Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אזהרת מסע C4 פיקאסו/קקטוס דיזל: משאבת אוריאה


save

פוסטים מומלצים

  • תגובות 660
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עוד משהו קטנוני על ב.ג. מוסכים 2000 . אני מבין, יש מצוקת מקום.

אבל למה בודקים את גמישות הטמבון שלי. לי זה לא נעים לבוא ככה לאוטו. כמו חדירה למרחב האישי . תשאירו 1 ס"מ רווח . לא יקרה שום אסון (או שתזיזו לפני שהלקוח רואה)

bg2000-space-saver.jpg

 

אולי סתם צרות עין שלי...

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב , כמעט טסתי לבוקרשט . טיסות זולות.למי שרוצה שם הציעו לי את מיכל האוריאה ב 3053 ליי . לזה יש להוסיף 19٪ מעמ מקומי ושקול לכ ₪3327 או 780€. רק שהם אמרו שאין להם כרגע במלאי וצריך להמתין +9 ימים . חששתי שבזמן הזה האוטו יעצר אז ויתרתי .

Buna ziua,

Pretul pentru rezervorul de Adblue este 3052.95 lei +tva, piesa soseste in 9-10 zile lucratoare.

Cu stima

ותודה לגוגל תרגומים. צריך לפתור את בעיית המלאים באירופה. אבל מי שצריך, המייל שלהם שמור אצלי. יש לי תחושה שעוד אשוב אליהם בעתיד. מחירים מצויינים ומיסים נמוכים אפילו יחסית לפולין.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה עוד סיפור בפורום על בחור שנסה לגרמניה להביא חלק יקר לב.מ.ו. שלו,

וחסך כמדומני 60%,

בעידן הלואו קוסט זה אחלה פתרון למכלולים יקרים.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל כלול, טיסה + מלון + ביקור בתערוכת רכב + קניית חלקי חילוף לרכבך החל מ...

צחוק בצד, חבל שאנחנו לא יכולים לשנות את זה, נוזלים ושמנים עולים לא פחות מוויסקי טוב ויש אנשים שעדיין לא מבינים למה אנשים קונים יפנומטית. שוב, כל הכבוד על היוזמה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פניתי גם לתמיכה הטכנית של PSA בבריטניה (איתם אני בדרך כלל מתייעץ בנושאים טכניים ואני חושב שגם לובינסקי עובדים מולם ). הם גם לא הכירו בעיה במיכל ומכלוליו לדגם הזה. לא יכלו להסביר לי מה ההבדל בין מיכל אוריאה חדש וישן.

גם הם היו מאד אדיבים ויעילים אבל לא יכלו לעזור לי.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט אין מילים. בתור מי שהחזיק לא מעט רכבי PSA ועדיין מחזיק שניים, חשבתי עד עתה שגם אם מנועי הבנזין של השנים האחרונות בעייתיים (לא נפתח כאן את הנושא, אבל טרם השתכנעתי באמינות של ה- THP ה"מחודש" וגם הפיורטק מעורר דאגות) אז לפחות ניתן לקנות PSA דיזל בראש שקט.

 

עכשיו מסתבר שלא (אלא אם אעשה הסבה מקצועית ואחפש טנדרון).

 

העובדה שלא הלכו לקראת לקוח בחריגה של חודשיים מאחריות היא פשוט ביזיון. וגם מחיר החלק שערורייתי. אם כי סביר להניח שהעלות תעודכן אוטוטו להיות בדומה לאירופה, אם נסיק מהעבר על העתיד.

 

האמת, לא בטוח שהייתי מגיב אלמלא הראיון מהיום עם דני שביט מנכ"ל לובינסקי:

https://www.auto.co.il/article/130547-tory%20opinion

 

וציטוט המפתח:

"בסוף העשור הקודם ותחילת הנוכחי, כתוצאה מהבעיות של היצרן הצרפתי, גם השירות לא היה מצוין, והאתגר שלנו הוא להבהיר שהבעיות היו של קבוצת PSA הקודמת. יצרנו שינוי גדול ברשת, ואנחנו יודעים להפוך לקוחות מתנדנדים לכאלה שממליצים עלינו בגזרת המוצר והשירות. צריך להבין שלפני עשור מה שנמדד היה שביעות רצון הלקוח, אך כיום זה לא מספיק. היום אנחנו רוצים שהלקוח יצא עם תחושה שהיא מעבר לציפיות — ואז הוא הופך להיות ממליץ עלינו"

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיעשה מה שהוא רוצה.

אם מישהו יגרום לי לטוס לחו"ל להביא חלק באוטו שהוא כפסע מאחריות אני אשמיץ אותו בכל פורום אפשרי. מיכל אוראה זה חלק שלמעט תאונה צריך להיות Bulletproof.

מצד שני אם ייקחו אחריות ויטפלו בעניינים האלה כראוי, יתנו הארכת אחריות ל-5 שנים כמו שביצעו ברכבים החדשים באופן גורף ובמקרים של תקלות מוזרות שלא צריכות להיות דבר מקובל יתקנו בהשתתפות סבירה אז הם ירוויחו מליצי יושר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהקביעה של יועצי השירות שהנזק נגרם עקב תאונה יכולה לעזור לנו להבין למה הוא לא קיבל את מה שציפה לו.

פותח השרשור עצמו אמר בעצמו "

אמרתי להם שזה נראה כמו שיפשוף מדרכה לכל היותר".



 

אכן רואים שיש שפשוף צלעות הקירור שקשה להסביר מהיכן הגיעו.

 

אני לא בא לשפוט את הלקוח ולתפוס צד, רק חושב למה היבואן הגיב כמו שהגיב.

 

כאשר מוסך פותח בקשה לתיקון ע"ח היצרן/יבואן הוא צריך לעמוד בסטנדרטיים מסויימים. חלק מהם זה לזהות אם יש פגיעה בחלק ולפעמים גם לצלם. ככל הנראה ניסו להעביר את הבקשה הלאה ונתקלו בהתנגדות מצד גורם כלשהו ולכן לא אישרו את התיקון.

 

לגבי שאר הטענות (מברג, בקשה להחליף מזרק, צורת חנייה) הלקוח צודק לחלוטין.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...