Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם גיר אאודי זה כמו גיר סיאט


adab5
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 1109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי, על מנת לבדוק את גיר הdsg לשימושים היום יומיים שלי (כולל מסלול הנסיעה הקבוע וכו'')

מבחינת נוחות ותפקוד

אני מעוניין לשכור רכב עם dsg לסביבות יומיים- שלוש

 

אני נהג צעיר- כך שמוגבל למס' קטן יחסית של חבורת השכרה

 

בשלמה משכירים a1 עם אותו מנוע (1.0) כמו בסיאט שאני מתעניין

השאלה האם הגיר s tronic הזה זה בעצם אותו גיר כמו בסיאט רק במילים אחרות ? מדבר מבחינת תפקוד והעברוצ הילוכים

 

במידה ולא, מישהו מכיר חברת השכרה שמשכירה סיאט או פולקסווגן , לא הצלחתי למצוא .

 

תץודה לעוזרים שלי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין מה לבדוק.

כשעובד, אז עובד מצוין.

אם הנסועה שלך כוללת בעיקר פקקים, עדיף שתוותר.

אם לא, אז הגיר הזה פנטסטי.

 

לגבי הבדל בין אאודי לשאר הקונצרן - לא יודע איך זה ב A1, אבל באופן מסורתי אאודי ממקמים את המנוע אורכית, ולא רוחבית, מה שמשנה את צורת הגיר המחובר בטור למנוע ומסובב את 2 הגלגלים הקדמיים.

אם גם בדגם הזה הסידור כמו ביתר הדגמים אז הגיר בהכרח שונה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זהו שבימי ראשון עד שלישי אני עובד בוקר בתל אביב - פקקים כול הדרך הלוך+ חזור

בימי רביעי חמישי שישי עובד ערב באזור אחר כביש פתוח לחלוטין רוב הנסיעה בשיוט ועקיפות

בסופי שבוע גם מטייל במקומות לא פקוקים, אבל שבילי עפר ומקומות שיהיו פחות נוחים לרכב משפחתי

 

הרכב שאני מכוון אליו זה סיאט ארונה- הוא נותן הרבה ביחס לתקציב שלי, ואני מחפש רכב חדש

לכן ארצה לבדוק את הגיר באזורים היותר פקוקים לראות אם סביל מבחינתי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

לגבי הבדל בין אאודי לשאר הקונצרן - לא יודע איך זה ב A1, אבל באופן מסורתי אאודי ממקמים את המנוע אורכית, ולא רוחבית

רק מ A4 ומעלה יש מנוע אורכי.

 

בדגמים הקטנים יותר, רוחבי.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותו הגיר. כמו שכבר אמרו - כשהוא לא מקולקל, הוא נותן חוויה נהדרת עם העברות מהירות וכמעט בלתי מורגשות.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רק מ A4 ומעלה יש מנוע אורכי.

 

בדגמים הקטנים יותר, רוחבי.

 

זה אותו הגיר. כמו שכבר אמרו - כשהוא לא מקולקל, הוא נותן חוויה נהדרת עם העברות מהירות וכמעט בלתי מורגשות.

 

אין מה לבדוק.

כשעובד, אז עובד מצוין.

אם הנסועה שלך כוללת בעיקר פקקים, עדיף שתוותר.

אם לא, אז הגיר הזה פנטסטי.

 

לגבי הבדל בין אאודי לשאר הקונצרן - לא יודע איך זה ב A1, אבל באופן מסורתי אאודי ממקמים את המנוע אורכית, ולא רוחבית, מה שמשנה את צורת הגיר המחובר בטור למנוע ומסובב את 2 הגלגלים הקדמיים.

אם גם בדגם הזה הסידור כמו ביתר הדגמים אז הגיר בהכרח שונה.

 

 

מה זאת אומרת ״כשהוא עובד״

אמרו לי בסוכנות שהבעיות נפתרו מזמן,

מעבר לזה אני מתכוון להחזיק אותו רק במהלך השלוש שנים הראשונות של האחריות,

גם בזמנים כאלה מוקדמים כמו שנתיים שלוש ראשונות הוא יכול להתקלקל (??!?)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בתסביך רציני שהאכילו אותך פה בכפית.

הגיר הזה הוא חלק ונח. זהו! בלי רעידות בלי קלאצים. אנשים נוסעים 300 אלף ולא קורה כלום. אישית לכל חברי וגם לי יש רכבי vag שום בעיות גיר..

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה בתסביך רציני שהאכילו אותך פה בכפית.

הגיר הזה הוא חלק ונח. זהו! בלי רעידות בלי קלאצים. אנשים נוסעים 300 אלף ולא קורה כלום. אישית לכל חברי וגם לי יש רכבי vag שום בעיות גיר..

 

מתן ייעוץ לא מבוסס זו עבירה על חוקי הפורום.

 

יש ה-רבה מאוד עדויות בפורום לבעיות בגירים ורעידות בגלל הקלאצ'ים.

דבר שני, הגיר שיש לך ברכב איננו ה-DSG שיש בסיאט ארונה.

 

הטענה בסוכנות, שנפתרו כל הבעיות - שקרית. בהכללה, הרכבים הללו לא מחזיקים יותר מ-100 אלף בלי, במינימום, להחליף קלאצ'ים.

 

הנה תיעוד תקלות מהפורום:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?620017-DSG7-%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%9C%D7%90-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D/page4

 

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?477921-%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%94DSG-%D7%9C%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%91%D7%9C%D7%91%D7%93

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HTHV5nX1n2rHFreu9v0Nc1gzeq9Aw26Lic5LwzxxFsU/edit#gid=0

 

גולף עם החלפת קלאצ'ים ב-6700 ק"מ:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?624230-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-DSG-%D7%90%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%92%D7%9F-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מה זאת אומרת ״כשהוא עובד״

אמרו לי בסוכנות שהבעיות נפתרו מזמן,

מעבר לזה אני מתכוון להחזיק אותו רק במהלך השלוש שנים הראשונות של האחריות,

גם בזמנים כאלה מוקדמים כמו שנתיים שלוש ראשונות הוא יכול להתקלקל (??!?)

 

הוא יכול להתקלקל. לרב לא מדובר בהשבתה אלא ברעידות ו/או בעיה בהעברת ההילוכים.

 

אם אתה שואל אותי, השילוב מנוע-גיר כל כך טוב שזה שווה את היומיים במוסך, אם ייקרו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך תיעודים אני מכיר וראיתי המון שבוכים על מכטרוניק ונפלו ב10 אלף ויותר.

אבל על כל אחד כזה יש 20 רכבים שנוסעים בלי להחליף שום קלאץ די לומר שטויות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני מכיר וראיתי המון שבוכים על מכטרוניק ונפלו ב10 אלף ויותר.

 

אישית לכל חברי וגם לי יש רכבי vag שום בעיות גיר..

 

מתי בשרשור הזה אמרת את כל האמת ומתי לא?

 

 

אין לך מושג מהי סטטיסטיקת התקלות ב-DSG. בנוסף, אתה שוב מתעלם מהעובדה שיש הבדל בין ה-DSG6 ל-DSG7.

ולבסוף, עובד חברת ליסינג כבר טען כאן שכשליש מעשרות הסקודות שהיו תחת אחריותו עברו תיקון כלשהו בגיר במהלך האחריות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא צריך תיעודים אני מכיר וראיתי המון שבוכים על מכטרוניק ונפלו ב10 אלף ויותר.

אבל על כל אחד כזה יש 20 רכבים שנוסעים בלי להחליף שום קלאץ די לומר שטויות.

אז תקלות ב-5% מכלי הרכב זה עניין של מה בכך...???

עד 27.1.2020 אני עסוק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1109 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...