Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס אספנות W123 לא מניעה


פולו_קלאסיק
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב לכולם,

 

היום בבוקר נכנסתי לאוטו לנסיעה קצרה ולא היה מצבר, קצת מוזר כי המצבר יחסית חדש, הנעתי את האוטו עם בוסטר והתחלתי נסיעה של 40 דקות בערך. חזרתי לחניה, ניסתי להתניע ושוב הרכב לא הניע.

אותו סיפור קרה בערב, רק שהפעם שמתי לב שכנראה שכחתי לכבות את האור דלתות וכנראה אכל את המצבר. יצאתי שוב לנסיעה של שעה, חזרתי ושוב לא הניע . חוץ ממצבר שאני דיי שולל, יש עוד אפשרויות למה האוטו לא מניע או לחילופין למה המצבר לא מתמלא?

מצבר של 72 אמפר אם אני זוכר נכון.

 

תודה

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את האלטנטור. כאשר המנוע פועל חבר אמפרמטר למצברואם אין קריאה של 13.5-16 וולט אז האלטנטור שלך כנראה שבק או שהתנתק.

באופן רגיל הייתי מציע לך לנתק את המצבר לאחר הנסיעה ולראות אם יש לו כח למחר היום. אבל כאשר אתה אומר שאחרי נסיעה של שעה המצבר עדין חלש, אין טעם בבדיקה זו.

אם יש טעינה, אז כנראה שהמצבר אפילו שהוא די חדש -מת.

אם המצבר עדין באחריות מהר ללכת להחליף אותו לפני שתפוג האחריות.

בהצלחה

שלמה דן גדרון

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תזכור לספר לנו מה הייתה הבעיה וכיצד נפתרה

 

תודה על התשובה.

 

המצבר כנראה היה גמור (לאחר שנתיים).

אני אציין שהאוטו לא בשימוש יום יומי .

החלפתי למצבר חדש 72 אמפר.

ככל הנראה יש ברכב זליגה מכיוון שאחרי שבוע ללא שימוש המצבר שובק חיים

 

שבת שלום

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תוודא שהאלטרנטור מטעין, תצטרך וולטמיטר/רב מודד שעולה 50₪ בערך בחנויות חשמל ותאורה או חומרי בניין.

תניע את הרכב, תפעיל את המאוורר הפנימי של המזגן עד הסוף, תפעיל אורות ותפעיל ווישר. תבדוק מתח על המצבר, המתח חייב להיות 13.5-14 בטורים סרק, ואמור לעלות קצת עם העלאת הטורים.

 

אם אתה מקבל מתח פחות מ 13 אז כנראה שהאלטרנטור לא מטעין מסםק טוב, צריך להחליף את הפחמים (voltage regulator) באלטרטור.

 

אם האלטרנטור מטעין, אז תבדוק זליגת חשמל, לזה תצטרך מנורת בדיקה, תנתק את המינוס במצבר, עם סוויץ סגור (חובה), וכל הדלתות סגורים. תחבר צד אחד של מנורת הבדיקה למצבר, וצד שני לקבל המינוס. אם המנורה דולקת אז יש זליגה. תתחיל לפרק פיוז פיוז (לפרק ולהחזיר) עד שהמנורה נכבת. ברגע שהמנורה נכבת זה הפיוז. תבדוק למה זה מחובר ומשם ניתן לדעת מה זולג חשמל.

 

אם יש לך רדיו שהוא מחובר ללא סוויץ אז סביר להניח שזה הרדיו.

 

אגב, מוזמן להצטרף למועדון מרצדס ישראל, שלח לי הודעה בפרטי ואצרף אותך בכיף.

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 868 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...