Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save
 שיתוף

פוסטים מומלצים

כמו שציינתי, התקלה במחשב היא חוסר בלחץ באוריאה..
מיכל FAP הוחלף לא מזמן. לדעתי המיכל היוצא היה תקין לחלוטין וסתם היה איזה שיגוע בתקשורת.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב , אולי כן עצבנו את הרגולטור.

החודש בבית המשפט בפריז : פיג'ו נחקרת בפרשת הדיזלגייט הצרפתי.באופן מפתיע תוצאות NOx נמוכות רק במהירות נמוכה . 

ייתכן שזה מסביר את עלויות החלפים. המיכל וכו. כבר נאלצו להפקיד ערבות של 30 מיליון אירו.  

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אני רואה שמלא זמן לא העלו סיפורי תקלות 😅.

לפני כיומים נדלקה לי מנורת המילוי לאוריאה, אמרתי לעצמי שאני אמצא זמן שבוע הבא ואמלא, אבל ה208 שלי פחות מרוצה מהסידור הזה, והתעוררה לי תקלה p20f6 עם נורת מנוע מאיימת , הבנתי מגוגל שזה יכול להיות המזרק או המיכל, את המיכל החליפו ב75k, היום הרכב על 115k.

אי אפשר לאמת מה הרכיב התקול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט . מפרקים את הצינור מהמזרק. מחברים לבקבוק  ובהנעה בודקים שהתמלא טיפה . (לא זוכר את הכמות אולי 50 אולי 5 מ"ל) .מזרק מזייף בדרך כלל יהיה מכוסה ב"מלח" לבן כי מה שלא מוזרק: מתחיל לנזול . עלותו באירופה  כ 100€.

אבל יש סדרת בדיקות שבאלימנציה מוצאים את הרכיב שכשל. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא מיקום מזרק אוריאה. באמצע האוטו )לכן צריך ליפט. כלומר מוסך). אתה צריך מאבחן צרפתי. אחד שמכיר את המערכות הזו. 

אני מנחש שדווקא המזרק תקין והבעיה היא כמובן במיכל אוריאה. בא נמתין לדיאגנוזה. 

אם הרכב מתחת לגיל 5 וגם מתחת ל 150K קמ , טופל באופן מסודר בלובינסקי , סע ללובינסקי כי יש על המיכל הרחבת אחריות שקטה ל 5 שנים ואולי ירחמו עליך, גם אם החליפו לך ב 75K . בהחלט יש מצב שהמיכל מת שוב. 

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שהמיכל מת שוב תוך פחות משנה, מה גם שאין לי שגרת טיפולים בסמוך (לאחר תום האחריות התחלתח לטפל בעצמי ברכב, עובד הרבה יותר טוב מהמוסך).

בינתיים ראיתי שלכמה באנגליה המערכת "זייפה" תקלה בגלל לחץ במיכל, ואתמול היה דיי לוהט, אז עשיתי ניסיון ופירקתי את השסתום הלבן מהפקק של המיכל ואיפסתי תקלה, בינתיים עברו 50 קמ והכל שקט (חוץ מההתראה על המילוי אוריאה שאיתה התחלתי 😅).

בקשר למזרק, יש דרך לאבחון בלי פירוק? אין לי כרגע אטם להחלפה, ואני מעדיף לפתור את זה בעצמי, כל עוד זה ביכולתי.

 

לפני 5 שעות, save כתב:

הבעיה היא מיקום מזרק אוריאה. באמצע האוטו )לכן צריך ליפט. כלומר מוסך). אתה צריך מאבחן צרפתי. אחד שמכיר את המערכות הזו. 

אני מנחש שדווקא המזרק תקין והבעיה היא כמובן במיכל אוריאה. בא נמתין לדיאגנוזה. 

אם הרכב מתחת לגיל 5 וגם מתחת ל 150K קמ , טופל באופן מסודר בלובינסקי , סע ללובינסקי כי יש על המיכל הרחבת אחריות שקטה ל 5 שנים ואולי ירחמו עליך, גם אם החליפו לך ב 75K . בהחלט יש מצב שהמיכל מת שוב. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בלי פקק כבר כמה שנים ובנתיים שורד. אני מקווה מאד בשבילך שזה רק פקק . תמתין ותראה. 

לגבי המזרק : נסה לדחוף מראה מתחת לאוטו ולראות האם יש שם שיירי אבקה לבנה. השיטה האמיתית לבדוק מזרק היא עם הבקבוק....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.7.2021 בשעה 13:42, save כתב:

אני בלי פקק כבר כמה שנים ובנתיים שורד. אני מקווה מאד בשבילך שזה רק פקק . תמתין ותראה. 

לגבי המזרק : נסה לדחוף מראה מתחת לאוטו ולראות האם יש שם שיירי אבקה לבנה. השיטה האמיתית לבדוק מזרק היא עם הבקבוק....

הרכב היום עלה אצל גבע על ליפט, (סיפור אחר לגמריי, הלכו הסינכרונים בגיר).

לא פירקנו, אבל המזרק היה נקי, בלי שאריות למינהן.

בינתיים, עושה רושם שהמכיל בסדר, אבל עכשיו צריך להתמודד עם הגיר שהחליט שלא בא לו לתפקד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

קראתי את השרשור, מאוד מעצבן, אם מסתכלים על העובדות אז יש בעיות סדרתיות במוצרים של PSA לאורך שנים שלתקן אותן עולה הון, יש יבואן שנהנה מכל העסק במקום שיקבל על הראש, הוא למעשה מנווט את הלקוחות אליו (הרי אין חובה לתקן אצלו גם בתקופת האחריות ) אבל מאחר ולמי שתיקן אצלו אז הוא נותן מחוות של רצון טוב ואז עלות התיקון היא עוד איכשהוא סבירה ולמי שלא טיפל אצלו הוא מוצא את הדרכים להתחמק (משכת את הטיפולים או לא שמת את השמן בתקן הדרוש למשל כשברור שאין קשר בין התקלות לבין מרווחי הטיפול והם מתרחשות גם אצל רכבים שמטופלים לפי הספר) כך שיש פה ממש פגיעה בחופש התחרות, אני מתכנן לבדוק את הנושא מול רשות ההגבלים העיסקיים, מיכל פלסטיק עם משאבה לא אמור לעלות כל כך הרבה וגם לא החלפה של טיימינג מתפורר ואם הם מתקלקלים בסיטונאות אז לא צריך לקבל את זה כגזירת גורל זה בשום צורה שהיא לא בלאי סביר לרכב, במישור המעשי  אני ממש  חושב שצריך לפגוע לו בכיס בחזרה, בפעם הבאה שיעשה השקה אני מציע  שנגיע עם הרכבים שלנו עם שלטים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע אם רכבי דיזל של psa שעלו לכביש בחודשים האחרונים עדיין סובלים מהבעיה או שהם מגיעים עם מיכל חדש שפתר את העניין ? 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.7.2021 בשעה 06:22, save כתב:

הבעיה היא מיקום מזרק אוריאה. באמצע האוטו )לכן צריך ליפט. 

אם מדובר במנוע 1.6hdi, לפחות במקרים שאני נתקלתי (ברלינגו דור 2) לא צריך שום ליפט. מקסימום קרטון או שמיכה לשכב מתחת לפגוש הקדמי והוא מולך. בחזית. 

 

 

IMG_20210915_115727.jpg

IMG_20210915_115736.jpg

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, איציק נ. כתב:

אם מדובר במנוע 1.6hdi, לפחות במקרים שאני נתקלתי (ברלינגו דור 2) לא צריך שום ליפט. מקסימום קרטון או שמיכה לשכב מתחת לפגוש הקדמי והוא מולך. בחזית. 

במנועי 2 ליטר hdi סעפת הפליטה היא מאחורי המנוע (בניגוד ל1.6) והגישה למזרק אוריה אכן בעייתית משהו.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, save כתב:

יש לך כדור בדולח ? שנה שעברה שחררו גרסה שלישית.  

פשוט לא עקבתי אחרי כל השרשור. לא ידעתי שזו גרסה שלישית . סתם רציתי לדעת כי אשתי קנתה רכב עבודה חדש c5 דיזל לפני חודש ופתאום נתקלתי בשרשור . 

פחות מדאיג אותי כי לא מדובר ברכב פרטי . אמשיך לעקוב . 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

בנסיבות מצערות של תקלה דומה, נחשפתי גם אני לשרשור המעניין הזה.

 

האם יש כאן מישהו שנדרש ממש לשלם על החלפת המיכל מעבר לעלות העבודה?
אם כן,  אשמח שיצור איתי קשר. יש לי רעיון איך לנסות לקבל החזר בצורה קולקטיבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...