Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
PriceDevil

מה שהיבואנים (עדיין) לא מספרים לכם, וכדאי שתדעו

Recommended Posts

אין לי עניין להדהד חדשות/מחירים שכבר פורסמו אלא לפרסם נתונים לפני פרסומם הרשמי (אם יש לי מידע בדוק ומהימן) לגבי סקודה לא היה לי מידע מוקדם ולכן זה לא רלוונטי.

 

לגופו של עניין הקארוק ב-135K היא גירסת כניסה חדשה (אוטומטית) עם מנוע 1000. גירסת הכניסה של הדיזל עולה 140K.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה-DS7 (דיזל) נמכרת יפה ונראה שבזמן הקרוב תצטרף אליה גירסת בנזין 1.6 180 כ"ס ברמת גימור SO CHIC ובמחיר זהה לגירסת הדיזל (239900 ש"ח)

 

קרסו ממשיכים לטפטף מגאן סטיישן, והחודש עלתה על הכביש יחידה אחת (הראשונה עם מנוע דיזל) המחיר הצפוי לגרסה הפשוטה 133900 ש"ח.

 

דלק מוטורס (כנראה שלא) יביאו את הפיאסטה שנרשמה (בטעות כנראה) במשרד הרישוי כב.מ.וו הדגמים שנרשמו כולם עם מנוע 1000 בהספק 100 כ"ס עם תיבה אוטומטית פלטנרית 6 הילוכים וללא מערכות בטיחות מקוריות. המחיר לא אטקרטיבי בעליל ועומד על 105000 ש"ח לכל הגירסאות. אם לשפוט לפי הביקורת הצוננות בחו"ל לגירסה הנ"ל אנחנו (כנראה) לא מפסידים דבר.

 

מהקנגו דיזל אוטומטית שסיפרתי עליה בחודש שעבר עלו על הכביש כבר שני כלים.

 

אחד היבואנים המקבילים רשם טויוטה קאמרי הברידית ב-165000 ש"ח, מחיר שמאתגר את הסונטה/אופטימה - נותר רק לראות אם הוא גם ימכור כאלה, ובאיזו כמות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כבר פחות מעניין את קרסו המגאן סטיישן שיש קאדג'ר שגם נמכר למוניות.

 

אני צופה גם שתגיע הגרסה הקצרה של ה-C4 ספייסטורר עם מנוע 1.2 והיא תימכר בסביבות 130 אלף לדעתי - סוג של כניסה לתחום המשפחתיות בליסינג ומחליפה לא רשמית של סיטרואן C4 מבחינת מחיר.


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קצת קשה להבין מה קורה אצל לובינסקי בגזרת המשפחתיות בכלל. יש שייחסו את זה להצלחה של ה-3008, אבל נראה שזו בעיה קשה יותר, וכנראה תלויה בזמינות הדגמים אצל היצרן, שכן מתחילת השנה נמכר מס' חד ספרתי של דגמי 308 (אם לא לקוחים בחשבון את עודפי 2017 שנרשמו כ-2018 ) וה-C3 Aircross הושק במחיר גבוה יחסית לקבוצתו (מה שאומר שכנראה ההקצאות נמוכות) הניחוש שלי הוא שהיצרן נמצא בתהליך של מעבר למנועים בתקן Euro 6d מה שגורם לירידה זמנית בהיקפי הייצור (ולא רק בקונצרן PSA)

 

אני מעריך שבתחילת 2019 יש סיכוי טוב שנראה חידושים רבים אצל היצרן, שהמעניינים שבהם יצויידו במנועי הדיזל 1.5 BlueHDI החדשים.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ה-DS7 (דיזל) נמכרת יפה ונראה שבזמן הקרוב תצטרף אליה גירסת בנזין 1.6 180 כ"ס

.

רק ב2019.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה ש"דלק" קוראים את הפוסטים בקארספורום ו/או שקבלו שכל ו/או שרוצים לבלבל אותנו.

 

מסתמן שיגיע דגם של הפיאסטה ברמת גימור TREND עם מערכות בטיחות מקוריות הכוללת בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרה סטיה מנתיב (ככל הנראה כולל תיקון). בנוסף יהיו חשוקי סגסוגת קלה ומלמת רוורס.

 

כל זה תמורת 100000 ש"ח בלבד - זה כבר מתחיל להיות מעניין... נותר רק לחכות ולראות מתי הם יכריזו על הגעתו של הדגם הזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך מושג עם איזה מנוע וגיר? 1.0 טורבו, או שנשארו עם מנוע אטמוספרי עתיק?

 

גם המחיר, בעולם של ג'יפונים בקצת יותר, מעט גבולי לדעתי.



For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גפי שכבר כתבתי בהודעה קודמת, יגיע עם מנוע טורבו בפח 998 סמ"ק, הספק של 100 כ"ס, וישודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלאנטרית עם 6 הילוכים.

 

הביצועים לא מדהימים, אבל אם אינני טועה, זאת הסופר מיני הראשונה המציעה מפרט בטיחותי מקורי (כמעט) מלא.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא המחיר של הפיאסטה נשמע מאד סביר, במיוחד שכל מערכות הבטיחות קיימות ויש מנוע טורבו.

אין מידע על גרסה ידנית?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם המעניין מבין הארבעה הוא C4 Space Tourer שמצויד במנוע 1.2 עם הספק של 130 המוכר מה-C4 הרגילה וה-308 משודרך לגיר 6 הילוכים של אייסין ויגיע ברמת גימור Comfort ללא חישוקים קלים אלא עם טאסות, וללא מערכות בטיחות מקוריות.

 

המחיר הקטלוגי: 149900 ש"ח (יעשה צרות לאאוטלנדר לפחות בגזרת שווי השימוש) לא אתפלא אם הדגם יגיע במהרה ל-0 ק"מ במחירים דרומה מ-130K - ימים יגידו.

 

ובכן התקוות לא הכזיבו והדגם מככב ב-0 ק"מ ב-123990 ש"ח למשל כאן

 

לא מן הנמנע שהדגם האטמוספרי יגיע ל-0 ק"מ תוך זמן לא ארוך במחיר נמוך מ-99K (המחיר בו מוצעת הארונה בערוץ זה)

 

בסטוניק פספסתי מעט, מחיר הדגם ב-0 ק"מ 99,900 ש"ח.

 

פיאסטה ידנית? כרגע עדיין לא, ואם לשפוט לפי כמויות המכירה של סופר מיני ידניות, כנראה שגם לא תהיה בעתיד הנראה לעין...

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש איזה עדכון על רנו גרנד סניק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שפרט לשני יחידות שהגיעו שנה שעברה - אין צפי לשיווק.


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי ההצלחה של הדגם הקודם, הם ויתרו על התענוג.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

A- CLASS החדשה?

מגאן האצ'בק?


Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נראה שפרט לשני יחידות שהגיעו שנה שעברה - אין צפי לשיווק.

 

2 היחידות שכביכול "הגיעו" ב=2017 הן מהדגם הקודם (הוראת הרישום שלהם זהה ל-2016)

 

אצל קרסו (בניגוד למשל לסמל"ת) יש הגיון בשגעון - הם מביאים רק מה שהם יכולים למכור ברווח נאה. הערכתי היא שבגלל הפופלריות הגדולה באירופה, היצרן לא שש לתת הנחות שיאפשרו רווחיות טובה, ולכן גרנד סניק מאובזר כמו שצריך יעלה כאן קרוב ל-200K (עם שולי רווח נורמליים) ולכן לא ימכור כלום.

 

לעומתו הניסאן אקסטרייל נותן ליבואן דריסת רגל טובה בשוק ה-7 מקומות, עם שולי רווח טובים.

 

A- CLASS החדשה?

מגאן האצ'בק?

 

ה-A-CLASS תגיע (בטח בתחילת 2019) ברגע שיהיו נתונים - אפרסם.

 

המגאן תגיע כאשר התמחור יהיה מתאים (ראה לעיל), בשלב זה תגיע רק הגירסה הספורטיבית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...