Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save
 שיתוף
עוקבים 34

פוסטים מומלצים

  • תגובות 421
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לא דיברתי על פירוק.  הכוונה לנסות להשתיל משאבת דלק בתוך המקום של המשאבה החשמלית המקורית.   אגב, בין המקטים החדשים של המיכלים - אלמנט המשאבה לא השתנה. מה שכן, לא יודע אם נכתב פה, אבל נדר

https://www.peugeotforums.com/index.php?posts/2307217

עכשיו תורי הגיע.   קקטוס, 2016, נסעה מעל 80 אלף ק"מ.   נורת תקלת מנוע, לאחריה הידלקות של מנורת אוראה ו- Service. במסך המרכזי הופיעה תקלת זיהום אוויר.   קראתי עם OBD,

תמונות שפורסמו בשרשור

מעדכן

אתמול הכנסתי את הרכב למוסך. נציג השירות עשה בדיקה במערכת הפנימית, וע״פ הנתונים של הרכב שלי (208/ 2016/ 90k) נמצא שהחברה העולמית לוקחת אחריות על 50% מהעלות. 

בנוסף הם היו ממש ממש סבבה במוסך ודאגו שלובינסקי יכסו את ה 50% הנוספים, ואני שילמתי השתתפות עצמית בלבד בסך 295 ₪. 

במקרה הזה הם יצאו ממש אחלה. 

אני מקווה מאוד שגם אם אני לא הייתי יוזם את הבדיקה בעניין (בזכות השרשור הזה!) אז הטיפול היה זהה. 

תודה על התמיכה :) 
ולסיום- חוץ מאשר לוודא שהפקק הוא הפקק החדש- יש עוד משהו שאפשר לעשות כדי להרחיק את הפעם הבאה..?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היועץ באמת זרק משהו על זה שבהתחלה הם אישרו רק 50% אבל הוא התעקש שיכסו הכל. בכל אופן הוא אמר את זה רק אחרי שהתקבלו הבשורות הטובות שאני יוצא משם בלי נזק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 דקות, save כתב:

סיפורו סיפור יפה ללקוח. יצרתי.

למה אתה חושב ככה?

לבדוק תמיכת יצרן עושים בכמה פעולות במחשב והתשובה במקום, תמיכת יבואן זה עניין אחר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, TomerLL כתב:

 

לאיזה מוסך הלכת בסוף? 

 נשארתי בלובינסקי ירושלים. היו באמת אחלה, וגם המחיר בסופו של דבר היה מהנמוכים שראיתי בשרשור כאן.

 

לגבי הבדיקה של האחריות יצרן- במהלך הבדיקה ראיתי את המסך של נציג השירות, המערכת עצמה ואת התוצאה- 50%. לא מבין גדול בזה אבל נראה אמין..

 

לגביי ההשתתפות של היבואן- לא הייתי במהלך השיחות, רק קיבלתי את ההודעה על כך מהנציג. מסכים שלא צריך לגרום ללקוח לבקש את הבדיקה, ופשוט להחליף בלי סיפורים. 

 

שוב תודה על המידע בשרשור, והתמיכה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד להם. 295₪ זה מתאים לזמן האמיתי שלוקח להחליף מיכל. רוב האנשים שקיבלו פה מיכל שילמו כפול השתתפות.
בנוסף : לא חייבו אותך על מילוי אוריאה גולד. שאפו


*אוריאה גולד: אותה אוריאה מתחנת דלק , רק שזו עוברת יישון בחביות עץ אלון. בקירור מתמיד במרתפי היבואן.






  • מצחיק 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

גם אצלי לא חיבו בהחלפה על מילוי אוראה.  הם העבירו את האוריאה מהמיכל הישן לחדש.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 30.9.2020 בשעה 16:37, guyba כתב:

מעדכן

אתמול הכנסתי את הרכב למוסך. נציג השירות עשה בדיקה במערכת הפנימית, וע״פ הנתונים של הרכב שלי (208/ 2016/ 90k) נמצא שהחברה העולמית לוקחת אחריות על 50% מהעלות. 

בנוסף הם היו ממש ממש סבבה במוסך ודאגו שלובינסקי יכסו את ה 50% הנוספים, ואני שילמתי השתתפות עצמית בלבד בסך 295 ₪. 

במקרה הזה הם יצאו ממש אחלה. 

אני מקווה מאוד שגם אם אני לא הייתי יוזם את הבדיקה בעניין (בזכות השרשור הזה!) אז הטיפול היה זהה. 

תודה על התמיכה :) 
ולסיום- חוץ מאשר לוודא שהפקק הוא הפקק החדש- יש עוד משהו שאפשר לעשות כדי להרחיק את הפעם הבאה..?

היי.

תגיד כמה זמן לקחה ההחלפה?

אצלי יש גם 208 שנת 2018 עם 130K.

בדיוק אותה בעיה.

מחרתיים ניגש למוסך - מקווה לקבל את אותו היחס. 

עריכה אחרונה על ידי Big Guy
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק למען הסר ספק , כשפיגו אנגליה נותנת כיסוי של רצון טוב הלקוח משלם כ 100€ . השאר על חשבון החברה.
בכל מקרה הסיפור של 50% נשמע נחמד.
זמן החלפה וקידוד כחצי שעה+. תלוי בזמינות.



קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 5.7.2018 בשעה 09:11, save כתב:

עוד עדכון מהשטח:

אתמול ראיתי בחניון בתל אביב פיקאסו דיזלית גם מנוע 2.0.זה ארוע דיי נדיר כי בדר״כ מה שאני רואה זו פיקאסו בנזין/ליסינג כלשהיא.

אז עצרתי והשארתי לה פתק על החלון. אמרתי לעצמי: אין מה להפסיד.

הבוקר התקשרה אלי בחורה.... כמה מפתיע . בדיוק לפני כמה חודשים נדלקו הנוריות והיבואן החליף לה את המיכל אוריאה (ממש פסיק לפני פקיעת האחריות. איזה ביש מזל ,ללובינסקי כמובן).

 

אז מה יש לי עד עכשיו: 3 פיקאסו דיזל BlueHDI 2.0 עם 4 החלפות מיכל אוריה .

(הבנתי גם למה אצל המכרים החליפו פעמיים מיכל. בפעם הראשונה החליפו להם למק״ט ישן. אז התקלה חזרה אחרי כמה חודשים . פעם שנייה כבר שמו כבר מק״ט חדש).

 

אני כבר דיי חשדן.

עכשיו אני מחפש בעלי פיקאסו 2.0 שלא! החליפו להם מיכל. נמכרו פה רק כמה עשרות בשנה.

אם יש מישהו פה או מכיר ... אשמח להודעה בפרטי. אני מנסה להבין באיזה תאריך החלו לשווק עם מיכל תקין.

 

ממה שאני רואה עד כה דווקא רוב דגמי דיזל 1.6 ליטר של הקונצרן מחזיקים יפה.



מלחץ החיים אני כבר בקושי פעיל בפורום כמו שהייתי בעבר, אך אני עוקב אחרי השרשור כבר זמן מה והוא אכן מרתק.
לפני כחודש התחדשתי בפיקאסו דיזל 2.0 שנת 2016 עם 193 אלף ק"מ ביום הקניה (עכשיו כבר 195)
הופתעתי לגלות שהמיכל המותקן ברכב הינו ככל הנראה המיכל המקורי (!)
לרכב היסטוריית טיפולים ממוסכי היבואן מיומו הראשון ואין שום אזכור להחלפת מיכל אוריאה, רק החלפת הפקק באחד הטיפולים, ככל הנראה בצורה שקטה, והחלפת מזרק אוריאה ב172K ק"מ.
כך או כך, לפני כמה ימים קפצה התקלה p20e8, בגלל שהיה לי איזשהו חשד שהמצוף דפוק (נסעתי מעל ל 1000 ק"מ ועדיין כתוב שיש טווח של מעל ל 5000 קמ לאוריאה, אבל אין לי באמת מושג כמה קמ אמור להחזיק מיכל מלא, הערכתי שסביבות 5-6 אלף) אז חשבתי שאולי נגמרה האוריאה במיכל, אבל המצוף מראה שיש אוריאה, אז אין לחץ כי אין אוריאה. מילאתי ליטר אוריאה והמנורה אכן נעלמה. חשבתי שזה הכל, מצוף דפוק.
נסעתי עוד נסיעה והנורה נדלקה שוב, חשבתי שבגלל שיש מעט אוריאה במיכל, אז בסיבובים היא אולי כן מצליחה או לא מצליחה להשאב. הלכתי למלא עוד. נכנס עוד ליטר אחד והמיכל עלה על גדותיו. אבל שוב כבתה הנורה.
ואז הבנתי טוב יותר מה קורה. יש מלא אוריאה והמצוף בסדר גמור. מה שמכבה את המנורה זו העובדה שאני פותח את הפקק.
למרות שיש פקק מהסוג החדש, ככל הנראה הוא נסתם ומייצר בתוך המיכל תת לחץ.
אתארגן על פקק חדש ונראה לכמה זמן התקלה נעלמת.


בכל מקרה, התחלתי לברר גם באפיקים אחרים, שמחתי לגלות שמיכל אוריאה מקורי מהדגם החדש, ניתן לרכוש ב 3300 שח כולל מעמ ומשלוח.
ועוד קורצת האפשרות לבטל את מערכת האוריאה כליל בעלות של פחות מ 2000 שח.

אעדכן.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם קראת מה שכתבתי , בפיקאסו שלי יש כמובן מיכל חדש ופקק חדש. למרות זאת, בעזרת מברג שטוח הוצאתי מהפקק את החלק המרכזי שלו . זה נשלף בקלות. יש לו עכשיו מרחב נשימה גדול. זה היה גורם הכשל בסדרה הראשונה.
מיכל מלא יספיק להרבה יותר מ 5000 קמ.
דבר שני: אתה מחזיק בשיא הרישמי למיכל מקורי על הכביש. שאפו.













קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מעלה ריח או מצליח להשפך?
כרגע הוצאתי את האטם הקטן שיש בחלק שהוצאת. נדמה שיש שם מספיק תנועת אוויר בשביל קצב ירידת המפלס האפסית.

אולי נצליח לשבור עם המיכל את השיא של עצמו

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנוזל עצמו חסר ריח. אבל יש מלא אנשים עכשיו בלי חוש ריח או טעם.
בפיקאסו יש עוד מכסה רצפה שחור גדול מעל המכסה הקטן. ומעליו עוד כסא מקופל ועוד שטיח.
לא ראיתי עד היום סימנים של אבקה לבנה מסביב לפתח. כלומר גם בקפיצות לא נשפך לי נוזל.







קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...