Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו גרנדה 2008 רועדת


aviaviavi
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 916 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באמת בית המצערת היה נראה מטונף ורע, אני חושב גם ללכת לכיוון הזה

כמה עולה ניקוי כזה?

 

זה היה במוסך לא של היבואן,וזה בוצע על הדרך ללא פירוק רק ניקוי עם ספריי או חומר אחר ,

כך שזה מאוד עזר והמבעייה נעלמה לגמרי!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא משנה איפה הם יושבים, הם אוטמים את תא השריפה. עשית מספיק בדיקות לחץ הפוך בחיים שלך בשביל לדעת עד כמה תא השריפה אטום, אפילו לאויר.

 

מבין אותך לגמרי אבל כניראה שעובדות בשטח קצת מראות לי אחרת. סתם על סמך ההיכרות של עם הפיאטים לדורותיהם. לא שולל כמובן בעיה של זריקת שמן בגלל מנוע מנפח וטבעות בוכנה עייפות אך אם השמן ניראה בכמויות על התבריג עצמו ישר להחליף אטם מיכסה בלי לחשוב פעמיים ומשם להתקדם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם השמן יכול לעבוד דרך התבריג, איך זה הוא לא נוזל דרך פקק הריקון?

 

מניח ששייבת האטימה עושה עבודתה נאמנה בעניין הזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מניח ששייבת האטימה עושה עבודתה נאמנה בעניין הזה.

 

יש אחת כזו גם על כל פלאג.. אפילו איכותית יותר

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון..בהזדמנות שאתקל שוב במצב שכזה מבטיח לתעד ולהראות שאטם מיכסה השסתומים הוא האשם. ולאוו דווקא בפיאט!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חושב בקול:

 

נניח בשביל הדיון התיארטי שאתה צודק, השמן יכול לעבור דרך טבעת האטימה והתבריג של הפלג.

 

 

מה גורם לו לעבור? רק כוח הכבידה. אין משהו אחר.

 

 

אבל בתוך תא השריפה גם יש מעט שמן. ושם יש לחצים גבוהים. מדוע הלחצים האלו לא מוציאים את השמן דרך התבריג של הפלג החוצה ומדוע בכל מנוע תקין אנחנו לא רואים שכל האיזור מסביב לשרוולים של הפלגים מלוכלך בשמן?

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באלרו 2.2 , אחת מגומיות האטימה הפנימיות סביב השרוול גרמו לשמן לחלחל ישירות עד ההברגה.

 

לאחר החלפת אטם הבעיה נפתרה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שכל כריכות ההברגה יהיו מלאות בשמן הדרך אל האלקטרודה היא קצרה ביותר. בכל מיקרה לגבי קו המחשב שלך בוקי, לא יודע על איזה שמן אתה מדבר בתא השריפה. על דפנות הצילינדר ישנו שמן שטבעת הגריפה גורפת על מנת שלא יטפס לחזית הבוכנה בעת הלחצים עליהם אתה מדבר ולכן במנוע תקין לא תמצא שמן על האלקטרודה וגם לרוב אם המנוע ינפח וטבעות הבוכנה יהיו גמורות אז השמן ייתאבן על האלקטרודה ולא בדיוק ייראה בצורה של רטיבות חיה. לעומת זאת במצב של אטם שסתומים גמור התופעה כן תיראה כך. שוב...אם זו הייתה רק תיאוריה לא הייתי מדבר יותר מידי אך מכיוון שאלה מצבים שאני ניתקל בהם לא מעט פעמים וגם מהעבר אז אני מרשה לעצמי. יכול להיות שאם המנוע גמור בצורה חריגה אז כן תיווצר רטיבות על הפלאגים אבל אני בספק שזה המצב פה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי איך השמן עובר את דיסקית האטימה של הפלג שהיא אטומה לגמרי, עומדת בקומפרסיה גבוהה ולא מאפשרת דליפת לחץ מהצילינדר.

 

 

איך כמה גרמים של שמן שנשפכו שם באיזור עוברים את הדיסקית?

 

 

 

למה את הדיסקית שעל בורג ריקון השמן לא מצליח לעבור אבל את הדיסקית של הפלג כן מצליח?

 

זה הגיוני? אם כן, תסביר איך.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בעצמך אומר ששמן על התבריג של הפלאג כבר ראית...ברגע שהוא על התבריג הוא כבר עבר את שייבת האטימה..אז מה לא מובן פה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כניראה לא הבנתי אותו נכון בתגובה שלו על ההברגה. אתה רוצה להגיד לי יגאל שגם אתה לא ראית שמן מעולם באף רכב על תבריג של פלאג שעבר את שייבת האטימה? הדיון הזה מתחיל להיות מוזר..עוד יותר מחזק אותי להעלות תמונות במצבים שכאלה שאתקל בהם בעתיד אני מניח.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השמן היחיד שראיתי על תבריגים של פלאגים, זה שמן שזלג לשם תוך כדי הברגת הפלאג החוצה, כתוצאה מהצטברות של שמן מעל הפלאג.

מעולם לא ראיתי שמן שעבר את טבעת האטימה, בזמן שהיא אוטמת.

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הי.

 

גם אני בעלים של פונטו גרנדה 1.4 ידנית 2008:-o

 

לפני כעשרה חודשים סבלתי מאתה בעיה בדיוק. רעידות. וחוסר סחיבה.

 

בתחילה ביקרתי אצל מוסכים מזדמנים שניסו לנקות את בית המצערת, זה לא פתר את הבעיה. אבחון כושל של מוסך שכנע אותי להחליף מזרקים בעלות גבוהה, לצערי עשיתי זאת, גם זה לא פתר את הבעיה. כבר פיתו אותי להחליף בית מצערת ומחשב רכב...

 

בסוף, שלמה ממוסך פיאטון אבחן שקיים שמן על אחד הפלאגים (הפלאגים נבדקו ע"י מוסכים אחרים שטענו שהם תקינים) מה שגרם לחוסר הצתה באותו פלאג. שלמה החליף את הפלאגים, וטען שיתכן שיש פריצה של שמן אל הפלאגים הוא טען אם זה נכון אין כדאיות לטפל בזה.

 

תכלס, מאז הבעיה לא חזרה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 916 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...