Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל מהגולה-CX5


AK21
שימו לב! השרשור הזה בן 1189 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מבאס לראות שפוסט שמתחיל ב"

כל פעם נדהמתי מחדש מכמה המקום הזה הוא גן עדן לאוהבי רכב. אני לא מחדש שום דבר אבל המחירים, הזמינות והתרבות כאן הופכים את המקום הזה למושלם מהבחינה הזאת." הופך די מהר לפוסט שעוסק בתחזוקה של רכבים מאוד סטנדרטיים ולא מרגשים.



מאחר ומדובר ב"תופעה" (אתה מזכיר את חבר הפורום השני), אני לא יכול שלא לתהות האם באמת רק נראה שהדשא ירוק יותר מבחינת רכבים או שמא רילוקיישן שנראה זוהר ומשתלם כלכלית מתברר אחרת לגמרי כשמגיעים לשם?



במה כבודו מתנייד ביום יום? שנדע מה נקודת הרפרנס ע״מ להצליח להרשים אותך...

בכ״א הצעצועים שלי עדיין מרגשים אותי, אולי כי אני אדם פשוט או אולי כי סתם יש לי טעם מאעפן. מפתה מאוד להתייחס לשורת הגינון שלך אבל זה לא המקום לעשות זאת, בכל מקרה תודה על הדאגה :mm_yeah:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עידכון: אתמול הכנסתי את ה3 לטיפול עם75 אלף מיילים על השעון. הטיפול כלל החלפת שמן+פילטר, החלפת נוזל בלמים והחלפת נוזל רדיאטור.בגלל השעה היחסית מאוחרת שהגעתי אמרו לי שהרכב יעבור את הטיפול בבוקר/צהריים שלמחרת והציעו לי לקחת את ה 3 החדשה לבינתיים.

אני חייב לציין שמאזדה הופכים אותי לפנבוי שלהם.ה3 החדשה נראית מדהים לפי דעתי.הרבה יותר יפה במציאות ובעיקר בגרסת הסדאן. האינטירייר שטוב גם בגרסה היוצאת עושה עוד קפיצת מדרגה מבחינת נראות ואיכות ומיישר קו עם יצרני פרימיום(כן, אמרתי את זה ורצתי לתפוס מחסה).

מבחינת חווית הנהיגה יש שידרוג בגזרת המנוע (2.5 במקום ה2.0) וההתנהגות בפניות עדיין מהנה יחסית למשפחתית קומפקטית אבל מה שפגם קצת בהנהגה זו דוושת הברקס שמרגישה מוזר. התחושה מאוד לא לינארית וצריך ממש ללחוץ חזק כדי לקבל עוצמת בלימה חזקה עם מהלך מאוד קצר.אולי זאת תקלה נקודתית,אולי לא, בכל מקרה התחושה בדגם היוצא הרבה יותר טובה ומשרה ביטחון בבלימות חזקות. אם מאזדה יכניסו את מנוע הטורבו ל3 זאת תיהיה המשפחתית הכי מפולפלת שיש.

cx5 -אין חדש, כרגע על 9000 מיילים ותיכנס לטיפול עוד 1000 מיילים.אין שום תלונות או בעיות.(טוב אולי יש , גם פה חסר לי טורבו שיעשה קצת יותר שמח).

החבר הכחול גם כן עבר טיפול. למרות שההרצה על פי הספר היא 1500 מייל, לא יקרה. רכבתי 400 מייל בצורה יחסית עדינה וביצעתי החלפת שמן+פילטר ומעכשיו מבחינתי מצערת פתוחה.20190829_113316_compress66.jpg20190829_113458_compress86.jpg20190829_113320_compress61.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לך 8)

בארץ יציעו לך הסעה הביתה (במקרה הטוב).

עיצוב ה 3 סדאן נחמד והרבה יותר נעים מההאצ'בק. מנוע 2500 עם משקל סביר נשמע לא רע בכלל! במיוחד עם תיבה ידנית קליקית של מאזדה.

קראתי ביקורת שלילית על תפקוד המזגן בימים חמים(פתחי מיזוג קטנים ולא יעילים והעדר פתחי מיזוג מאחור) - נכון? הרגשת את זה??

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מאזדה יכניסו את מנוע הטורבו ל3 זאת תיהיה המשפחתית הכי מפולפלת שיש.

משפחתית בתנאי שאתם לא משפחה גבוהה במיוחד.

הבנתי שהחדשה צפופה משמעותית מכמעט כל מתחרותיה. נדמה לי שזה היה Car & Driver שהשתמשו במילה קטסטרופה בהקשר הזה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמאזדה עשתה עם הדגמים היוצאים שלה לפי דעתי הפך קצת את עולם הרכב, עיצוב פנים "פרימיום" לרכבים עממים.

אני שמח לראות שהם ממשיכים בקו הזה, ואכן התמונות במציאות באמת נראות טוב יותר מהאילוסטרציה שהם שחררו.

אבל אני תמיד שואל את עצמי עם זה עניין של טעם אישי או לא - למה לא "לקצר" את ידית ההילוכים וליישר לקו אחיד את הקונסולה

בין הנהג לבין הנוסע לידו? לטעמי אם כבר הם שדרגו את הפנים עם בלם יד חשמלי, אז ללכת עד הסוף...

 

בכל מקרה כיף לקרוא את העדכונים, רציתי לדעת על עלויות התחזוקה בהשוואה לארץ אם לא אכפת לך שאני שואל :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה3 אכן צפופה ביחס למתחרות שלה.מצד שני היא מהנה לנהיגה עם עיצוב פנים וחוץ ואיכות חומרים ברמה גבוהה.

מבחינת עלויות : טיפול שמן,פילטר ורוטציה של הגלגלים עולה בין60-80 דולר אצל הדילרים של מאזדה. יש פה המון אופציות זולות יותר אבל אני מעדיף לטפל אצל הדילר.הטיפול האחרון עלה 360 דולר וכלל בנוסף החלפת נוזל בלמים והחלפת נוזל קירור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשכרה נתנו לך להעביר את הזמן עם הדור הבא של מאזדה 3 בזמן שאתה מחכה שיסיימו עם הטיפול. מדהים!

 

בארץ מקסימום היית מקבל הוראות לאיפה תחנת האוטובוס הקרובה :wink:

 

והאינטריור של ה 3 החדשה נראה מעולה, באמת נותן תחושה של פרימיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיסה LY151, נא לנחות במסלול 1 עד 8, הכל פנוי, רק תנחת גבר...(;-

זה לא אישי, אבל לכל מי שכותב בהמאזדה החדשה בעלת ניחוח פרימיום, הייתי מבקש ללכת לרופא אא"ג ולבדוק אם חוש הריח לא נפגם במשהו. זה שמאזדה שיפרו את איכות החומרים הרכבים-כן נכון. זה שחלק מהדברים שהוסיפו (כן, רק חלק) מרגישים באיכות טובה, כן. אבל אל תשכחו שלא מעט מהמרכיבים בסלון עדיין דיי ספרטניים ומרגישים כמו כל קורולה או קיה אחרת.

נתחיל במכסה ההגה העגול שעשוי פלסטיק זול וחלול, דרך המסעד והתא בין המושבים ואל פקדי המזגן שלא רחוקים מכל יפנית אחרת. ידית איתות - יש את פס היציקה של הפלסטיק בחצי העובי (כאילו פס שחוצה עיגול באמצע) וממש מרגישים אותו באצבע-זה פרימיום? בקורולה 94 זה כבר היה יצוק במקשה אחת.

יושב באוטו כמה וכמה פעמים (CX5שקנינו לאבא לפני חודשיים) וחוץ מהמושבים האיכותיים, כל השאר מרגיש לי סביר פלוס-מינוס. וממש לא משהו שאני אוסיף עליו 20 אלף יותר מהמתחרות הקוריאניות/יפניות אחרות. רכב ממש בסדר, אבל פרימיום? בוא. גם אני חשבתי כך והתפקחתי ב 170 אש"ח.

 

Screenshot_20190705-160403.jpg

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עוד פעם אני מוצא את עצמי אצל הדילר של מאזדה, הפעם עם הcx5. השבוע קיבלתי מכתב עם קריאה לריקול לעידכון תוכנה. על פי המכתב יש צורך בעידכון תוכנה בגלל שיש מצבים בהם המנוע יכול להידמם תוך כדי נסיעה עקב כשל תוכנה שמוביל לכיוון לא נכון של מרווחי שסתומי היניקה.על פי המכתב, זה יכול לקרות כאשר הרכב מנתק 2 צילינדרים.בהזדמנות זאת כבר החלטתי להקדים קצת ולבצע את הטיפול(שמן,פילטר הרוטציה של הגלגלים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...


Time to say goodbye [emoji112]
אחרי כמעט שנתיים, ו17,000 מייל המאזדה נכנסה לטרייד ויצאתי עם... הרבה רגשות מעורבים אבל גם 310 כס, 0-100 באזור ה7 שניות מי אני?[emoji12]
סיכום מפורט ושרשור לכלה החדשה בהמשך582cc51b22e7292c3a58a514f0d98ccc.jpg8e4e2f8e638a73d1b990113d897f78e1.jpg

Sent from my SM-G965U1 using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדשו!

צריך לומר בנוסף גם בשעה טובה ומוצלחת לבית החדש? :)

התמונה שונה מבניין הדירות בתחילת הפוסט.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!
הבניין דירות מהתמונות הישנות היה המלון שנשארנו בו בשבועיים הראשונים כאן, אבל בלי קשר גם התחדשנו בבית אז שוב ,תודה!
יפה לגבי הניחוש, חשבתי שזה יקח יותר זמן אבל אני מניח שגם אתה פה ומכיר את הדגם שפחות פופולרי בישראל.

לגבי המאזדה, מסרתי את המפתחות ברגשות מעורבים כי מאוד אהבתי את הרכב. בין דיוני ה"פרימיום" פה בשירשור אני עדיין בדעה שמאזדה היא צעד וחצי קדימה מכל שאר היצרנים העממיים , ובערך באותו הקו עם יצרנים כמו אינפיניטי ולקסוס בכל הנוגע בעיצוב פנים וחוץ, איכות חומרים ופיצ'רים בהרבה מהדגמים. מאזדה לדעתי נופלת בעיקר במערכות ההנעה שאומנם מתפתחות מאוד אבל בכיוון שלא כל כך מעניין את צרכן ה"פרימיום".
הcx5 נמסרה עם קצת יותר מ17,000 מייל על השעון ושנה נוספת באחריות היצרן. לא היו שום תקלות למעט בולם אחורי שהתחיל לנזול ובטיפול התקופתי הוחלפו זוג בולמים ללא עלות במסגרת האחריות.
היתרונות הגדולים מבחינתי של המאזדה היו עיצוב פנים וחוץ שגרם לי לחייך , אבזור ומערכות בטיחות, מחיר אחזקה וטיפולים,מרווח יחסית למה שנקרא כאן compact suv, והתנהגות ספורטיבית יחסית לsuv. החסרונות העיקריים הם מרווח קצר בין מושבים קדמיים לאחוריים ,מנוע קצת חלש ביחס למתחרים וגיר 6 הילוכים ותיק,אם כי לטעמי הוא לא רע בכלל, פשוט הסטנדרט היום עלה ותיבות ההילוכים החדשות יותר מציעות צריכת דלק ותגובה מהירה יותר ככלל אצבע,חסרון של android auto/car play (שכבר נפתר) אבל באמת שהחסרונות מבחינתי הם כמעט להיות קטנוני ולחפש בכוח.




Sent from my SM-G965U1 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1189 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...