Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ: Lexus NX 300h vs. volvo XC60


GTGT
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 1146 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין צימוד לאפל קאר פליי ולאנדרואיד אוטו בלקסוס ובטויוטה , עקב חשש של טויוטה מהפרת הפרטיות של לקוחותיה.

עם זאת, טויוטה לאחרונה אישרה את אפל קארפליי והחל משנה הבאה היא תתחיל להציע את האופציה במכוניותיה,

כאשר האבאלון הבאה תהיה הראשונה לקבל אותו.

בנוגע לבקרת שיוט האדפטיבית, אם זו כמו בIS אז היא עובדת רק מ40 קמ"ש ומעלה, כלומר אין מצב פקקים.

 

ב-IS בקרת השיוט האדפטיבית הי מ-40 קמ"ש

ב-NX היא כבר מ-0 קמ"ש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי בלקסוס, נהגתי מעט וננסעתי כנוסע הרבה בוולוו ובסוף קניתי X3 חדשה.

 

הוולוו מעולה! מפנקת, חזקה, מאובזרת - היא מנצחת בגדול באולם התצוגה.

מאוד נהנה בה כנוסע... אבל ...פחות נהניתי לנהוג בה. הרגישה לי קצת כמו...SUV.

תגובת דוושה מהוססת, רכב רוכן מדי - לא מה שציפיתי ביחס לגליון הנתונים.

אמינות ושמירת ערך אלו סימני שאלה שאף אחד לא יידע לענות לך עליהם בוודאות אבל מול הלקסוס... כנראה שתחרות של ממש לא תהיה פה...רק הזמן יגלה בכמה הוולוו תפסיד ביחס.

 

לפחות ברמת המרחב והחומרים - הלקסוס הרגישה לי כמעט קבוצה למטה. את העיצוב החיצוני אני דווקא אוהב.

סביר שתהיה אמינה יותר ולבטח תשמור יותר על המחיר - כך שמבחינתי זו שאלה של עלות תועלת.

מעבר לעלות הקנייה האולי קרובה - בשימוש לאורך תקופת בעלות הוולוו כנראה תהיה יקרה יותר אך לפחות לטעמי - בגרסאות החזקות למרות הכל מעניקה יותר.

 

וה X3 - השאלה שלא נשאלה...

היבואן מעצבן!!!

בחירת רמות האבזור מעליבה ולטעמי פשוט שגויה בעוד המחיר להזמנה פרטנית לא מתקבל על הדעת.

אף אחד מהרכבים האלו אינו רכב ספורט מושחז אבל עבורי - כרכב בו אני נוהג ביומיום - בסוף ה- X3 הייתה הבחירה.

זאת למרות הויתורים ולמרות שהיא מרגישה לי כצעד לאחור לעומת קודמתה מהרבה בחינות -

ובגלל הדרך בה היא ננהגת.

 

זה לא רכב ספורטיבי בשום אופן אבל ביחס לקבוצה הגמלונית הזו הוא מהנה עבורי הרבה יותר לא רק בכביש הנכון אלא בכל פנייה פנויה.

הוא לא מרגיש מהודק ואיכותי כמו האודי ולא רך ונעים כמו הוולוו אבל - אולי כי זה ככה ואולי מתוך הרגל שלי - המשחקיות והביטחון בנהיגה שלה היוו עבורי את הפרמטר החשוב ביותר.

קל (מאוד!) לגרום לישבן לפסוע אבל הרכב לעולם לא באמת יוצא משליטה.

זו אולי שטות של ילדים אבל עדיין מעלה לי חיוך פעם אחר פעם.

niv - ממליץ לך בכל זאת קצת לנהוג בה. אני לגמרי שותף לתחושה שלך - בזמן שהמתנתי לרכב כל פעם שהייתי רואה משפחתית עם מסך מולטימדיה ורחמנא לצלן קארפליי הייתי מקלל בשקט בלב.

אבל תחושת המרמור על דלק ועל המסך נעלמה מזמן בעוד שכחבילה שלמה לחיות עמה - עדיין מדובר בהצעה עדיפה לטעמי האישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי בלקסוס, נהגתי מעט וננסעתי כנוסע הרבה בוולוו ובסוף קניתי X3 חדשה.

 

הוולוו מעולה! מפנקת, חזקה, מאובזרת - היא מנצחת בגדול באולם התצוגה.

מאוד נהנה בה כנוסע... אבל ...פחות נהניתי לנהוג בה. הרגישה לי קצת כמו...SUV.

תגובת דוושה מהוססת, רכב רוכן מדי - לא מה שציפיתי ביחס לגליון הנתונים.

אמינות ושמירת ערך אלו סימני שאלה שאף אחד לא יידע לענות לך עליהם בוודאות אבל מול הלקסוס... כנראה שתחרות של ממש לא תהיה פה...רק הזמן יגלה בכמה הוולוו תפסיד ביחס.

 

לפחות ברמת המרחב והחומרים - הלקסוס הרגישה לי כמעט קבוצה למטה. את העיצוב החיצוני אני דווקא אוהב.

סביר שתהיה אמינה יותר ולבטח תשמור יותר על המחיר - כך שמבחינתי זו שאלה של עלות תועלת.

מעבר לעלות הקנייה האולי קרובה - בשימוש לאורך תקופת בעלות הוולוו כנראה תהיה יקרה יותר אך לפחות לטעמי - בגרסאות החזקות למרות הכל מעניקה יותר.

 

וה X3 - השאלה שלא נשאלה...

היבואן מעצבן!!!

בחירת רמות האבזור מעליבה ולטעמי פשוט שגויה בעוד המחיר להזמנה פרטנית לא מתקבל על הדעת.

אף אחד מהרכבים האלו אינו רכב ספורט מושחז אבל עבורי - כרכב בו אני נוהג ביומיום - בסוף ה- X3 הייתה הבחירה.

זאת למרות הויתורים ולמרות שהיא מרגישה לי כצעד לאחור לעומת קודמתה מהרבה בחינות -

ובגלל הדרך בה היא ננהגת.

 

זה לא רכב ספורטיבי בשום אופן אבל ביחס לקבוצה הגמלונית הזו הוא מהנה עבורי הרבה יותר לא רק בכביש הנכון אלא בכל פנייה פנויה.

הוא לא מרגיש מהודק ואיכותי כמו האודי ולא רך ונעים כמו הוולוו אבל - אולי כי זה ככה ואולי מתוך הרגל שלי - המשחקיות והביטחון בנהיגה שלה היוו עבורי את הפרמטר החשוב ביותר.

קל (מאוד!) לגרום לישבן לפסוע אבל הרכב לעולם לא באמת יוצא משליטה.

זו אולי שטות של ילדים אבל עדיין מעלה לי חיוך פעם אחר פעם.

niv - ממליץ לך בכל זאת קצת לנהוג בה. אני לגמרי שותף לתחושה שלך - בזמן שהמתנתי לרכב כל פעם שהייתי רואה משפחתית עם מסך מולטימדיה ורחמנא לצלן קארפליי הייתי מקלל בשקט בלב.

אבל תחושת המרמור על דלק ועל המסך נעלמה מזמן בעוד שכחבילה שלמה לחיות עמה - עדיין מדובר בהצעה עדיפה לטעמי האישי.

תודה רבה על השיתוף, אני בטוח שדלק יקבלו שכל מתישהו ויביאו את הX3 עם המסך הגדול, בשביל הרבה אנשים זה דיל ברייקר,

יכול להיות שעד אז אני כבר יהיה עם רכב מארץ המגף.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי בלקסוס, נהגתי מעט וננסעתי כנוסע הרבה בוולוו ובסוף קניתי X3 חדשה.

 

הוולוו מעולה! מפנקת, חזקה, מאובזרת - היא מנצחת בגדול באולם התצוגה.

מאוד נהנה בה כנוסע... אבל ...פחות נהניתי לנהוג בה. הרגישה לי קצת כמו...SUV.

תגובת דוושה מהוססת, רכב רוכן מדי - לא מה שציפיתי ביחס לגליון הנתונים.

אמינות ושמירת ערך אלו סימני שאלה שאף אחד לא יידע לענות לך עליהם בוודאות אבל מול הלקסוס... כנראה שתחרות של ממש לא תהיה פה...רק הזמן יגלה בכמה הוולוו תפסיד ביחס.

 

לפחות ברמת המרחב והחומרים - הלקסוס הרגישה לי כמעט קבוצה למטה. את העיצוב החיצוני אני דווקא אוהב.

סביר שתהיה אמינה יותר ולבטח תשמור יותר על המחיר - כך שמבחינתי זו שאלה של עלות תועלת.

מעבר לעלות הקנייה האולי קרובה - בשימוש לאורך תקופת בעלות הוולוו כנראה תהיה יקרה יותר אך לפחות לטעמי - בגרסאות החזקות למרות הכל מעניקה יותר.

 

וה X3 - השאלה שלא נשאלה...

היבואן מעצבן!!!

בחירת רמות האבזור מעליבה ולטעמי פשוט שגויה בעוד המחיר להזמנה פרטנית לא מתקבל על הדעת.

אף אחד מהרכבים האלו אינו רכב ספורט מושחז אבל עבורי - כרכב בו אני נוהג ביומיום - בסוף ה- X3 הייתה הבחירה.

זאת למרות הויתורים ולמרות שהיא מרגישה לי כצעד לאחור לעומת קודמתה מהרבה בחינות -

ובגלל הדרך בה היא ננהגת.

 

זה לא רכב ספורטיבי בשום אופן אבל ביחס לקבוצה הגמלונית הזו הוא מהנה עבורי הרבה יותר לא רק בכביש הנכון אלא בכל פנייה פנויה.

הוא לא מרגיש מהודק ואיכותי כמו האודי ולא רך ונעים כמו הוולוו אבל - אולי כי זה ככה ואולי מתוך הרגל שלי - המשחקיות והביטחון בנהיגה שלה היוו עבורי את הפרמטר החשוב ביותר.

קל (מאוד!) לגרום לישבן לפסוע אבל הרכב לעולם לא באמת יוצא משליטה.

זו אולי שטות של ילדים אבל עדיין מעלה לי חיוך פעם אחר פעם.

niv - ממליץ לך בכל זאת קצת לנהוג בה. אני לגמרי שותף לתחושה שלך - בזמן שהמתנתי לרכב כל פעם שהייתי רואה משפחתית עם מסך מולטימדיה ורחמנא לצלן קארפליי הייתי מקלל בשקט בלב.

אבל תחושת המרמור על דלק ועל המסך נעלמה מזמן בעוד שכחבילה שלמה לחיות עמה - עדיין מדובר בהצעה עדיפה לטעמי האישי.

 

איזו גרסה של הוולוו בחנת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוולוו יכול להיות יותר טובה כמאט בכל מול הNX (נעזוב רגע את המנועים) גדולה מאובזרת נוחה וכו'..

אבל זה לא אומר שNX פחות טובה ממנה , אלה אפילו עדיפה כמותג יוקרה אמין ואם רמת שרות שלדעתי עולה על כל פינוק אחר ולא חסר ללקסוס פינוקים .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על השיתוף, אני בטוח שדלק יקבלו שכל מתישהו ויביאו את הX3 עם המסך הגדול, בשביל הרבה אנשים זה דיל ברייקר,

יכול להיות שעד אז אני כבר יהיה עם רכב מארץ המגף.

ממה שהבנתי מאנשים שם, אני צופה שזה יקרה מתישהו בקרוב כי הם מבינים שזו בעיה.

לגבי סטלביו, גם שם מסך קטן בגרסת הכניסה לא?

 

אגב מסכים עם קודמי לגבי הוולוו מול הב.מ.וו. סטטית הוולוו מנצחת בענק, אבל אין בה שמץ של הנעה מנהיגה עם כל הכוח שיש לה, והנסיעה בה אונייתית משהו, בעיקר בT8 עם המתלי אוויר (יצא לי לקחת אותה לנסיעת מבחן, פלוס לבלות מספר ימים עם D5 שכורה). הX3 החדשה לעומת זאת אשכרה יכולה להעלות חיוך על הפנים. מצד שני אני מניח שרוב רובם של הרוכשים של הרכב הזה, לא מחפשים ניהוג, וזה בסה״כ בונוס בב.מ.וו (כמו גם בסטלביו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוולוו יכול להיות יותר טובה כמאט בכל מול הNX (נעזוב רגע את המנועים) גדולה מאובזרת נוחה וכו'..

אבל זה לא אומר שNX פחות טובה ממנה , אלה אפילו עדיפה כמותג יוקרה אמין ואם רמת שרות שלדעתי עולה על כל פינוק אחר ולא חסר ללקסוס פינוקים .

 

אין לך מושג כמה שאתה צודק, אני חושב שאין יבואן בארץ עם תודעת שירות כזאת, נותנים לך פשוט להרגיש שאתה מלך, זאת אחת הסיבות שגם פניתי ללקסוס.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שהבנתי מאנשים שם, אני צופה שזה יקרה מתישהו בקרוב כי הם מבינים שזו בעיה.

לגבי סטלביו, גם שם מסך קטן בגרסת הכניסה לא?

 

אגב מסכים עם קודמי לגבי הוולוו מול הב.מ.וו. סטטית הוולוו מנצחת בענק, אבל אין בה שמץ של הנעה מנהיגה עם כל הכוח שיש לה, והנסיעה בה אונייתית משהו, בעיקר בT8 עם המתלי אוויר (יצא לי לקחת אותה לנסיעת מבחן, פלוס לבלות מספר ימים עם D5 שכורה). הX3 החדשה לעומת זאת אשכרה יכולה להעלות חיוך על הפנים. מצד שני אני מניח שרוב רובם של הרוכשים של הרכב הזה, לא מחפשים ניהוג, וזה בסה״כ בונוס בב.מ.וו (כמו גם בסטלביו).

אני מדבר על הסטלביו פירס אדישן שם יש את המסך הגדול או מזראטי לבנטה ויש גם את האופציה של הלקסוס RX300 פרימיום, סהכ מלחמה אצלי בין השכל ללב, עד ינואר אני מקווה שאני כבר יחליט.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר היה בגרסת ה- T8 בוולוו מול ה- 30i בבמוו.

 

מעבר למסך - עבורי החוסר המקומי המהותי ביותר בבמוו היה מתלים אדפטיביים.

נהגתי באוסטריה ברכב 'כמו שלי' אך עם מתלים אדפטיביים וזה מאוד משנה את התנהגות הרכב.

המתלים הרגילים רכים ורוכנים מדי לטעמי אבל לפחות בשלב זה לא האדפטיביים ולא מתלי M Sport זמינים.

הייתי בשמחה מוותר על קצת נוחות לטובת התנהגות עדיפה אלא שלהוציא הזמנה מיוחדת או עלייה ל 40i אין אפשרות כזאת.

 

מלקסוס לארץ המגף זה מקסים :)

חלות עליי מגבלות מסויימות ברכישה אחרת הייתי בהחלט פוזל לשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדובר בסכומים האלו לך תבדוק את היגואר החשמלית, הביקורות מאד מהללות את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי zuzut5

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפרש של 100000 ₪ ייקח לו הרבה זמן לסגור.

בין איזה רכבים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1146 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...