Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

שאלות? השקת קיה סטוניק

Recommended Posts

ומה עם הגיר, פלנטרי או רובוטי? או שתלוי מנוע?



For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עקב אכילס מתגלה בסיבוב איטי בעליה, אופייני בדרך עירונית הררית(חיפה, ירושליים) או סתם טיול איטי בדרך הררית, נסה להגיע לכזו סיטואציה אם תנאי השטח מאפשרים.

 

אשמח לשמוע צריכת דלק אמיתית בסוף היום.

 

 

מצחיק, בדיוק באתי לכתוב גם על ה I20 אבל חשבתי שאולי אני מגזים :-)

 

במקרה הכינותי מראש פניה בעליה, ואם מגיעים במהירות נורמלית המנוע מתמודד איתה יפה. שוב, בסך הכל יחידת ההנעה מתנהגת טוב, העברות ההילוכים לא מורגשות, המנוע רוב הזמן נמצא בסל"ד יעיל ואם מגיעים מכל רכב אחר עם יחס הספק משקל של סביב 100 כ"ס לטון לא ירגיש מחסור בכוח.

 

צריכת הדלק בסוף הנסיעה (כן, נסיעה קצרה יחסית) עומדת על 11.5 קמ"ל. כשצריך לזכור שהרכב עדיין בתול לחלוטין (פחות מ-250 ק"מ על השעון) והנהיגה הייתה לא בדיוק חסכונית.

 

ומה עם הגיר, פלנטרי או רובוטי? או שתלוי מנוע?

 

במנוע ה-1.4 התיבה למיטב הבנתי היא פלנטרית, ובטורבו היא כפולת מצמדים.

 

 

בעוד כמה דקות תתחיל מסיבת העיתונאים ואז נדע אם המחירים שהודלפו נכונים וכן את כל הפרטים הטכניים ורשימות האבזור.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך הם מתמודדים עם ה"קניבליזציה" שנוצרה עם קיה סול.


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקלות, אין יותר קיה סול :-)


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתחילים במסיבת העיתונאים, בינתיים מדברים על מערכות הבטיחות, שיכללו כאמור תיקון סטיה ובלימת חירום עד 80 קמ"ש.

המנועים, שוב, כמו שאתם כבר יודעים - 1.4 עם תיבה אוטומטית (6 הילוכים) ו-1.0 טורבו עם תיבה רובוטית (7 הילוכים).

 

האבזור כולל (כסטנדרט) בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה עם AA וקארפליי, בקרת שיוט, חלונות אחוריים כהים.

גרסת ex (מנוע הטורבו) מקבלת תאורת פנייה, תאורת יום לד, צביעה דו-גונית (ללא תוספת תשלום), סטופ/סטארט.

 

פרימיום מוסיפה חיישן גשם, קילס מלא, פנסי ערפל, הגה קטום, דוושות בגימור אלומיניום, צביעה דו-גונית בתא הנוסעים, ריפוד משולב דמוי עור.

 

ברגע שנקבל את המפרטים המלאים כמובן שנעלה אותם לכאן.

 

 

והמחירים:

 

1.4 אורבן: 108 אלף ש"ח

1.0 ex יעלה 114 אלף ש"ח

1.0 פרימיום: 119 אלף ש"ח

 

נראה שהגרסה הידנית שהודלפה לא קיימת במפרט, אז או שהיא הובאה לתקינה בלבד או שהיא תמכור off menu מה שנקרא.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
איך הם מתמודדים עם ה"קניבליזציה" שנוצרה עם קיה סול.

 

נאמר שהם מאוד רוצים "לשים יד" על סול חשמלית (כמובן שזה יהיה תלוי מחיר), דגם הבנזין פחות הצליח בארץ, אז הם לא הולכים להרוג את עצמם בשבילה. בארץ מעדיפים ג'יפונים, אז שם הם שמים את מלוא המרץ שלהם. בקיצור, אני מניח שמה שיש ימכרו ובהמשך או שיפסיקו את הייבוא או שיאפשרו לקנות בלי להחזיק הרבה מלאי אם בכלל.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

10K פחות והסול הייתה להיט מכירות. היא פשוט יקרה מידי למה שהיא מציעה וביחד למתחרות.


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בסך הכל נראה כמו קיה ריו מוגבהת, וגם מציעה את אותם דברים.


X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלנו את המפרט המלא, מוזמנים לצפות בו כאן.

 

כתבה עם הרשמים המלאים תעלה בקרוב.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הלהיט הבא. ישלוט בשוק הג'יפונים (בתנאי שיש מספיק הקצאות לישראל).

מוזר שגם בדגם הבכיר אין אופציה לסאנרוף שמאוד אהוב בארץ הקודש.

אם הייתי יודע שזה הולך להיות המחיר, הייתי ממתין עם החלפת הרכב של אימי ולא קונה ויטארה משומש (באותו כסף של הקיה החדש).

כל הכבוד לאנשי טלקאר על התמחור המאוד תחרותי.


בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר הוא כמו כל הסגמנט, אפילו קצת מעל הארונה מובילת הסגמנט כרגע, מה היתרון שלה? אין. עוד מתחרה, לא מציגה איזה יתרון בשום תחום.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכבר העירו היתרון הגדול של הדגם הבסיסי הוא דווקא הפשטות המכאנית שלו. ציי רכב רבים, וגם רוכשים פרטיים שמרנים מעדיפים לעיתים אמינות מוכחת על פני חדשנות.

 

ולכן למרות שהשקה היה רק דגם הטורבו, אני מהמר שדווקא הדגם הבסיסי יקרוץ לרבים מהרוכשים מוסדיים, ופרטיים.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעצמי בדיוק בהתלבטות לגבי שדרוג הרכב שלי.

וקיה סטוניק עונה על רוב הדרישות שלי. מנוע וגיר פשוטים, אמינות גבוהה יחסית, אבזור טוב, רכב גבוה יחסית ואיכות חומרים סבירה בהחלט. החיסרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא צריכת הדלק.

אני מצפה מאוד לנסיעות מבחן על הרכב הזה.


היום: הונדה HRV, אקסקיוטיב, 16'.

בעבר:

הונדה סיוויק האצ'בק, אלגנס, 16'.

מיצובישי כוכב חלל, 1.2 סוף 13'.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתעניין בגירסה האטמוספרית?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כפי שכבר העירו היתרון הגדול של הדגם הבסיסי הוא דווקא הפשטות המכאנית שלו. ציי רכב רבים, וגם רוכשים פרטיים שמרנים מעדיפים לעיתים אמינות מוכחת על פני חדשנות.

 

ולכן למרות שהשקה היה רק דגם הטורבו, אני מהמר שדווקא הדגם הבסיסי יקרוץ לרבים מהרוכשים מוסדיים, ופרטיים.

 

 

^ +1, זה יהיה ה"רכב הכי נמכר בארץ" הבא בלי ספק.

למרות שבדרך כלל זה הפוך (דגמים זולים לליסינג, דגמים יותר יקרים לפרטיים) נראה שהפעם דווקא ה 1.4 יהיה יותר פופולרי.

הוא מספיק מאובזר ותג המחיר בהחלט יקרוץ למאותגרים פיננסית.

 

לפי התמונות הרכב נראה כמו הגרסה של קיה לi20cross ולא לקונה (נראה נמוך יותר?), מניח שזה סתם אשליה אופטית.


היום: סנדרו 2016, 301 2013

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...