Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

qashoa

טיגואן או קארוק (נערכה כותרת ללא תוכן)

Recommended Posts

טיגוואן 1.4 הדגם המפואר ב 190 אלף ₪

או

סקודה קארוק 1.5 הדגם המפואר ב 190 אלף ₪


היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה הדרישות שלך מהרכב?

מה ההבדלים ברמות הגימור-באילו יש אבזור בטיחותי וכו'?

ביצעת נסיעת מבחן?


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדרישות ... אוטו אמין מהיר יציב לא רועש בפנים זה חשוב

מבחינת רמות הגימור לקארוק יש גג פנורמי פתיחת תא מטען חשמלית וגם הסגירה .. מערכת שמע משופרת כל זה אין לטיגואן

הטיגואן יותר גדול קוראים לו vw ולא סקודה יש לו מחוון שעונים דיגיטאלי ... נפח מנוע 1.4 ולא 1.5

תיבת הילוכים 6 ולא שבע כמו בקארוק

לא יודע אמ זה חסרון או יתרון בכלל..


היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר בטיגואן נחשב לאמין יותר.

מנוע ה1.4 שנמצא בטיגואן יורד מייצור ובקרוב יוחלף ב1.5, סביר להניח שישודך לאותה תיבה כמו בקארוק.

"הדגם המפואר" לא מסביר הרבה, ציין רמות גימור ספציפיות ואם יש 4X4 או לא.

לקארוק יתרון של מערכת תיקון סטייה מנתיב מקורית הפוטרת אותו ממובילאיי, שלא מיובאת בטיגואן, התראה על רכב בשטחים מתים ,בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור.

אבזור נוחות יש יתרונות לפה ולשם, למשל טיגואן - מסאז' במושבים הקדמיים, מצלמות היקפיות. לקארוק אקסלוסיב יש מערכת שמע משודרגת ,פתיחה חשמלית לתא המטען , מושב אחורי מתקפל לשלושה חלקים ,מערכת חנייה אוטומטית ועוד קצת.

הקארוק נותן יותר תמורה לשקל , הטיגואן נותן יותר איכות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

אבל זה בדיוק ההתלבטות שלי ..

עוד מחשבה זה האם לחכות ל 1.5 של הטגואן ?


היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון אין ממש סיבה, אתה יכול לעשות נסיעת מבחן על שניהם ולראות למה אתה מתחבר יותר. וסביר להניח שהוא יגיע משודך לDSG7 יבש כמו בקארוק וברכבים אחרים עם המנוע הזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי בוקר טוב,

הקארוק 1.5 מגיע עם DSG7 רטוב לפי מה שאני יודע.


היום: הונדה HRV, אקסקיוטיב, 16'.

בעבר:

הונדה סיוויק האצ'בק, אלגנס, 16'.

מיצובישי כוכב חלל, 1.2 סוף 13'.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז אין סיבה לחכות?


היום העצה בחינם,מחר היא תעלה כסף

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מבחינת מנוע, לא.

יכולים להיות שינויים באבזור כמו תוספת של תיקון סטייה מנתיב כמו בקארוק , אבל אי אפשר לדעת, תלוי בצ'מפיון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקארוק 1.5 מגיע עם גיר יבש, לא רטוב

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, הגיר יבש בהנעה קדמית שמגיע לארץ, ובחו"ל מגיע עם DSG7 רטוב רק ב4X4.


היום: הונדה HRV, אקסקיוטיב, 16'.

בעבר:

הונדה סיוויק האצ'בק, אלגנס, 16'.

מיצובישי כוכב חלל, 1.2 סוף 13'.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהטיגואן! איך אפשר להשוות בכלל..

ישבתי בקארוק, הרכב משעמם וחסר פרימיום, לעומתה, הטיגואן מרגיש מפואר כמו שפולצוואגן צריך להיות. לגבי מנוע ה 1.5 בקארוק שמכבה 2 צילינדרים - ת'כלס, צריכת הדלק בשיוט לא תהיה מהפכנית לעומת ה 1.4 של הטיגואן. ובנוסף, הדבר החשוב ביותר, הטיגואן מגיע עם גיר DSG 6! (לפי אתר VW).


SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע באיזו רמת גימור ישבת, אבל בשתיי הרמות המדוברות הסקודה מרגיש ״פרימיום״ יותר.

אני באותה ההתלבטות (בנוסף ל3008 פרימיום), לטיגואן חסר כמה דברים שקשה לי להתפשר עליהם במחיר כזה.. כמו הצורך במובילאיי


VW Golf GTI PP

Peugeot 3008 Premium 1.6T

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בחנתי גם את הטיגואו וה 3008 מול הקארוק בגירסאות סביב ה 160,000 שח ומה שהכריע לטובת הקארוק היה מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות שחסר בשני הדגמים האחרים (הטיגואן נעזר במובילאיי וב 3008 בגירסאת האקטיב יש רק את הציוד הביסיס ביותר ללא מובילאיי).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני בחנתי גם את הטיגואו וה 3008 מול הקארוק בגירסאות סביב ה 160,000 שח ומה שהכריע לטובת הקארוק היה מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות שחסר בשני הדגמים האחרים (הטיגואן נעזר במובילאיי וב 3008 בגירסאת האקטיב יש רק את הציוד הביסיס ביותר ללא מובילאיי).

 

חוץ מנערכות הבטיחות, במה הקארוק טוב יותר מהטיגואן לדעתך?


SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...