Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות גרוע בחברת אויס - לקוח ליסינג פרטי " אקספרס"


Nakamichi
 שיתוף
עוקבים 0
שימו לב! השרשור הזה בן 725 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אני כבר ברכב השני איתם.

לא קל לתקשר איתם. הפעם באמת היה לא נעים.

 

יש לי חבילת "אקספרס". למיטב זכרוני היא כוללת גם החלפת צמיגים.

אתמול צמיג נקרע. התקשרתי למוקד - אמרו לי אין בעיה. מחר תתקשר נשלח אותך לפנצריה.

היום בבוקר התקשרתי למוקד. אמרו אין בעיה. לכי לפנצריה ונתנו לי את פרטיה.

הגעתי - התקשרתי - אמרו - לא מגיע לך צמיגים בחבילה. :shock:

שאלתי מדוע- וגם שאמרו לי שמגיע - אמרו לי שלא.

ביקשתי העתק של ההסכם - אמרו שאין להם (אז איך הם יודעים שלא מגיע לי צמיג?).

שאלתי עם מי כן אפשר לדבר - אמרו לי שהם לא יודעים ושאפנה למי שחתמתי איתו את החוזה (לפני כשנתיים וחצי) - אמרתי שאני לא זוכר מי זה - אני חתמתי מול אויס.

חיכיתי על הקו קצת. אמרו לי שחתמתי מול אדם בשם מתנאל. שכבר לא עובד שם כנראה. ויש מישהי שמחליפה אותו והיא תיצור איתי קשר בהמשך.

אמרתי להם שאני מבקש לקבל את הטלפון שלה, או של המשרד/מחלקה על מנת להתקשר.

נאמר לי - שהם לא מוסרים מספרי טלפון.

הסברתי להם שאני לא רוצה את הטלפון שלה בבית. גם טלפון קווי במשרד זה בסדר. פשוט אני יצאתי מהעבודה לטפל בבעיה. אני במקום, רוצה לוודא - לא. אי אפשר.

 

חבל.

אני חושב שכלקוח יש לי זכות בסיסית לקבל שירות ולדבר עם מי שאחראי עליי בחברה ומישהו לתקשר איתו.

 

עצם זה שהיא הסכימה לבדוק מי האיש קשר שאמור לטפל בי - לקח כ-5 דקות של שיכנוע.

ניסיתי להסביר לה שאני לא משלם כל חודש למנתאל אלא לאויס. מבחינתי לקחתי עסקה מאויס. לא ממישהו אחר.

רק לבסוף היא ניאותה לבדוק והבינה שמנתאל הזה כבר לא עובד באויס אז גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכול להתקשר.

וגם אין לי טלפון של מישהו לפנות אליו. מבחינתם לקוחות יעבדו רק מול סוכנים, רק אם אני לא עובד בחברה ואין לי מושג מי הסוכן שלי - בעיה.

 

סתם טרטור. בזבוז של בוקר וקצת עצבים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יורים לעצמם ברגל - אתה תרנגולת שמטילה ביצי זהב.

 

בסוף בועטים לך בביצים.

 

אם תסתבך בהתנהלות והבירוקרטיה,פנה אליי בפרטי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, הקטע ה"מצחיק" הוא שצמיג כזה חדש - עולה 150 ש"ח (למרות שהבחור בפנצריה ששלחו אותי אליה ביקש 300. שיבקש. מעניין אם גם מאויס הוא לוקח 300).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא אוהב בכלל את כל השירות הזה, כי החברות עושות בו את המינימום של המינימום לחסוך.

נקמיצ׳י, תא ההודעות שלך מלא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי מול אוויס עסקה במרץ השנה, החבילה הנוספת שרוכשים אינה כוללת צמיגים, אפילו לא תיקון פאנצ'ר.

זה מופיע בחוזה, החבילה היא עבור הביטוחים והטיפולים התקופתיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
×
×
  • Create New...