Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה וכמעט 7 אלף ק"מ על בנלי TRK502


ZX2.0
 שיתוף
עוקבים 4

פוסטים מומלצים

בסדר, זה עדיין נראה כאילו מישהו ניסה לכתוב מספר אמיתי של קג"מ והתפלקה לו נקודה בטעות.

 

תכלס אם שניה ברצינות, גם על 200 קילו זה לא נשמע כמו מאוד הרבה, בטח כשיש לך מכוניות רגילות יחסית עם 20-25 קג"מ על 1.3 טון, שזה יוצא בערך אותו יחס.

 

בפרופורציה לעולם האופנועים מדובר בכלי זול וחלש אבל גדול וכבד יחסית שמתאים לרשיון מוגבל ונרכש במטרה לספק נוחות ונראות של אופנוע גדול ועדיין, הוא פותח ל100 בפחות מ7 שניות ויש פה לא מעט אנשים שמריירים על מכוניות עם ביצועים דומים.

 

וזה אופנוע ואופנוע זה כיף :-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רק אנשים של אופנועים יכולים להתלהב ממשהו שנקרא בנאלי ויש לו 4.2 קג"מ :wink:

 

רציתי להגיד שתתחדש, אבל אז קלטתי שזה שרשור מלפני שנה, אז... תמשיך להנות!

 

 

תודה!

אתה צודק אגב לגבי הקג"מ. זה לא מספר מטורף אבל תזכור שהכלי הזה מיועד לאנשים עם רישיון מוגבל ל-47 כ"ס. האופנוע הבא כבר יהיה עם קג"מ נורמלי והספק שישאיר לא מעט רכבים כלכך מאחור שאי אפשר יהיה לראות אותם בכלל במראה האחורית :-D

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בפרופורציה לעולם האופנועים מדובר בכלי זול וחלש אבל גדול וכבד יחסית שמתאים לרשיון מוגבל ונרכש במטרה לספק נוחות ונראות של אופנוע גדול ועדיין, הוא פותח ל100 בפחות מ7 שניות ויש פה לא מעט אנשים שמריירים על מכוניות עם ביצועים דומים.

 

וזה אופנוע ואופנוע זה כיף :-)

 

אוף, אני יודע... זה סתם היה בצחוק. איזה קשים אתם...

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אוף, אני יודע... זה סתם היה בצחוק. איזה קשים אתם...

 

:nono:

 

תכלס אם שניה ברצינות

 

 

זה העצבים מכל החרקים בקסדה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

כל בוקר דרומה וכל אחר צהריים בדרך צפונה על כביש החוף אני רואה את האנשים מצד שמאל, נזכר בשנים הארוכות שביליתי שם איתם ומחבק את כל החרקים בקסדה בשאנטי באנטי אחד גדול :-P

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 8 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ את השירשור כיוון שעברתי מעל 20 אלף ק"מ מאז הסקירה הראשונה שלי על האופנוע!

 

אז כן אני עדיין איתו. יש מחשבות על החלפה אבל זה רק בגלל שאני רוצה יותר כוח. אין שום בעיה עם האופנוע והוא מוכיח אמינות גבוהה אצלי.

הייתה לי בעיה שנעלם לי שמן בין הטיפולים. היות ואני חונה על חול והבעיה החלה בחורף, לא ראיתי נזילות ולכן החששות שלי היו שהמנוע אוכל שמן. שמתי את האופנוע במוסך החברה והם גילו שהבעיה היא בבורג ריקון שמן שחרט את הקרטר מעט ומשם הייתה נזילה קטנה ועדינה. החלפה של הקרטר ומאז שקט.  

הסיפור בהרחבה- בגלל שלא הייתי מרוצה במיוחד מהמוסך המרכזי עברתי לטפל במוסך אחר שהכרתי. הוא זה שביצע את שני הטיפולים האחרונים והוא זה שכנראה דפק את הקרטר. דיברתי עם אחד הבעלים של החברה והוא אמר לי לא לדאוג, אני יטופל ושהוא מתנצל על החוויה השלילית שלי בזמנו, סיפר לי שהם ביו בהתרחבות מהירה והיו עובדים שלא היו מעולים והם כבר לא שם. לאורך כל זמן הטיפול הוא שמר איתי על קשר ועידכן אותי.

הייתה עוד איזו בעיה קטנה שטופלה באחריות, הקרטר הוחלף (עם מחיר הוגן לגמרי) וגם איזה בורג שנשבר בגללי (בורג מעצבן מאוד שקשה להגיע אליו והצלחתי לשבור אותו כשניסיתי לסדר משהו באופנוע שלא ישב טוב בגלל המוסך השני. אמרתי למוסך חברה להחליף אותו על הדרך). 

בסך הכל האופנוע עובד מצויין ואני מתכוון להישאר איתו עוד. אני פשוט לא מצליח לחשוב על משהו שיתן לי ערך כלשהו שבגללו ההחלפה שווה. אופנועים אחרים או לא יהיו חזקים יותר או הרבה פחות נוחים או יקרים יותר באחזקה. כרגע אני לא מתכוון להיכנס להלוואה נוספת רק כדי להחזיק אופנוע אחר רק בגלל ש"בא לי" וגם ככה הבנלי מאוד מרשים. אני מתכוון לבצע איתו טיול לאילת בשבועות הקרובים ויש לי חבר שמשדל אותי להחליף לצמיגים שיאפשרו לי ירידה לשטח בהחלפה הבאה (כרגע נועל צמיגי מישלין M-POWER שהם אוחזים מעולה אבל בגלל זה גם נשחקים מהר והצמיג האחורי יצטרך להיות מוחלף תוך גג 5 אלף ק"מ. כלומר יחזיק אולי 12 אלף לעומת הצמיגים הקודמים של פירלי שהחזיקו 18 והבעיה שלהם הייתה שהם התייבשו בעיקר).  

אז לסיכום- אופנוע אמין, נוח, זריז, ורסטילי, מהנה ומרגיש טוב. כרגע אני נשאר איתו אלא אם תגיע מציאה אמיתית. במחיר של הדגמים המשומשים אני יכול רק להמליץ על קנייה כזו למי שמחפש משהו לא ספורטיבי אבל כן בעל יכולות כשרוצים ולא רוצה לשלם מחיר של יקר של אחד הכלים היקרים בשוק.

 

WhatsApp Image 2020-05-05 at 14.56.00.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-05 at 15.02.55.jpeg

  • אהבתי 2

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
בתאריך 5.5.2020 בשעה 15:03, ZX2.0 כתב:

מקפיץ את השירשור כיוון שעברתי מעל 20 אלף ק"מ מאז הסקירה הראשונה שלי על האופנוע!

 

אז כן אני עדיין איתו. יש מחשבות על החלפה אבל זה רק בגלל שאני רוצה יותר כוח. אין שום בעיה עם האופנוע והוא מוכיח אמינות גבוהה אצלי.

הייתה לי בעיה שנעלם לי שמן בין הטיפולים. היות ואני חונה על חול והבעיה החלה בחורף, לא ראיתי נזילות ולכן החששות שלי היו שהמנוע אוכל שמן. שמתי את האופנוע במוסך החברה והם גילו שהבעיה היא בבורג ריקון שמן שחרט את הקרטר מעט ומשם הייתה נזילה קטנה ועדינה. החלפה של הקרטר ומאז שקט.  

הסיפור בהרחבה- בגלל שלא הייתי מרוצה במיוחד מהמוסך המרכזי עברתי לטפל במוסך אחר שהכרתי. הוא זה שביצע את שני הטיפולים האחרונים והוא זה שכנראה דפק את הקרטר. דיברתי עם אחד הבעלים של החברה והוא אמר לי לא לדאוג, אני יטופל ושהוא מתנצל על החוויה השלילית שלי בזמנו, סיפר לי שהם ביו בהתרחבות מהירה והיו עובדים שלא היו מעולים והם כבר לא שם. לאורך כל זמן הטיפול הוא שמר איתי על קשר ועידכן אותי.

הייתה עוד איזו בעיה קטנה שטופלה באחריות, הקרטר הוחלף (עם מחיר הוגן לגמרי) וגם איזה בורג שנשבר בגללי (בורג מעצבן מאוד שקשה להגיע אליו והצלחתי לשבור אותו כשניסיתי לסדר משהו באופנוע שלא ישב טוב בגלל המוסך השני. אמרתי למוסך חברה להחליף אותו על הדרך). 

בסך הכל האופנוע עובד מצויין ואני מתכוון להישאר איתו עוד. אני פשוט לא מצליח לחשוב על משהו שיתן לי ערך כלשהו שבגללו ההחלפה שווה. אופנועים אחרים או לא יהיו חזקים יותר או הרבה פחות נוחים או יקרים יותר באחזקה. כרגע אני לא מתכוון להיכנס להלוואה נוספת רק כדי להחזיק אופנוע אחר רק בגלל ש"בא לי" וגם ככה הבנלי מאוד מרשים. אני מתכוון לבצע איתו טיול לאילת בשבועות הקרובים ויש לי חבר שמשדל אותי להחליף לצמיגים שיאפשרו לי ירידה לשטח בהחלפה הבאה (כרגע נועל צמיגי מישלין M-POWER שהם אוחזים מעולה אבל בגלל זה גם נשחקים מהר והצמיג האחורי יצטרך להיות מוחלף תוך גג 5 אלף ק"מ. כלומר יחזיק אולי 12 אלף לעומת הצמיגים הקודמים של פירלי שהחזיקו 18 והבעיה שלהם הייתה שהם התייבשו בעיקר).  

אז לסיכום- אופנוע אמין, נוח, זריז, ורסטילי, מהנה ומרגיש טוב. כרגע אני נשאר איתו אלא אם תגיע מציאה אמיתית. במחיר של הדגמים המשומשים אני יכול רק להמליץ על קנייה כזו למי שמחפש משהו לא ספורטיבי אבל כן בעל יכולות כשרוצים ולא רוצה לשלם מחיר של יקר של אחד הכלים היקרים בשוק.

 

WhatsApp Image 2020-05-05 at 14.56.00.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-05 at 15.02.55.jpeg

אני רואה את האינטרנט מפוצלת בין הCB500 לTRK. אתה עשית בזמנו השוואות ובכל זאת בחרת את הTRK? מה היו ההבדלים המהותיים אם בכלל בדקת :) 

עריכה אחרונה על ידי zivzvu
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תראה הCB של הונדה זה אופנוע מוכח מכל בחינה- אמינות, איכות, סחירות. כמו לקנות קורולה. 

הבנלי בזמנו היה הימור מסויים כיוון שהיה כלי חדש לחברה יחסית חדשה ליבואן קטן. ההימור היה טוב כיוון שהאופנוע הוכיח אמינות טובה וסחירות מטורפת (כשמכרתי, קיבלתי לא מעט הודעות וטלפונים למרות שמכרתי מעל מחירון ובתקופת קורונה). 

 

לטעמי, אחרי כמה עשרות אלפי ק"מ על גבי הבנלי ולא מעט ק"מ על CB של חברים אני יכול להגיד שלא הייתי מתקרב לCB500X. כלי שמרגיש פשוט מאוד, לא נוח בטיול ארוך (מעל 200 ק"מ רצוף? אתה בהחלט תרגיש אותם. טיול של 500 ק"מ? אתה תצא גמור ועייף בעוד שאני בבנלי גם אחרי טיול של מעל 700 ק"מ ביום אחד הייתי רענן ובסדר) ולדעתי לא נראה משהו. הבנלי אומנם פחות איכותי ברמת הגימור שלו (ואני לגמרי לא בטוח שTRK חדש מהחברה לא יהיה ברמת הCB כי בנלי עשו קפיצה גדולה מאוד באיכות לאחר הרענון בשנה שעברה) אבל נוח יותר בהרבה, נראה משמעותית טוב יותר ולי אישית היה חיבור עם הבנלי. פשוט אהבתי לרכב, אהבתי לטייל איתו וזה בסופו של דבר למה בחרתי באופנוע בכלל ולא בקטנוע פשוט. המינוס העיקרי שלו זה טיפול כל 6 אלף ק"מ ולא 12 כמו בהונדה. 

  • מעניין 1

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי דגמים אחרים של בנלי? יצא לך לעשות סיבוב על 752c? 

 

למה מכרת אגב? אם תרצה לפרט כמובן. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על ה752 לא יצא לי לעשות סיבוב, מכרתי לפני שהגיע לארץ. כן עשיתי סיבוב על הלאונצ'לו והוא כלי ממש מגניב. יפה מאוד, נוח ומרגיש טוב.

 

מכרתי את שלי כיוון שסיימתי לימודים ואופי הנסיעות שלי השתנה לחלוטין. מ-60-70 ק"מ יומי בינעירוני ירדתי לאולי 30. בנוסף רציתי לשדרג את הכוח כי 47 סוסים כבר הרגישו לי מעט ולחכות לTRK800 לא רציתי. סיבה שלישית היא כי קיבלתי מחיר ממש ממש ממש טוב על שלי והיה קשה לסרב לעסקה, אז שידרגתי לימאהה XSR900 משומש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
על ה752 לא יצא לי לעשות סיבוב, מכרתי לפני שהגיע לארץ. כן עשיתי סיבוב על הלאונצ'לו והוא כלי ממש מגניב. יפה מאוד, נוח ומרגיש טוב.
 
מכרתי את שלי כיוון שסיימתי לימודים ואופי הנסיעות שלי השתנה לחלוטין. מ-60-70 ק"מ יומי בינעירוני ירדתי לאולי 30. בנוסף רציתי לשדרג את הכוח כי 47 סוסים כבר הרגישו לי מעט ולחכות לTRK800 לא רציתי. סיבה שלישית היא כי קיבלתי מחיר ממש ממש ממש טוב על שלי והיה קשה לסרב לעסקה, אז שידרגתי לימאהה XSR900 משומש.
תתחדש, נהנתי מהקריאה.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 26.1.2021 בשעה 19:15, iluxxxa כתב:

אתה מבין שזה דורש שרשור נפרד, כן? 😜

 

בהחלט וברגע שיהיה מה לרשום ארשום. כרגע האופנוע בערך חצי שנה אצלי ורכבתי אולי 5 אלף ק"מ שרובם היו בית-עבודה וכמעט ולא היו טיולים

לפני 22 שעות, בנצי כתב:

תתחדש, נהנתי מהקריאה.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk
 

 

תודה רבה! בקרוב שרשור על הימאהה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...