Jump to content
  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
haimoged

תקלת מנוע 1.4 טורבו TSI סיאט אלהמברה - 75,000 ק"מ

Recommended Posts

ברשותי סיאט אלהמברה מבית צ'מפיון מוטורס, שעלתה לכביש בנובמבר 2013, קרי לפני 4.5 שנים.

הרכב מטופל בזמן ובעקביות במוסך מורשה.

לאחר 4 שנים נשרפו שני כויילים מתוך ארבעה (בעלות של מעל 2000 ש"ח)

וכעת עם 75,000 ק"מ בלבד ללא אף אירוע חריג

נדרש אוברול למנוע כתוצאה מדה קומפרסיה באחד הצילינדרים מתוך ארבעה.

הצעת המחיר לאחר הנחת "מצפון" זניחה 14,000₪. הבנתי שהבעיה שכיחה.

 

אשמח לרעיונות כיצד משיגים לקיחת אחריות ומימון של היצרן או היבואן ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך מנוע twin charger, מנוע בעייתי מאוד, נסה לשלוח מכתב ליצרן,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברשותי סיאט אלהמברה מבית צ'מפיון מוטורס, שעלתה לכביש בנובמבר 2013, קרי לפני 4.5 שנים.

הרכב מטופל בזמן ובעקביות במוסך מורשה.

לאחר 4 שנים נשרפו שני כויילים מתוך ארבעה (בעלות של מעל 2000 ש"ח)

וכעת עם 75,000 ק"מ בלבד ללא אף אירוע חריג

נדרש אוברול למנוע כתוצאה מדה קומפרסיה באחד הצילינדרים מתוך ארבעה.

הצעת המחיר לאחר הנחת "מצפון" זניחה 14,000₪. הבנתי שהבעיה שכיחה.

 

אשמח לרעיונות כיצד משיגים לקיחת אחריות ומימון של היצרן או היבואן ?

 

המוסך צריך לפנות לצ'מפיון על מנת לקבל השתתפות של "רצון טוב" אם יש הסטורית טיפולים מלאה ממוסכים מורשי יבואן - סיכויים טובים לקבל השתתפות משמעותית.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, שמי איל

 

קרתה לי אותה תקלה ב- סיאט אלהמברה. רכב שעלה לכביש ביולי 2013, סביב ה-70,000 קילומטר, מטופל רק במוסך המורשה. ללא שום אירוע חריג לפני הרכב התחיל לרעוד ולאבד כוח. באבחנה של המוסך- דה קומפרסיה בשני צילינדרים מתוך ארבעה.

עלות תיקון לא משתלמת- סביב 25,000 ש"ח לפני מע"מ

עלות החלפה מוצעת למנוע משומש- סביב 15,000 לפני מע"מ

 

כרגע במשא ומתן עם המוסך על דרך ועלות התיקון. דיברתי גם עם מנהל השירות של צ'מפיון שעד כה לא מוכנים לקחת כל אחריות רישמית בנושא.

 

1. אשמח לשמוע רעיונות איך להתקדם בנושא.

2.

haimoged - אשמח ליצור איתך קשר. המספר שלי- 052-6141026



3. אם מישהו מכיר אנשים נוספים שסבלו מבעיה זו, אשמח לקבל פרטים.

 

תודה,

איל

 

ברשותי סיאט אלהמברה מבית צ'מפיון מוטורס, שעלתה לכביש בנובמבר 2013, קרי לפני 4.5 שנים.

הרכב מטופל בזמן ובעקביות במוסך מורשה.

לאחר 4 שנים נשרפו שני כויילים מתוך ארבעה (בעלות של מעל 2000 ש"ח)

וכעת עם 75,000 ק"מ בלבד ללא אף אירוע חריג

נדרש אוברול למנוע כתוצאה מדה קומפרסיה באחד הצילינדרים מתוך ארבעה.

הצעת המחיר לאחר הנחת "מצפון" זניחה 14,000₪. הבנתי שהבעיה שכיחה.

 

אשמח לרעיונות כיצד משיגים לקיחת אחריות ומימון של היצרן או היבואן ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם בצ'מפיון מוטורס אין רצון טוב אז אולי תפנה לעו"ד שמנהל כרגע את התביעה על מנוע פולקסוואגן 1.8 הידוע לשמצה. במקרה זה אותו עו"ד שניהל את הייצוגית בנושא dsg7.

הוא מתפרנס מצ'מפיון .

אולי הוא יוכל לתת לך טיפ אחר.

תתאגדו מספר נפגעים ואולי עוד כמה שנים תקבלו פיצוי כלשהוא . הרי המנוע הזה ידוע כבעייתי . לא יקח הרבה זמן למצוא 10 מקרים זהים.

עריכה אחרונה על ידי save

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממליץ ללכת על משומש כי תקבל אותו מנוע עם אותה המחלה של שריפת בוכנות .

שיפוץ מנוע כזה אצלנו עם סט בוכנות חדשות מקוריות וערכת תיזמון מקורית מושלמת

עולה 13.000 שח כולל מעמ .


מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, שמי יהודה

 

קרתה לי אותה תקלה ב- סיאט אלהמברה 1.4 TSI. רכב שעלה לכביש באוגוסט 2014, סביב ה-74,000 קילומטר, מטופל רק במוסך המורשה מאז שנרכש. ללא שום אירוע חריג לפני' הרכב התחיל לרעוד ולאבד כוח. באבחנה של המוסך- דה קומפרסיה בצילינדר מספר שלוש.

עלות תיקון חלקים מקוריים - 18,000 ש"ח. (החלפת 4 בוכנות למקורי חדש) + כל החלקים מסביב..

צ'מפיון לא הסכימו לעזרה - הנחות כלשהם.

בכוונתי להגיש תביעה דרך אותו מייצג - עו"ד של

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עברו שנתיים, יש התקדמות?

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מספק חבילה מושלמת, חבל שהתקינו לו מנוע כל כך בעייתי.

הייתי שוקל בדרך לא דרך להתקין מנוע אחר, מנוע שהותקן בעולם.

כך או כך תעדכן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...