Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה באסה לקבל ככה רכב חדש - טלקאר


eyalzo
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מהיכרות שלי עם יוזב הם בעלי שירות.... סביר.

 

האמת שאפילו כמה פעמים הם הצליחו לפתור לי בעיות עם מערכות מולטימדיה וכדומה תוך כדי שיחה טלפונית בסבלנות.

 

עניין המתקין שיגיע אליך רק שבוע הבא זה באמת קצת מרגיז, אבל באמת שאתה לא צריך להתעצבן. החיים קצרים מדי בשביל זה. נכון שקנית רכב חדש ולא זול והציפייה היא לא להיתקל בתקלות כאלה, אבל זה כבר קרה. זה שהיא שאלה אותך אם אתה פנוי באחד הבקרים זה בסדר גמור לדעתי. הם באים אליך, מסדרים את התקלות שאתה מציין בפניהם והם הולכים. אתה אפילו לא צריך להיות ליד האוטו (למרות שעדיף כמובן). אתה יכול לתאם איתם מתחת למקום העבודה שלך ולהמשיך בעיסוקיך עד שיסיימו. אם להגיע אליהם זאת טרחה (מובן) מה הבעיה בזה שהם באים אליך ושואלים מתי אתה פנוי אליהם? התקלה כבר קיימת, אם אתה רוצה שיסדרו לך אותה תזרום איתם. איזה פתרון אחר אתה מצפה אם לא לגשת אליהם והם לא אליך?

 

לדעתי למרות כל החוויה הלא נעימה הזאת דבר איתם שיגיעו אליך מתי שתוכל תבזבז כמה דקות (או שתראה לנציג את הבעיות שיש ברכב ותמשיך בעבודתך עד שהוא יסיים) ותשכח מהם. חבל להתעצבן.

 

תתחדש ותהנה. לצערנו תקלות שנגרמות מהתקנות מקומיות זה לא דבר נדיר, גם ברכבים הרבה יותר יקרים.

אם אתה רוצה נסה גם לדבר עם השירות של טלקאר על החוויה שעברת ואני מאמין שהם גם יראו לנכון לתת איזשהו פיצוי בדמות הנחה לטיפול או מתנה בהתקנה מקומית :wink:.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לצערנו תקלות שנגרמות מהתקנות מקומיות זה לא דבר נדיר, גם ברכבים הרבה יותר יקרים.

אם אתה רוצה נסה גם לדבר עם השירות של טלקאר על החוויה שעברת ואני מאמין שהם גם יראו לנכון לתת איזשהו פיצוי בדמות הנחה לטיפול או מתנה בהתקנה מקומית :wink:.

 

זה לא קצת לזרות מלח על הפצעים? חח

 

בכלליות, מסכים עם מה שנאמר, התקלה קרתה ואין דרך לחזור לאחור - תן להם את ההזדמנות לטפל בבעיה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא נמאס לכם (לי כבר כן...), עדכון:

לא חזרו אליי מיוזב אז התקשרתי בעצמי. 15 דקות מבוזבזות מחיי בהן אני מסביר שזה רכב חדש וכדאי שיתאמצו כי אני לא ארדוף אחריהם לנצח. חיכיתי הרבה על הקו בעוד הם מבררים משהו ברקע. ואז אמרו לי שבעצם הטכנאי חולה ויחלים רק מחר או מחרתיים אז בכלל אי אפשר לקבוע מועד. אמרו לי ״אולי חמישי אם יחלים״.

סיימנו את השיחה בזה שאני אומר ״נמאס לי, אני מעביר את הכדור לטלקאר״.

במקרה, אחרי דקה שיחה מדודי מטלקאר ששואל אם הכל בסדר. הוא נדהם לגלות מה אמרו לי. התקשר מיד ברקע למישהו ואמר לו ״הייתי מאד ברור אתמול - אתם מגיעים אליו במיידי. מצידי ש... ייקח ארגז כלים וירוץ אליו״.

אז עכשיו אני חוזר למוד המתנה ליוזב.

וכן - צדקתם. היה עדיף כבר ליסוע לטירת הכרמל ליוזב, כי בטלפון הם סתם משחיתים זמני. לא עובדים כל כך טוב :shock:

באוטו הבא אני אסרב לכל התקנה, גם אם תהיה בחינם כמו זו הנוכחית. כבר עלתה לי ביוקר:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצער לשמוע את זה.

 

תתנחם שבקרוב (שבוע?) זה יסתיים ותהנה מרכב מעולה ודנדש וחודש אחרי תצחק על זה.

 

בהחלט הרמה בארץ נמוכה מאוד ובשביל להגיע למתקין מקצועי צריך להכיר מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו, מסתובבים בחוץ הרבה חאפרים.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא נמאס לכם (לי כבר כן...), עדכון:

לא חזרו אליי מיוזב אז התקשרתי בעצמי. 15 דקות מבוזבזות מחיי בהן אני מסביר שזה רכב חדש וכדאי שיתאמצו כי אני לא ארדוף אחריהם לנצח. חיכיתי הרבה על הקו בעוד הם מבררים משהו ברקע. ואז אמרו לי שבעצם הטכנאי חולה ויחלים רק מחר או מחרתיים אז בכלל אי אפשר לקבוע מועד. אמרו לי ״אולי חמישי אם יחלים״.

סיימנו את השיחה בזה שאני אומר ״נמאס לי, אני מעביר את הכדור לטלקאר״.

במקרה, אחרי דקה שיחה מדודי מטלקאר ששואל אם הכל בסדר. הוא נדהם לגלות מה אמרו לי. התקשר מיד ברקע למישהו ואמר לו ״הייתי מאד ברור אתמול - אתם מגיעים אליו במיידי. מצידי ש... ייקח ארגז כלים וירוץ אליו״.

אז עכשיו אני חוזר למוד המתנה ליוזב.

וכן - צדקתם. היה עדיף כבר ליסוע לטירת הכרמל ליוזב, כי בטלפון הם סתם משחיתים זמני. לא עובדים כל כך טוב :shock:

באוטו הבא אני אסרב לכל התקנה, גם אם תהיה בחינם כמו זו הנוכחית. כבר עלתה לי ביוקר:evil:

 

אני מאוד מבין אותך.

נמאס מנותני השירות בארץ שלא יודעים מה זה שירות.

הכי מעצבן שאחרי שאתה סופסוף גורם להם לעשות את העבודה שלהם, הם מתחילים להתלונן למה אתה מלשין אליהם.

"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק שאלה:

רכב חדש שמתגלים בו בימים הראשונים ליקויים מהותיים, למה הלקוח לא יכול לומר לחברה קחו אותו ותביאו לי אחר?

מה זה שונה ממכשיר פלאפון שבכל חנות יחליפו לך אותו באחר? הסכום שזה עלה? זו בדיוק הסיבה למה לא לקחת אותו אלא חדש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה שונה ממכשיר פלאפון שבכל חנות יחליפו לך אותו באחר?

 

רישוי ורישום בעלות, שחרור ממכס, אבזור מקוסטם, מלאי מוגבל ועוד.

אפשר להתווכח על מה נכון לעשות, אבל לטעון שזה דומה לסלולרי תקול... נו באמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי שדומה? ממש לא! זה הרבה יותר מסלולרי תקול!

כשאתה קונה סלולרי או פיצה לא מקבלים אותך באולם ממוזג ורחב ידיים, מציעים לך כוס קפה או סוכריות, נציג אישי מלקלק אותך ללא הרף, ובסך הפגישות הכללי מקדישים לך כמה שעות טובות.

למה ברכב כן? אה, כי זו הוצאה רצינית אז מכבדים אותך.

יופי. זאת הנקודה.

למה הכבוד אליך וההבנה שמדובר בהוצאה רצינית ומשמעותית נגמרת ברגע שחתמת על המסמך? למה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת מה שונה, מה שמצביע על כך שלדעתך זה דומה.

 

ואם אתה באמת לא מבין למה טכנית הרבה יותר בעייתי להחליף רכב שמשוחרר ממכס רק אחרי שיש לו קונה, שנרשם לו בעלים במשרד ממשלתי (מה שמוסיף לו ״יד״ ומשפיע על שוויו), שיתכן וכולל איבזרים מקוסטמים ללקוח, שמכירתו דורשת עלויות ולוגיסטיקה של מלאי ושינוע, בירוקרטיה ועוד, לעומת שליפת מכשיר טלפון מהמגירה, אתה מוזמן להמשיך להוציא קיטור ולהתלהם על כבוד והבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות הבאסה וכו'

 

נראה לי שאתה לוקח את זה קצת קשה, ואתה מידי גרידי איתם

 

יבואו מחר, יבואו בעוד שבוע, העיקר יבואו ויסדרו מה שצריך

 

 

ברוח טובה אני אומר לך, תשחרר קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תדאג לתעד ולהקליט הכל

כשיגיע היום המיוחל והכל יהיה מאחורייך

תחליט אם לתבוע או לא.

 

עד אז תבלה בנעימים כדי שהמוח שלך לא יתנוון.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת מה שונה, מה שמצביע על כך שלדעתך זה דומה.

 

ואם אתה באמת לא מבין למה טכנית הרבה יותר בעייתי להחליף רכב שמשוחרר ממכס רק אחרי שיש לו קונה, שנרשם לו בעלים במשרד ממשלתי (מה שמוסיף לו ״יד״ ומשפיע על שוויו), שיתכן וכולל איבזרים מקוסטמים ללקוח, שמכירתו דורשת עלויות ולוגיסטיקה של מלאי ושינוע, בירוקרטיה ועוד, לעומת שליפת מכשיר טלפון מהמגירה, אתה מוזמן להמשיך להוציא קיטור ולהתלהם על כבוד והבנה.

אני ממש לא מוציא קיטור, וגם ברוך ה' אין לי על מה.

2 הרכבים (החדשים) שרכשתי בחיי הגיעו נקיים, בריאים ושלמים, ומקווה שגם החדש יגיע כך.

אני פשוט לא מבין את הענין. זה הכל.

וכל ההפסדים שנגרמים מכך ליבואן עם כל הבירוקרטיה הנלווית זה דבר שהיבואן צריך להתמודד אתו, כי הלקוח שילם (הון עתק) על מוצר חדש ושלם ללא פגמים, וזה מה שהוא אמור לקבל.

לא חדש? לא שלם? לא רוצה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת מה שונה, מה שמצביע על כך שלדעתך זה דומה.

 

ואם אתה באמת לא מבין למה טכנית הרבה יותר בעייתי להחליף רכב שמשוחרר ממכס רק אחרי שיש לו קונה, שנרשם לו בעלים במשרד ממשלתי (מה שמוסיף לו ״יד״ ומשפיע על שוויו), שיתכן וכולל איבזרים מקוסטמים ללקוח, שמכירתו דורשת עלויות ולוגיסטיקה של מלאי ושינוע, בירוקרטיה ועוד, לעומת שליפת מכשיר טלפון מהמגירה, אתה מוזמן להמשיך להוציא קיטור ולהתלהם על כבוד והבנה.

 

ההערה לגבי הסלולר דווקא היתה במקום. האזרח הקטן מקבל את חוקי הממשל כגזירה משמיים, ושוכח שמטרתם לשרת אותו והוא יכול לשנותם בעקיפין. חוקי המכס והעברת הבעלות משרתים היטב את הממשל ואת יבואני הרכב. ואנחנו נדפקים בסוף. כי מסובך לסחור פה ברכבים, ואפילו מסובך לקנות רכב חדש. את היבואן הבלעדי זה משרת היטב, והוא דואג באמצעות לוביסטים לרסק כל יוזמה אחרת - בכנסת ודרך העיתונות (תדמית היבוא המקביל...). אם נתקומם, אולי יתחילו פה למכור רכבים בצורה קלילה יותר. זה יקרה רק אם היבוא המקביל יתרומם, בגיבוי של משרד התחבורה. רק שוק חופשי ותחרות יצליחו לתקן פה משהו בשוק הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

בשיחת טלפון מספר 20 ליוזב המשכתי לשמוע גרסאות חדשות ללמה לא יבוא אליי טכנאי. הודעתי שסיימתי איתם ועברתי לדבר שוב עם דודי מטלקאר. הוא אירגן שיחת ועידה עם איזה מנכ״ל או סמנכ״ל משהו מיוזב שדפק לי מונולוג של שלוש דקות על זה שיש רק טכנאי אחד שיודע לסדר את הרכב המסוים הזה, שהציוד לא נמצא בכל רכב, בלה-בלה... ושאני חייב לגלות סבלנות. אז אמרתי לו שאת ההתנצלות על אי הנוחות שהם גרמו לי לא שמעתי, אבל כן שמעתי אותו מאשים אותי בחוסר סבלנות. אמרתי שלי היתה סבלנות לפני 20 שיחות בערך, וכל מה שהם היו צריכים לעשות מההתחלה זה לומר ״אנו מתנצלים על אי הנוחות. נגיע אליך הביתה בעוד שבוע בבוקר״, אבל אפילו את זה לא הצליחו לעשות. אז סיימתי ״בקיצור, יום שני הבא בתשע בבוקר אתם אצלי?״. פה הוא התחיל לגמגם ואמר שצריך לבדוק כי בלה-בלה אין לו יומן לא יודע מה עם הטכנאים... אבל אחרי שעה קיבלתי ווטסאפ שהם יגיעו עוד שבוע.

רוצים לארגן פה הימורים אם יגיעו בזמן ויסדרו את החיישנים? לא אגיד מה ההימור שלי כדי לא לקלקל.

ודרך אגב - למפגר שאמר שאני גרידי אני רוצה רק לומר שלא ביקשתי מהם כלום. אפילו את ה- 50 שקלים שהוצאתי על איזון הגלגל הסורר לא ביקשתי בחזרה והם לא הציעו להחזיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1096 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...