Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

iceco

Toyota Prius plus טויוטה פריוס פלוס חוות הדעת שלי

שימו לב! השרשור הזה בן 318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

לה"ו

 

במסגרת חיפושיי אחר רכב 7 מקומות בחנתי מספר כלי רכב באופן כללי .

 

הרכב אשר התמקדתי בו היה פריוס פלוס , ליתר דיוק

 

 

פריוס פלוס צורה חדשה.

 

הרכב אשר נרכש לבסוף היה פריוס פלוס שעלה באמצע שנת 2015, צורה חדשה כמובן , לאחר כשבוע של נסיעה על הרכב אתן מס' נק' עפי ההתרשמות האישית שלי.

 

 

מראה חיצוני -

 

 

בשונה מהצורה הישנה שהגיע ב 2013 מעצבי הרכב בטויטה החליטו על חזית שגורמת לרכב להראות קשוחה יותר עם פרונט מחודד

 

להשלמת החוויה הוסיפו פנסי לד שמאירים בצורה מעולה את טוואי הכביש .

 

 

אני מאוד אהבתי את נראות הרכב אבל כמובן שעל טעם וריח...

 

 

פנים הרכב -

 

 

באופן יוצא דופן ואפילו מפתיע הכיסאות ברכב נוחים , ממש אחלה כיסאות , כיסא הנהג נותן תחושה טובה ומוצלחת , וכיסא מלווה הנהג בסדר גמור.

 

 

3 מושבי האמצע מסוגלים לזוז כל אחד בפני עצמו, זה יתרון משמעותי מאוד ביכולת לתמרן בין כסאות הרכב .

 

לעניות דעתי 3 מבוגרים ממוצעים יכולים לשבת שם בצורה סבירה מאוד. לא מדובר בספת עמינח אבל הם יותר מבסדר גמור.

 

2 המושבים הנוספים יותר מתאימים לילדים קטנים אך מכיוון שאפשר להזיז את המושבים ממול ניתן כמובן לאפשר שם ישיבה של אדם ממוצע.

 

 

בנוסף יש מגוון מקומות אחסון אבל , משהו יכול להגיד לי האם משענת היד היא ללא מקום אחסון ? יש שם המון מקום ובפריוס הרגילה יש שם המון מקום, מוזר שלא מצאתי בפלוס.

 

 

סאונד -

 

 

אני אוהב מאוד להאזין למוזיקה בדגש על רמקולים איכותיים , איכות הסאונד סבירה פלוס.

 

 

כאן המקום לציין שיש לי עוד פריוס 2012 ומשום מה הסאונד שם לפי דעתי עולה על זה שנמצא בפריוס פלוס.

 

המערכת שמותקנת שם היא טויוטה טאצ' 2 , לא משהו לרוץ לספר לחברה אבל עושה את עבודתה נאמנה.

 

אבל... למה מסך 6 אינצ' ?!?! בחייאת....

 

 

מנוע, צריכת דלק , מזגן -

 

המזגן הוא מעולה , מקרר מאוד כשצריך ואני מאוד אוהב את העובדה שישנו ג'ויסטיק פיזי לתפעול ולא צג.

 

אומנם לעניות דעתי המזגן בפריוס הרגילה עצמתי אף יותר.

 

 

מנוע - בנזין פלוס חשמלי 136 כס, לא מראים עוצמה מיוחדת , נסיעה מתונה משפחתית , מנהלתית , כאמור לא מנוע עם פאסון :)

 

כבעל פריוס שלישית שלי כבר אני מבין שזה מה שהיצרן פשוט כיוון ברכב הזה. ויעידו אלה שנוסעים לפני פריוס בכביש ;) הוא פשוט יסרב להאיץ ויתנהל לאיטו.

 

נוחות הנסיעה - טובה , לא מורגשת בצורה משמעותית כל אבן ולא מורגש כל בור בכביש . נחמד מאוד.

 

 

צריכת דלק

 

 

ממוצעת 5.2 ליטר בין עירוני ל 100 קמ , עירוני ס"ג של 6.5 ליטר ל 100 קמ .

 

ממוצע , איפה שהוא באמצע. תלוי באופי הדרך.

 

אנחנו 90 אחוז מהזמן נוסעים בין עירוני.

 

 

 

באגאז' - אין בגדול, כלומר יש אבל קטן , אנחנו הכנסו לשם עגלת טיולון , שקית במבה אדומה ו..זהו.

 

אלא אם כן מקפלים את שני המושבים האחוריים ואז יש באגאז' ע-נ-ק.

 

 

 

מילה לסיום - זאת הפריוס השלישית שלי כבר.

 

 

לפני חמש שנים היתה לי פריוס דור שני , שהוחלפה ל...פריוס 2012 דור שלישי כמובן . ועכשיו נוספה למשפחה פריוס פלוס 2015 צורה חדשה.

 

אנחנו מרוצים מהרכב בסה"כ , ומשפט חכם שנאמר לי בעבר על סדרת הפריוס היא שמי שקונה פריוס פעם אחת עובר בד"כ לפריוס חדשה יותר ...

 

כמובן שיש לרכב חסרונות , איטי באופן יחסי, גמלוני כזה וכו' .. למשפחה ממוצעת הוא באמת אחלה והרבה יותר מזה.

 

תמונה לסיום

 

 

 

 

 

 

 

IMG-20181009-WA0063__01__01.jpeg

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג באוקטביה 1.2 אוטומטית, צריכת הדלק שלה בנסיעות שרובן י-ם ת"א וחזרה כולל פקקים עומדת על 15.5 ק"מ לליטר.

השבוע הסקודה הוכנסה לטיפול וקיבלתי אוריס סטיישן עם יחידת הנעה זהה לפריוס וצריכת הדלק באותו תוואי נסיעה היתה 17 ק"מ לליטר.

בעליות לירושלים מנוע הבנזין עבד בטורים גבוהים ורעש חסק ולא נעים חדר לתא הנוסעים.

כיום, כאשר הפרש צריכת הדלק בין רכב היברידי לבין רכב עם מנוע טורבו ותיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית עומד על 10 אחוז בלבד - פער צריכת הדלק זניח ולא שווה לסבול עבורו את יחידת ההנעה ההיברידית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק של הדיזל היום לא רעות בכלל, מחוץ לעיר אחד לשש עשרה, בתוך העיר זה סיפור אחר כניראה החשמל ינצח. באופן כללי אני לא עף על ההיברידיות. לדעתי זה גימיק נחמד אבל עדין לא טסלה.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW POLO 2011 1.2TSI DSG.

8)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1:16 מחוץ לעיר זה נתון מביך למנוע טורבו דיזל, בהנחה שהנפח שלו הוא 2000 ומטה. 1:16 זה נתון שהשגתי במגאן אסטייט דיזל בנהיגה רגועה בתוך העיר. מחוץ לעיר 1:21-1:22 ללא בעיה.

גם ברכבי דיזל נוספים שנהגתי עליהם בחו"ל, למעט פעם אחת בגלל פקק מטורף של כמה שעות, לא הצלחתי לרדת מצריכת דלק של 1:17-1:18, ואלו נתונים שהושגו בנהיגה באיזור הררי, עם מהירויות לא קבועות, נהיגה בהילוכים נמוכים, רכב כבד יחסית (5008), 4 מבוגרים ברכב ומטען. בגרמניה גם במהירויות שהשתיקה יפה להן בארץ, הגעתי ל-1:26 בפג'ו 308SW דיזל. נתון מרשים לכל הדעות. בקשקאי "רק" 1:20.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש

 

השבוע הסקודה הוכנסה לטיפול וקיבלתי אוריס סטיישן עם יחידת הנעה זהה לפריוס.

 

לא באמת זהה.

 

לא יודע לגבי חשמלי וסוללה, אבל מנוע בנזין בפריוס/אוריס שונה לגמרי מהיאריס, ביאריס מנוע 1.5 ובפריוס 1.8 מדגם אחר. אני יודע שהסוללה יותר קטנה, בטח גם המנוע החשמלי והקונטרולר שונים.

 

לגבי "לסבול" מערכת הנעה היברידית - לא מכיר את זאת של יאריס, אבל יש לי בבית פריוס 2011 ואיוניק חדשה, אז האיוניק משמעותית יותר נעימה לנהיגה.


X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפריוס פלוס הסוללה נמצאת מתחת משענת היד האמצעית (בין הנהג לנוסע) ולכן אין לך מקום אכסון.

 

מעבר לכך מדובר במיניוואן קומפקטי ואת נתוני צריכת הדלק צריכים להשוות למיניוואן קומפקטי אחר (בנזין או דיזל).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חדשת לי תודה , היה לי מוזר העניין הזה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המשך עדכון :

 

צריכת הדלק במחשב -

 

ממוצע נסיעה של בין 4.5-5.5 ליטר למאה . תלוי בעיקר בתוואי הנסיעה .

 

דבר אחד שהיה חשוב לי להחליף ברכב זה הגומיות מסילה לחלונות .

 

ברכב הזה בעבר היו חלונות ממוגנים, והחליפו אותם לחלונות רגילים של טויוטה כשרכשתי אותו .

 

אבל נאלצו בעבר לחתוך חלק מן הגומיות מסילה עמ שיתאימו אותם לעובי חלון ממוגן.

 

כעת זה מפריע לי באיטום רעשים מבחוץ ,מה עשיתי ?

 

הזמנתי 4 גומיות מסילה לכל החלונות של הרכב ממוסך מורשה הכל כמובן מקורי , זה כעת בהזמנה וייקח זמן מה עד שיגיעו ואתקין אותם במורשה יבואן.

 

 

הרחבת אחריות לסוללה ההיברידית - בוצעה לאחר שהקודמת נגמרה - כעת יש אחריות לעוד 15,000 קמ או שנה.

 

 

 

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב -

 

עדכון נוסף :

 

חשקה נפשי במצלמת רוורס שתתחבר למערכת הקיימת , ברכב הזה יש מקום ספציפי להתקנת המצלמה , מן פלאח מפלסטיק שמצריך הסרה שלו על מנת שתותקן המצלמה.

 

הזמנתי מהמוסך מורשה של טויוטה את המצלמה, התקינו והכל בצורה טובה ואיכותית.

 

 

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש

 

mottis כתב:

 

השבוע הסקודה הוכנסה לטיפול וקיבלתי אוריס סטיישן עם יחידת הנעה זהה לפריוס.

 

לא באמת זהה.

 

לא יודע לגבי חשמלי וסוללה, אבל מנוע בנזין בפריוס/אוריס שונה לגמרי מהיאריס, ביאריס מנוע 1.5 ובפריוס 1.8 מדגם אחר. אני יודע שהסוללה יותר קטנה, בטח גם המנוע החשמלי והקונטרולר שונים.

 

לגבי "לסבול" מערכת הנעה היברידית - לא מכיר את זאת של יאריס, אבל יש לי בבית פריוס 2011 ואיוניק חדשה, אז האיוניק משמעותית יותר נעימה לנהיגה.

 

מדובר באוריס ולא ביאריס עם יחידת הנעה זהה לפריוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תתחדש

 

mottis כתב:

 

השבוע הסקודה הוכנסה לטיפול וקיבלתי אוריס סטיישן עם יחידת הנעה זהה לפריוס.

 

לא באמת זהה.

 

לא יודע לגבי חשמלי וסוללה, אבל מנוע בנזין בפריוס/אוריס שונה לגמרי מהיאריס, ביאריס מנוע 1.5 ובפריוס 1.8 מדגם אחר. אני יודע שהסוללה יותר קטנה, בטח גם המנוע החשמלי והקונטרולר שונים.

 

לגבי "לסבול" מערכת הנעה היברידית - לא מכיר את זאת של יאריס, אבל יש לי בבית פריוס 2011 ואיוניק חדשה, אז האיוניק משמעותית יותר נעימה לנהיגה.

 

מדובר באוריס ולא ביאריס עם יחידת הנעה זהה לפריוב

תודה !

 

 

עדכון נוסף , ביום שני הגיעו הגומיות מסילה לארבעת החלונות של הפריוס פלוס .

 

 

הרכבה זריזה במוסך היבואן , ויצאנו לדרך עם אטימה מעולה ונקייה מרעשים .

 

 

צריכת דלק ממוצעת לפי מחשב דרך בין עירוני אחרונה 4.2 ליטר למאה קמ.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש עדכון \תובנות נוספות? מענין אותי בעיקר צריכת דלק ותוואי נסיעה.תודה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לה"ו

 

במסגרת חיפושיי אחר רכב 7 מקומות בחנתי מספר כלי רכב באופן כללי .

 

הרכב אשר התמקדתי בו היה פריוס פלוס , ליתר דיוק

 

 

פריוס פלוס צורה חדשה.

 

הרכב אשר נרכש לבסוף היה פריוס פלוס שעלה באמצע שנת 2015, צורה חדשה כמובן , לאחר כשבוע של נסיעה על הרכב אתן מס' נק' עפי ההתרשמות האישית שלי.

 

 

מראה חיצוני -

 

 

בשונה מהצורה הישנה שהגיע ב 2013 מעצבי הרכב בטויטה החליטו על חזית שגורמת לרכב להראות קשוחה יותר עם פרונט מחודד

 

להשלמת החוויה הוסיפו פנסי לד שמאירים בצורה מעולה את טוואי הכביש .

 

 

אני מאוד אהבתי את נראות הרכב אבל כמובן שעל טעם וריח...

 

 

פנים הרכב -

 

 

באופן יוצא דופן ואפילו מפתיע הכיסאות ברכב נוחים , ממש אחלה כיסאות , כיסא הנהג נותן תחושה טובה ומוצלחת , וכיסא מלווה הנהג בסדר גמור.

 

 

3 מושבי האמצע מסוגלים לזוז כל אחד בפני עצמו, זה יתרון משמעותי מאוד ביכולת לתמרן בין כסאות הרכב .

 

לעניות דעתי 3 מבוגרים ממוצעים יכולים לשבת שם בצורה סבירה מאוד. לא מדובר בספת עמינח אבל הם יותר מבסדר גמור.

 

2 המושבים הנוספים יותר מתאימים לילדים קטנים אך מכיוון שאפשר להזיז את המושבים ממול ניתן כמובן לאפשר שם ישיבה של אדם ממוצע.

 

 

בנוסף יש מגוון מקומות אחסון אבל , משהו יכול להגיד לי האם משענת היד היא ללא מקום אחסון ? יש שם המון מקום ובפריוס הרגילה יש שם המון מקום, מוזר שלא מצאתי בפלוס.

 

 

סאונד -

 

 

אני אוהב מאוד להאזין למוזיקה בדגש על רמקולים איכותיים , איכות הסאונד סבירה פלוס.

 

 

כאן המקום לציין שיש לי עוד פריוס 2012 ומשום מה הסאונד שם לפי דעתי עולה על זה שנמצא בפריוס פלוס.

 

המערכת שמותקנת שם היא טויוטה טאצ' 2 , לא משהו לרוץ לספר לחברה אבל עושה את עבודתה נאמנה.

 

אבל... למה מסך 6 אינצ' ?!?! בחייאת....

 

 

מנוע, צריכת דלק , מזגן -

 

המזגן הוא מעולה , מקרר מאוד כשצריך ואני מאוד אוהב את העובדה שישנו ג'ויסטיק פיזי לתפעול ולא צג.

 

אומנם לעניות דעתי המזגן בפריוס הרגילה עצמתי אף יותר.

 

 

מנוע - בנזין פלוס חשמלי 136 כס, לא מראים עוצמה מיוחדת , נסיעה מתונה משפחתית , מנהלתית , כאמור לא מנוע עם פאסון :)

 

כבעל פריוס שלישית שלי כבר אני מבין שזה מה שהיצרן פשוט כיוון ברכב הזה. ויעידו אלה שנוסעים לפני פריוס בכביש ;) הוא פשוט יסרב להאיץ ויתנהל לאיטו.

 

נוחות הנסיעה - טובה , לא מורגשת בצורה משמעותית כל אבן ולא מורגש כל בור בכביש . נחמד מאוד.

 

 

צריכת דלק

 

 

ממוצעת 5.2 ליטר בין עירוני ל 100 קמ , עירוני ס"ג של 6.5 ליטר ל 100 קמ .

 

ממוצע , איפה שהוא באמצע. תלוי באופי הדרך.

 

אנחנו 90 אחוז מהזמן נוסעים בין עירוני.

 

 

 

באגאז' - אין בגדול, כלומר יש אבל קטן , אנחנו הכנסו לשם עגלת טיולון , שקית במבה אדומה ו..זהו.

 

אלא אם כן מקפלים את שני המושבים האחוריים ואז יש באגאז' ע-נ-ק.

 

 

 

מילה לסיום - זאת הפריוס השלישית שלי כבר.

 

 

לפני חמש שנים היתה לי פריוס דור שני , שהוחלפה ל...פריוס 2012 דור שלישי כמובן . ועכשיו נוספה למשפחה פריוס פלוס 2015 צורה חדשה.

 

אנחנו מרוצים מהרכב בסה"כ , ומשפט חכם שנאמר לי בעבר על סדרת הפריוס היא שמי שקונה פריוס פעם אחת עובר בד"כ לפריוס חדשה יותר ...

 

כמובן שיש לרכב חסרונות , איטי באופן יחסי, גמלוני כזה וכו' .. למשפחה ממוצעת הוא באמת אחלה והרבה יותר מזה.

 

תמונה לסיום

 

 

 

 

 

 

 

[ATTACH]511433[/ATTACH]

 

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

 

 

רכב מצויין נוח ואמין מאוד !!!


איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני נוהג באוקטביה 1.2 אוטומטית, צריכת הדלק שלה בנסיעות שרובן י-ם ת"א וחזרה כולל פקקים עומדת על 15.5 ק"מ לליטר.

השבוע הסקודה הוכנסה לטיפול וקיבלתי אוריס סטיישן עם יחידת הנעה זהה לפריוס וצריכת הדלק באותו תוואי נסיעה היתה 17 ק"מ לליטר.

בעליות לירושלים מנוע הבנזין עבד בטורים גבוהים ורעש חסק ולא נעים חדר לתא הנוסעים.

כיום, כאשר הפרש צריכת הדלק בין רכב היברידי לבין רכב עם מנוע טורבו ותיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית עומד על 10 אחוז בלבד - פער צריכת הדלק זניח ולא שווה לסבול עבורו את יחידת ההנעה ההיברידית.

 

 

אם כבר הבדלי צריכת דלק ושרשור הוא על מיניוואן אז יש כאן השווה בין צריכות דלק אותו סגמנט. כי האופניים החשמליים שלי אוכלים את כלום בלי מלך בצריכת החשמל ודלק :)

 

סליחה עם פגעתי, אין כוונה פשוט מעצמן להיכנס לשרשור ולראות השוואות שלא קשורות לשרשור.

 

 

פות"ש תתחדש.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אם כבר הבדלי צריכת דלק ושרשור הוא על מיניוואן אז יש כאן השווה בין צריכות דלק אותו סגמנט. כי האופניים החשמליים שלי אוכלים את כלום בלי מלך בצריכת החשמל ודלק :)

 

סליחה עם פגעתי, אין כוונה פשוט מעצמן להיכנס לשרשור ולראות השוואות שלא קשורות לשרשור.

 

 

פות"ש תתחדש.

 

אמנם הרכב כבר אצלו שנה :)

אבל אני ,כאחד שמחפש אחת כזאת מאוד חשוב לי נתוני דלק אמיתיים בעיות (אם יש ) בסוללה (סבלתי מזה בסיויק היביריד) וכל דבר חשוב

מי שיש לו ניסיון עם הרכב ,אודה לו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...