Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד בישראל: שוק בקריסה (Ynet. כולל תירוצי דלק מוטורס בפנים + פיאסטה ופוקוס בדרך!)


Doron_Z
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 1150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן. כתבה מעניינת מפי הלל פוסק שעכשיו צוברת תאוצה ב Ynet מנסה לנתח איך פורד הגיעה למצב שב 2012 היא היתה היצרנית השנייה בגודלה בארץ כשהפוקוס הוא הרכב הנמכר ביותר למצב של נתח שוק מזערי ודגמים בודדים ברמה שמביישת גם מותגים נישתיים הרבה הרבה יותר.

 

קריאה מעניינת לדעתי.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5333972,00.html

 

 

אז קודם כל הבשורה היא כמו שהדגשתי בציטוט האחרון היא הגעת הפיאסטה והפוקוס החדשות בתחילת שנה הבאה, מאוד מעניין מה יהיה התמחור ואילו תצורות יגיעו.

 

אבל מעבר לזה מה אתם חושבים הסיבה באמת לקריסה של המותג בארץ? האם אלו בעיקר בעיות האמינות שהתגלו ולדלק לא באמת היתה יכולת השפעה אל מול הקהל הישראלי והתנהלות היצרן או שכמו שהלל פוסק נוטה לציין בין השורות לאורך הכתבה, התנהלות גרועה של היבואן בתמחור ובבחירת הדגמים (וחוסר הבחירה) הביא למצב שבו פורד נמצאת היום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קשה מאוד לשקם(בעיקר בארץ) שם של מותג שנקבע בעקבות אמינות - אתה יכול להסתכל על הצורה שבה הישראלים עוד מסתכלים על הרכבים הצרפתיים, שנים אחרי התקופות הבעתיות של רובם.

 

היצרן בארץ חטף בראש חזק על הבעיות של הפוקוס(בעיקר בגלל שכשהייתה חדשה הייתה נראית כמו אופציה מעולה+גירסאות ליסינג שנמכרו בהמונים) מה שגרם להם לפארסה הרבה יותר גדולה.

 

באירופה עקב חוסר הביקוש לגיר אוטומטי ברכבים הללו הרגישו הרבה פחות את התופעה.

 

ועדיין, לדעתי היה להם את הכוח לתקן - פשוט היבואן העדיף שלא.

Skoda Octavia Dynamic 2021 1.5TSI DSG7 - Company car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה באמת נכון שהיצרן דורש מחירים גבוהים אז אין להם סיכוי. יש היום מתחרים מצויינים במחירים מצויינים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבואן שהרס את המותג - במידה וזה היה המותג/המוצר הסוכנות היחידה שלו בטוח שלא היה מתנהג ככה ,גם ברמת המחיר וגם ברמת השרות אח"כ.

מדיניות ממשלתית שיוצרת חוסר תחרות בשוק -לאסור יותר מחברה אחת ליבואן , רוצים תחרות אמיתית זו הדרך - ותפסיקו להגיד שמגלגלים אלינו את ההוצאות הנמוכות בגלל שמיצגים יותר ממותג אחד -

יצרן שכנראה לא מעניין אותו ממש השוק המקומי ולכן לא מחליף יבואן לארץ - מותג כזה חזק בעולם ,לא עושה כלום ולא ממש מזיז לו השוק הישראלי .

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד סבלו הרבה מאד שנים מתדמית של " מכונית שלא היית רוצה אלא אם היית מקבל אותה ממקום העבודה".

עד שהגיעה הפוקוס בדורה השלישי.

ואז החלו בעיות האמינות בתיבה הרובוטית, שבניגוד למכוניות VAG לא ניתן היה ללמצוא הן פיתרון מוחלט.

תוסיף לזה מגוון קטן יחסית של דגמים, בייחוד בשוק הג'יפוזה שכה אהוב על עמישראל, והתוצאה מונחת לפניכם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה מאוד לשקם(בעיקר בארץ) שם של מותג שנקבע בעקבות אמינות - אתה יכול להסתכל על הצורה שבה הישראלים עוד מסתכלים על הרכבים הצרפתיים, שנים אחרי התקופות הבעתיות של רובם.

.

 

 

ספר את זה לשכן שלי שקנה 2008 בת שנה וחצי וכבר יותר משבוע עם רכב חלופי עקב שריפה של חוטי חשמל בצמה ראשית .

אולי זה מקרה בודד ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה מאוד לשקם(בעיקר בארץ) שם של מותג שנקבע בעקבות אמינות - אתה יכול להסתכל על הצורה שבה הישראלים עוד מסתכלים על הרכבים הצרפתיים, שנים אחרי התקופות הבעתיות של רובם.

 

היצרן בארץ חטף בראש חזק על הבעיות של הפוקוס(בעיקר בגלל שכשהייתה חדשה הייתה נראית כמו אופציה מעולה+גירסאות ליסינג שנמכרו בהמונים) מה שגרם להם לפארסה הרבה יותר גדולה.

 

באירופה עקב חוסר הביקוש לגיר אוטומטי ברכבים הללו הרגישו הרבה פחות את התופעה.

 

ועדיין, לדעתי היה להם את הכוח לתקן - פשוט היבואן העדיף שלא.

 

שמע גם צרפתיות מוכרות עדיין, אומנם לא הצלחה גדולה ובטח שלא מדגדגות את הקוריאניות/ יפניות אבל מה שהולך אצל פורד זו קריסה מוחלטת שגורמת לצרפתייה הממוצעת להראות כמו יונדאי מבחינת הצלחה.

 

אבל כן, מסכים עם השורה התחתונה שהיבואן היה צריך לעשות יותר, כנראה שזה מה שקורה כשהם יכולים להפנות את תשומת לבם למותגים אחרים שהם מייבאים ופשוט להזניח את פורד, הרי ברור שאם לא היה מאזדה הם היו מתנהלים אחרת בכל הנוגע למותג פורד.

 

פורד סבלו הרבה מאד שנים מתדמית של " מכונית שלא היית רוצה אלא אם היית מקבל אותה ממקום העבודה".

עד שהגיעה הפוקוס בדורה השלישי.

ואז החלו בעיות האמינות בתיבה הרובוטית, שבניגוד למכוניות VAG לא ניתן היה ללמצוא הן פיתרון מוחלט.

תוסיף לזה מגוון קטן יחסית של דגמים, בייחוד בשוק הג'יפוזה שכה אהוב על עמישראל, והתוצאה מונחת לפניכם.

 

ומה התירוץ לזה שלא הביאו את הפיאסטה החדשה עד עכשיו? שוק הסופר מיני לא מספיק חם? הרכב נחשב למעולה וזה עוול שלא יובא. זה נטו על דלק.

 

אגב גם לפוקוס יש מקום ומשפחתיות עדיין מוכרות פה יפה, אבל כאן יתכן שבאמת התדמית הרעה הרתיעה את היבואן מלהביא שוב דגם עם השם הזה.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני זוכר או ש GM החליטו לפני כמה שנים שהם יוצאים השוק האירופאי . מכרו את אופל לצרפתים ונראה לי שגם עם פורד ,הם פשוט ממשים את המדיניות שלהם...

גם אם לא מצהירים עליה בריש גלה.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה קרה מאחורי הקלעים שגרם לצמצום המאסיבי של המותג בארץ . לפחות על פי הכתבה, נראה שמדובר באורגיה של סיבות שהובילו בסופו של דבר למצב הקיים.

 

בשורה התחתונה הצרכן הישראלי הוא זה שהכי נפגע מזה, פחות הצע ואפשרויות בשוק שגם ככה די מוגבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני זוכר או ש GM החליטו לפני כמה שנים שהם יוצאים השוק האירופאי . מכרו את אופל לצרפתים ונראה לי שגם עם פורד ,הם פשוט ממשים את המדיניות שלהם...

גם אם לא מצהירים עליה בריש גלה.

בס"ד

 

ממש לא.

פורד פורחים באירופה, בייחוד באנגליה שם הם מס' אחד בכמה קטגוריות.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני זוכר או ש GM החליטו לפני כמה שנים שהם יוצאים השוק האירופאי . מכרו את אופל לצרפתים ונראה לי שגם עם פורד ,הם פשוט ממשים את המדיניות שלהם...

גם אם לא מצהירים עליה בריש גלה.

פורד זה חברה בפניי עצמה, היא לא קשורה לGM

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנחש שבסוף, כרגיל, הכל מתחיל ונגמר בליסינג.

 

חברות הליסינג ספגו מכה לא קלה עם הפוקוס, וכנראה לא היו מכונות לקנות יותר פורד. העובדה הזו גורמת ליבואן לא להתחייב על כמויות גבוהות, מה שבתורו מעלה את המחיר שהיצרן מוכן לתת, ומכאן חוסר הכדאיות הכלכלית.

 

דלק מוטורס זה לא סמל"ת, לא מחליפים אותם כל כך מהר. אני מניח שפורד יודעים מה הם עושים ולמה הם מוכנים לא למכור כרגע בישראל, ושבאמת יש תוכנית מסודרת למשהו שיהיה ממש סוג של "הצגה מחודשת" של המותג בארץ. או שלפחות אפשר לקוות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייבואן עסוק בלמכור בדגמי מאזדה וגם שם הוא כבר לא מוביל.

הפתרון לפורד זה ייבואן חדש.

מישהו יכול להשוות את אופל בעידן UMI לעומת אופל בידי שלמה?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספר את זה לשכן שלי שקנה 2008 בת שנה וחצי וכבר יותר משבוע עם רכב חלופי עקב שריפה של חוטי חשמל בצמה ראשית .

אולי זה מקרה בודד ...

כן, אין ספק שמקרה אחד מעיד על האמינות של כל הצרפתיות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייבואן עסוק בלמכור בדגמי מאזדה וגם שם הוא כבר לא מוביל.

הפתרון לפורד זה ייבואן חדש.

מישהו יכול להשוות את אופל בעידן UMI לעומת אופל בידי שלמה?

 

תאכלס אי אפשר להשוות.

 

היבואן הראשון לא מכר את הרכב בכלל והיבואן השני הוא חברת ליסינג שהפכה את המותג לרכב ליסינג/השכרה - אופל עדיין לא נמכרת כ״כ טוב, אלא פשוט הפכה לאחת ממלכות הרכבי חברה בישראל(לדוגמא ב2017 רק 35% מהאופל שעלו על הכביש היו פרטיות - מקור).

Skoda Octavia Dynamic 2021 1.5TSI DSG7 - Company car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1150 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...