Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית מרצדס שהייתה מונית בעברה


FixTrics
 שיתוף
עוקבים 3
שימו לב! השרשור הזה בן 863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש לעצמי בתור רכב שני בבבית, רכב מפנק, שונה מהסטנדרט, נוח לנהיגה עם מושבים נוחים וגם זול. כיום את הפונקציות האלה ממלאת סיטרואן C4, הדגם הקטן מודל 2008, שהיא בסך הכל עושה את העבודה אבל קצת רגילה ומשמימה. אז חשבתי ללכת לכיוון של מרצדס שהייתה פעם מונית, אמנם זה כמו להתחתן עם נערת ליווי אבל ראיתי שנמכרות במחירים לא גבוהים, משהו בין 13000 שקל ל 30000 שקל למודלים 2007-2008, מתאר לעצמי שהתחזוקה לא זולה אבל אני כבר מכיר באזור שלי מוסכים ובעלי מקצוע אז לא אלך למוסך המרכזי. ראיתי מודעה של רכב כזה מאזור באר שבע, עומד למכירה כבר חצי שנה, רוצים עליו בסך הכל 13000 שקל, עם קילומטרז די נמוך, מישהו נתקל בו ? בעל הרכב אומר שיש בעייה באינגקטור ובגלל זה לא קנו אותו, אפשר לשים חלק משופץ ?ראיתי ב EBAY שאינגג'קטור משופץ עולה 600 שקל, אני מתאר לעצמי שלקחת רכב כזה לבדיקה זה לזרוק כסף כי הכל בטח יצא לא תקין, יש מישהו מהאזור שמבין בדיזלים ובמרצדס שמוכן לבוא איתי לראות את הרכב (בתשלום כמובן) ? ובכלל מה דעתכם על הרעיון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי לזרוק ניחוש שזה לא יגמר במזרק אחד .הנסיעות עשו את שלהן ולמזרקים בלאי טבעי. בבנזין הם דיי זולים. בסולר ממש לא. לדעתי מזרק משופץ זה הימור והייתי הולך על מזרק Bosch חדש.

עלות מזרק חדש היא כפולה באיביי , בארץ בטח משולשת ויש מצב שצריך להחליף כבר את כל המזרקים. כמו צמיגים. זה דורש השקעה מסויימת. כן לקחת לבדיקה אבל במוסך שמכיר מרצדס כי לדעתי זה לא רק מזרק... .

אחר כך תחליט לבד אם זה מתאים לך .

לדעתי בתור רכב שני שבו מזמינים חלקים מחול זה בהחלט אופציה טובה.

עריכה אחרונה על ידי save
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק אציין שראיתי את המודעה.

הק"מ נמוך באופן מחשיד לרכב שהיה מונית.

 

יש הרבה מחפשי מציאות שהיו עטים על רכב כזה, אם אף אחד לא לקח - זה אומר דרשני.

 

תבדוק אותו ביסודיות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לכן אני מחפש מישהו שמבין קצת בדיזלים ובמרצדס בפרט שיקפוץ איתי לראות את הרכב לפני שאני בכלל מתקדם, לאבא שלי היה רכב כזה אבל האבא כבר לא במצב גופני טוב, מי שיכול לעזור מסעדה עלי או בתשלום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק,אם יש מוסך מומחה מרצדס באיזור שיהיה מוכן לבדוק את הרכב תמורת תשלום לפני שתגש בכלל למכון בדיקה.

העובדה,שהרכב עומד כבר חצי שנה ומעלה ולא נמכר אומרת דרשני וכנראה,הסיפור הוא לא רק מזרק/ים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש את המוסך המורשה שלהם שם.

 

עוד אופציה. לשלם לבעל הרכב על טרחתו ולבקש להיפגש במרכז

 

אחרי שתראה את הרכב במציאות ששאר הדברים בסדר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מומחה גדול אני לא, אך לנו במשפחה יש 2 מוניות לשעבר מרצדס.

 

אחת E220 (של אבא), שנת 2008 שבעת הקניה הייתה עם 295000 ק"מ (נקנתה לפני שנה וחצי בערך).

 

השנייה C220 (של אחי), שנת 2007 שנקנתה עם 400000 ק"מ (גם לפני שנה וחצי בערך).

 

 

שני הרכבים טופלו כהלכה עם ספר טיפולים מלא. שניהם עברו יישור קו לא מתפשר בעת הקניה.

 

ועד היום, בלי עין הרע, שני הרכבים מגלים אמינות לא רעה בכלל (במיוחד הE).

 

הנסיעה בE היא פשוט חלום, שקטה מפנקת ועצמתית מאוד!

 

הC קצת פחות מעודנת, רעשי הדיזל בניגוד לE קצת חודרים לרכב, ובנוסף המתלים קשים יחסית (מסתבר שבמוניות מרצדס יש מתלים כאלה בכוונה).

 

אגב, בE הוחלף מזרק (או מזרקים) ביישור הקו, אם יהיה לי זמן אני יכול לחטט בחשבוניות של הרכב ולומר לך כמה עלה.

 

 

אנחנו מטפלים ב2 מוסכים נחמדים מאוד לסירוגין. מוסך רם בתל אביב, ומוסך הסמל בראשון לציון. עם מוסכים כאלה, התחזוקה של מרצדס כזאת היא יחסית שפויה.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תן לי לזרוק ניחוש שזה לא יגמר במזרק אחד .הנסיעות עשו את שלהן ולמזרקים בלאי טבעי. בבנזין הם דיי זולים. בסולר ממש לא. לדעתי מזרק משופץ זה הימור והייתי הולך על מזרק Bosch חדש.

עלות מזרק חדש היא כפולה באיביי , בארץ בטח משולשת ויש מצב שצריך להחליף כבר את כל המזרקים. כמו צמיגים. זה דורש השקעה מסויימת. כן לקחת לבדיקה אבל במוסך שמכיר מרצדס כי לדעתי זה לא רק מזרק... .

אחר כך תחליט לבד אם זה מתאים לך .

לדעתי בתור רכב שני שבו מזמינים חלקים מחול זה בהחלט אופציה טובה.

 

שיפוץ מזרק של בוש בארץ יעלה כ-1000 ש"ח. השיפוץ נעשה באמצעות ציוד בוש תקני וייעודי כמובן. מזרק מקורי יעלה כ-2500 ש"ח. עכשיו הכל נשאר עניין של כסף.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
מומחה גדול אני לא, אך לנו במשפחה יש 2 מוניות לשעבר מרצדס.

 

אחת E220 (של אבא), שנת 2008 שבעת הקניה הייתה עם 295000 ק"מ (נקנתה לפני שנה וחצי בערך).

 

השנייה C220 (של אחי), שנת 2007 שנקנתה עם 400000 ק"מ (גם לפני שנה וחצי בערך).

 

 

שני הרכבים טופלו כהלכה עם ספר טיפולים מלא. שניהם עברו יישור קו לא מתפשר בעת הקניה.

 

ועד היום, בלי עין הרע, שני הרכבים מגלים אמינות לא רעה בכלל (במיוחד הE).

 

הנסיעה בE היא פשוט חלום, שקטה מפנקת ועצמתית מאוד!

 

הC קצת פחות מעודנת, רעשי הדיזל בניגוד לE קצת חודרים לרכב, ובנוסף המתלים קשים יחסית (מסתבר שבמוניות מרצדס יש מתלים כאלה בכוונה).

 

אגב, בE הוחלף מזרק (או מזרקים) ביישור הקו, אם יהיה לי זמן אני יכול לחטט בחשבוניות של הרכב ולומר לך כמה עלה.

 

 

אנחנו מטפלים ב2 מוסכים נחמדים מאוד לסירוגין. מוסך רם בתל אביב, ומוסך הסמל בראשון לציון. עם מוסכים כאלה, התחזוקה של מרצדס כזאת היא יחסית שפויה.

 

מוזמן להצטרף למועדון מרצדס ישראל, יש לנו קבוצת ווצאפ לבעלי מרצדסים מונית לשעבר. אם כן, שלח לי מספר טלפון בפרטי ואצרף אותך

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מחפש לעצמי בתור רכב שני בבבית, רכב מפנק, שונה מהסטנדרט, נוח לנהיגה עם מושבים נוחים וגם זול. כיום את הפונקציות האלה ממלאת סיטרואן C4, הדגם הקטן מודל 2008, שהיא בסך הכל עושה את העבודה אבל קצת רגילה ומשמימה. אז חשבתי ללכת לכיוון של מרצדס שהייתה פעם מונית, אמנם זה כמו להתחתן עם נערת ליווי אבל ראיתי שנמכרות במחירים לא גבוהים, משהו בין 13000 שקל ל 30000 שקל למודלים 2007-2008, מתאר לעצמי שהתחזוקה לא זולה אבל אני כבר מכיר באזור שלי מוסכים ובעלי מקצוע אז לא אלך למוסך המרכזי. ראיתי מודעה של רכב כזה מאזור באר שבע, עומד למכירה כבר חצי שנה, רוצים עליו בסך הכל 13000 שקל, עם קילומטרז די נמוך, מישהו נתקל בו ? בעל הרכב אומר שיש בעייה באינגקטור ובגלל זה לא קנו אותו, אפשר לשים חלק משופץ ?ראיתי ב EBAY שאינגג'קטור משופץ עולה 600 שקל, אני מתאר לעצמי שלקחת רכב כזה לבדיקה זה לזרוק כסף כי הכל בטח יצא לא תקין, יש מישהו מהאזור שמבין בדיזלים ובמרצדס שמוכן לבוא איתי לראות את הרכב (בתשלום כמובן) ? ובכלל מה דעתכם על הרעיון.

 

מניסיון של חברים בעלי מרצדסים מונית לשעבר, הכי חשוב זה טיפולים, אחרת יהיה מאוד קשה לתחזק אותה. המנועים והגירים מגיעים למליון בקלות כל עוד טופל כמו שצריך. לכן חשוב מאוד לוודא שהרכב טופל בקפדנות.

 

דגמים מומלצים:

w204 / W211

 

לגבי מזרקים, כמו שרשמו מעליי, וכמו שבדקת מזרק משופץ באיביי עולה 600+ ש"ח ושיפוץ כ 1000₪.

 

מאיפה אתה ?

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 863 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...