Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Krd

תוכנה למונדאו אקובוסט טרנד

שימו לב! השרשור הזה בן 762 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

בס"ד

 

אם היא שמורה, אין בעיה ללכת על זה.

שוב, הדברים הרגילים, לבדוק היסטוריה טוב, לא להתבייש לפתוח מכסה מנוע, ולקחת לבדיקה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה בדיקה במכון יכולה לתת תמונת מצב לגבי הגיר?

אני רגיל שבנושא הזה הם רושמים כסתחים קבועים

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

רק מורשה יודע לתת חוות דעת אמיתית לגבי הגיר.

יש להם איזושהי בדיקה שהם חולבים נתונים ממחשב הרכב בכדי לדעת מה המצב של המצמדים.

אני לא יודע להגיד לך אם הבדיקה הזאת זמינה לאנשים פרטיים.

במקור, הנתונים שמוצאים מהמחשב נשלחים ליצרן לצורך ידיעה מה המצב הנוכחי של הגיר.

אני ממליץ לך לדבר עם עדי משי-לי, מורשה מזדה פורד אור יהודה, בחור מקסים שישמח לעזור.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גרסת 2.3 שונה לחלוטין במנוע\גיר מהאקובוסט, אמינה יותר אבל לא מתקרבת לאקובוסט בביצועים.


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בס"ד

 

רק מורשה יודע לתת חוות דעת אמיתית לגבי הגיר.

יש להם איזושהי בדיקה שהם חולבים נתונים ממחשב הרכב בכדי לדעת מה המצב של המצמדים.

אני לא יודע להגיד לך אם הבדיקה הזאת זמינה לאנשים פרטיים.

במקור, הנתונים שמוצאים מהמחשב נשלחים ליצרן לצורך ידיעה מה המצב הנוכחי של הגיר.

אני ממליץ לך לדבר עם עדי משי-לי, מורשה מזדה פורד אור יהודה, בחור מקסים שישמח לעזור.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

דיברתי היום עם מוסך הבירה, מנהל העבןדה אמר שהוא לא מכיר את הבדיקה המיוחת לגיר ובאופן כללי שהפ לא מבצעים בדיקה לפני קניה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

ככל הנראה הוא לא הבין, הבדיקה הנ"ל בוצעה אצלי ברכב.

תדבר עם עדי משי - לי, הוא יבין על מה מדובר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest Automatic1
דיברתי היום עם מוסך הבירה, מנהל העבןדה אמר שהוא לא מכיר את הבדיקה המיוחת לגיר ובאופן כללי שהפ לא מבצעים בדיקה לפני קניה

 

לא אינדיקציה, במוסך מורשה אשדוד של פורד/מאזדה הטכנאים לא ידעו מה זה מחולל סאונד שמותקן בגרסאות הטיטניום ובכללי (רכיב מכאני פיזי בתא המנוע כמו בפוקוס RS), לא יודעים עוד הרבה דברים בנוגע לרכב והסיבה לכך היא פשוטה - נמכרו מעט מאוד יחידות של פורד מונדאו ביחס כללי.

לאף אחד לא היה אכפת או היה הרצון והכוח להכשיר אנשים או להבין עם מה מתעסקים, לא רק זה אלה שגם לא המשיכו לייבא את דגם ההמשך - זה אומר הכל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הרכבים שהתעניינתי בהם טופלו כל 15K ולא החמירו במרווח הטיפולים.

יש ממה לחשוש?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest Automatic1

אם הכל טופל לפי הספר וכנדרש, בסה"כ המצב צריך להיות בסדר.

 

ברור לך שאם הרכב ננהג באכזריות ובצורה קשה, טיפולים כל 15K או לתיבה כל 60K זה לא מה שבאמת צריך בפועל.

 

בסופו של דבר אם כל המכלולים תקינים והטיפולים נעשו כראוי, ברגע שתרכוש תעבור לטפל בשמנים עדיפים אחרים ולקצר מרווחים או יישור קו, קודם כל יישור קו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, ראיתי מספר מודעות של טרנד שאומרות שהמערכת המקורית שודרגה לזו שיש בטיטניום. עד כמה מורכב יהיה לעשות שדרוג כזה בעצמי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest Automatic1

איזו מערכת? סאונד? החלפה אחד באחד ותבדוק שיש לך את הקוד פתיחה של המערכת. אם אין את הקוד אפשר לקנות אותו דרך אתרים שונים.

מערכת הסאונד בטיטניום שונה כיוון שיש עוד רמקול סנטר וסאב וכו' וכמובן, מחולל סאונד נפרד ולכן למערכת יש 2 צמות.

בטרנד הכל מחובר לאותה הצמה, לכן אין בעיה להחליף.

מלבד המראה, זה לא משדרג את הסאונד כיוון שסוג הרמקולים שונה גם כן.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפורום מיועד לעזרה ויעוץ ברכבים שבבעלותך, לא ברכבים שאתה שוקל לקנות.

 

מאחר ובנוסף, זה גם הפך לפורום יעוץ בקניה, השרשור ננעל.

 

אתה מוזמן לפתוח שרשור ביעוץ לפני קניה ואם באמת תרכוש, תוכל לפתוח פה שרשור חדש (במידה ולא קיבלת כבר תשובות).


מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 762 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • Create New...