Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים ו-160 אלף קילומטר עם קורולה 2016


davemustaine87
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתוך ה-3 שנים, הרכב היה ברשותי רק שנה ו-80 אלף קילומטר אז אני מסתמך על מה שהבעלים הקודם של הרכב אמר לי

 

בצד הביצועי של הרכב אין יותר מדי מה להרחיב- מנוע 1.6 רגיל, הגיר הרציף מחולק ל-7 הילוכים לדמות גיר אוטומט אבל עדיין מתנהג כמו הרבה כמו גיר רציף. המנוע הוא אטמוספרי ולמרות שהתיבה עובדת די טוב לנצל אותו עד המקסימום, הוא לא ברמה של מנועי הטורבו השונים, במצב SPORT זה משתנה מאוד לטובה והרכב ממש משפר את הביצועים שלו, אבל עדיין, זה לא טורבו והצריכת דלק נפגעת בהתאם.

מבחינת אחיזה ויציבות- היא משככת מהמורות בצורה די טובה אם כי רוכנת בפניות, וכבר נהגתי ברכבים טובים יותר בהקשר הזה.

 

אמינות- מוחלטת. שום דבר. היה פעם שהטורים היו נופלים בעמידה והרכב היה נכבה, אבל לאחר כיבוי והתנעה זה עבר ולא חזר יותר. וחיישן משקל בכסא הנוסע רגיש מדי וכול מה שבמשקל קצת גדול מ-2 קילו גורם להדלקות מנורת "חגור חגורה". מלבד זה- כלום.

 

צריכת הדלק- פה העניין מעניין מאוד. אני קצת פריק של הדברים האלה, ולכן אוהב לבדוק צריכת דלק בשלל מצבים למרות שזה רכב ליסינג. צריכת הדלק הרגילה הייתה היא 1 ל-14.5 כאשר בערך 80 אחוז זה נסיעות בינעירוניות עם פקקים ועליות

מה שכן, שמתי לב שהגיר הרציף מאוד רגיש ללחיצות על הדוושא והטורים עולים ויורדים בהתאם. באותו תוואי דרך, בנהיגה רגועה של 110 עם עם עם בקרת שיוט,עקיפות מדי פעם, והרבה שימוש בהאטה ע"י גלישה ללא גז( ברמזורים אדומים או לפני פניות) קיבלתי גם צריכת דלק של 1 ל-16.5 (נבדק באותה תחנה, באותה משאבה, כמה פעמים) מעניין אם זה סתם בקורולה ככה, או שגם ברכבים אחרים עם גיר רציף מקבלים צריכת דלק מעולה ביחס למנוע/משקל הרכב.

 

שונות- בניגוד להרבה רכבים אחרים אין כאן כפתורים מתקלפים, פלסטיקה נשחקת ושאר שטויות. מה שכן, יש קרקושים מעצבנים ממקורות לא ידועים, והרבה מהם. ומעניין אם זה ככה בקורולה, או בגלל התקנות מקומיות שונות.

 

לסיכום, אני מאוד יכול להבין את עם ישראל שקונה אותה בכמויות. אחלה רכב מ-א ל-ב. לא מצטיינת בשום דבר אבל גם לא מזייפת בשום דבר, ודי נעימה ושקטה לנהיגה. פלוס- מצדיקה מאוד את מוניטין האמינות של טויוטה.

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. 220 ק"מ לכל יום בשנה, בלי להוציא ולו יום אחד מהחשבון, הספק מאוד מרשים. סוג של שיא. כדאי לנוח קצת.

2. שלוש שנים אינם זמן מספיק לבחינת אמינות, גם אם 160K ק"מ הוא בהחלט נתון מרשים. אין בזה כדי למעט מהאמינות של הקורולה דנן, אבל גם לא מזו של מכוניות רבות אחרות עם נתונים דומים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מעולה. יש לי אחת מהעבודה 2016.שום תקלות שום בעיות. אם אני מחפש רכב משפחתי בתור פרטי זה הרכב שהייתי קונה ללא כל היסוס. לגמרי מובן למה נמכר כל כך ושומר על מחיר שוק גבוה. חבר חיפש כזאת פרטית לא ליסינג או השכרה והיה מאוד קשה למצוא וגם כאלה שיש נמכרות במחיר מחירון. בחודשיין הקרובים אני צריך להזמין רכב חדש וכנראה שאני אזמין שוב את הקורולה בלי לחשוב פעמיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון שהרכב בן שנתיים אבל נסע לא מעט, חמי מחזיק כזאת כמה שנים וגם מאוד מרוצה, אמינות טובה מאוד ( רכב יוצא ליסינג).

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק שהקורולה שלך עשתה בשלוש שנים את מה ששלי עשתה ב-12.

מצד שני יש לי מישהו בעבודה שעושה כל יום 240 ק"מ רק לעבודה ובחזרה. הוא מגיע לכ-180 אלף ק"מ בשלוש שנים. למיטב ידיעתי לא ל-i35 הקודמת שלו, ולא לספורטג' הנוכחית (שבקרוב תסיים את ה-3 שנים שלה) לא היו בעיות. אז לא יודע אם זה אמינות הרכבים או שבאמת 3 שנים זה לא מדד, גם עם כזה קילמטרז', אפילו בתחזוקת ליסינג מצויה.

 

לגבי קרקושים... קיבלתי לאחרונה בהשכרה בחו"ל קורולה האצ'בק (אאוריס בישראלית) שעברה רק 30 אלף ק"מ. למרות שלא היו לה שום התקנות מקומיות, גם היא קרקשה המון. ואם זה לא מספיק, בידוד רעשי הכביש היה פשוט מחפיר. אשכרה נכנס פחות רעש בטויוטה העתיקה שבסמלון שלי (יכול להיות שגם פחות קרקושים).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי כבר בפעם, בשירשור דומה- מסתבר שקילומטרז' הוא גורם פחות "מזיק" מזמן, ורכב בן 4 עם 250 אלף ק"מ ירגיש וייראה במצב הרבה יותר טוב מרכב בן 9 עם 180 אלף.

בחופשה קלה מהפורום

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם רוב הק"מ הזה נצבר בשיוט בינעירוני אז הרכב לא בדיוק עובר חיים קשים (אלא אם כן מדובר בנהג אגריסיבי).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה ליסינג שלי (2017) תגיע בימים הקרובים ל-60K ק"מ. תקלות? הייתה אחת מוזרה בהתחלה - עוד לפני 10K, הצלחות בלם הקדמיות נדרשו להחלפה - כנראה היה משהו עקום בהרכבה במפעל הטורקי (זה קרה לעוד כמה רכבים אצלנו). חוץ מזה, אפילו קילוף אין.

קרקושים? אצלי הכל במקום ובשקט. לעומת זאת, כשהרכב היה בתיקון הבלמים, קיבלתי קורולה 2016 שכורה עם 30K ק"מ, קרקשה כמו סוסיתא.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כתבתי כבר בפעם, בשירשור דומה- מסתבר שקילומטרז' הוא גורם פחות "מזיק" מזמן, ורכב בן 4 עם 250 אלף ק"מ ירגיש וייראה במצב הרבה יותר טוב מרכב בן 9 עם 180 אלף.

זה נכון אבל יש פה גורם נוסף, רכב בן 4 שנסע 250 אלף ק"מ הוא בדרך כלל יד ראשונה, מטופל במסוך מורשה ואם משהו מתקלקל מחליפים למקורי.הוא גם עובר 3-4 טיפולים בשנה, מי שנוסע הרבה לא מזניח טיפולים.

 

 

רכב בן 9 הוא כבר יד 4 נגיד אצל בעלים עם פחות אמצעים כלכליים, מתחיל להתמלא בחלפים סיניים ומקבל טיפול קמצני ולא תמיד במועדים הנדרשים.

 

 

מעניין היה להשוות רכב שעשה 200 אלף ב 3 שנים עם רכב שעשה 200 אלף ב 10 שנים עם אותו טיפול בדיוק ואותם חלפים.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא בטוח, השכן שגר מולי מחזיק קורולה מ2007 (האחרונה מהדגם הקודם קודם), קלומטרג' בערך 80K, הרכב נוסע ומתנהג כחדש, מעולם לא נתקע ולא מקרקש,

מה כן טופל תמיד במוסכי היבואן וכל שנה כמו שעון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה1:14.5 וה1:16.5 האלה שהוזכרו כאן זה בדיקה לפי ה"חשבונית" בתחנת הדלק? או מחשב הרכב? כי זה נשמע לי אופטימי מידי בשביל מנוע 1.6 אטמוספרי על מרכב שכמעט מדלג קטגוריה.

 

וכשאתה משווה אותה למנועי טורבו - אתה משווה אותה ל1.0 ו1.4 או שאתה משווה אותה ל1.4 או 1.6 או 1.8 שלא לדבר על 2.0 טורבו?

 

אני לא מבין אם מדברים כאן על תפוחים ותפוזים או בכלל שזיפים ופומלות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצריכת דלק נמדדת ע"פ תדלוק בפועל - סמוך עליי שאני יודע לבדוק צריכת דלק :)

 

והצריכה של ה-16.5 נמדדה אפילו באותה משאבה. הפתיע אותי מאוד אבל ככה זה, בגיר רציף כניראה(פחות במנוע)

 

שים לב שהצריכה היא עבור 80 אחוז בינעירוני רגוע(110 לרוב), ללא יותר מדי קיקים.

 

אני משווה אותה לטורבו שלי יש נסיון איתו 1.4 טורבו של אסטרה ו-1.2 של אוקטביה.

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
1. 220 ק"מ לכל יום בשנה, בלי להוציא ולו יום אחד מהחשבון, הספק מאוד מרשים. סוג של שיא. כדאי לנוח קצת.

2. שלוש שנים אינם זמן מספיק לבחינת אמינות, גם אם 160K ק"מ הוא בהחלט נתון מרשים. אין בזה כדי למעט מהאמינות של הקורולה דנן, אבל גם לא מזו של מכוניות רבות אחרות עם נתונים דומים.

זה מצחיק, כי רכב עם DSG שמגיע ל90 אלף ק"מ בלי תקלות מיוחד נחשב להישג היום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי היה קורולה 2015 3 שנים מהעבודה

נסעתי עליה 60000 קמ בתקופה הזו

אוטו ממש טוב, מרגיש זריר (למרות שלא יותר מדי)

יחסית גם חסכוני בדלק - לי היה עושה 8.9 ליטר ל100 קמ עם נהיגה לא חסכונית עירונית

 

מבחינת אמינות - לי ולעוד 2 קולגות בעבודה היתה נדלקת נורת check engine מדי פעם.

לאחר איפוס במוסך זה היה נעלם לזמן מה וחוזר.

לאחת הקולגות זה קרה לאחר שנתיים ו50K (נוסעת רגוע), האוטו "ננעל" בהילוך נמוך והיה צריך להזמין רכב חלופי למקום התקרית. לאחר שבועיים קיבלה את האוטו חזרה עם גיר חדש (לא קלאטש).

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...