים קצת איטיות וצריך ללמוד להשתמש בשיפט.

בסך הכל זה רכב לא רע אבל לדעתי לא שווה את מחירו הגבוה ובודאות לא משתייך לצמרת הקבוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצבר שמתקלקל זה בלאי, לא תקלה, יכול להיות שהמצבר היה ישן על אף שהרכב היה חדש. התראות שווא בחיישני לחץ אויר יש כמעט בכל רכב ואני קורא פוסטים בפייסבוק גם על אנשים עם מאזדה שיש להם בעיה בחיישנים הללו. אצלי הייתה פעם אחת התראה שחזרה על עצמה ובסוף גיליתי שיש פנצ'ר ומאז לא חזרה יותר. חיישן ABS שהתקלקל זו באמת תקלה, אצלי תודה לאל כרגע הכל תקין,

מעבר לשימוש בשיפט צריך גם לפעמים לעבור למצב ספורט וזה משפר את התאוצה/נסיעה בעליות.

החיסרון הוא כאמור המנוע/גיר שמקבלים את המומנט רק בסל"ד גבוה. אולי אם הייתה לה תיבה פלנטרית נגיד עם 6 הילוכים, אז אולי המצב היה טוב יותר.

לגביי צריכת דלק זה תלוי באופי הנסיעות, אצלי כרגע צריכת הדלק עומדת על 1:15 משולבת בדיוק ואני בודק כל שבוע מתדלוק לתדלוק, וכמו שכתבתי הצלחתי גם להגיע ל 1:16 במשולבת ול- 1:17.5 בנסיעה מדרום הארץ לצפון עם רכב מלא + מזגן שלא הפסיק לעבוד + פקקי תנועה לא מעטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 768 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...