Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו gti 14-15


mo1.2tsi
שימו לב! השרשור הזה בן 2152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנוע ה1.4 SC + TC נחשב איום, מאוד לא אמין, מורכב, הקונצרן בעצמו חדל מלייצר אותם בעקבות הברדק שהוא עורר, הם כמובן סיפקו תשובה אחרת בעניין.

אני הייתי נמנע, ישנן חלופות עדיפות או אם ממש נעולים על VAG - גולף GTI, לאון קופרה, שירוקו 2.0TSI, אודי S3...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה1.4 SC + TC נחשב איום, מאוד לא אמין, מורכב, הקונצרן בעצמו חדל מלייצר אותם בעקבות הברדק שהוא עורר, הם כמובן סיפקו תשובה אחרת בעניין.

אני הייתי נמנע, ישנן חלופות עדיפות או אם ממש נעולים על VAG - גולף GTI, לאון קופרה, שירוקו 2.0TSI, אודי S3...

קצת לא בתקציב לצערי... ה 1.8 יותר בסדר ?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציני?

 

אתה מניח בצד את הגיר הבעייתי ומתמקד במנוע קודם? :|

 

ולשאלתך - המנוע 1.8 (יש לי ידני) עדיין (טפו טפו טפו) לא הראה שום בעיה.

לדעתי עדיין לא פתרו את כל בעיות ה DSG האלו,קח בחשבון

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציני?

 

אתה מניח בצד את הגיר הבעייתי ומתמקד במנוע קודם? :|

 

ולשאלתך - המנוע 1.8 (יש לי ידני) עדיין (טפו טפו טפו) לא הראה שום בעיה.

לדעתי עדיין לא פתרו את כל בעיות ה DSG האלו,קח בחשבון

על הגיר בהרבה מקרים אנשים החליפו וקיבלן אחריות של 7 שנים ככה שיש ראש שקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

7 שנים באיזה עולם?

היו רכבים שקיבלו הארכת אחריות לגיר ל5 שנים אבל זה רק רכבים שעלו לכביש עד שנת 2013 (ראיתי גם כמה 2014 שלהפתעתם הם כלולים באחריות המורחבת על הגיר).

לטענת היצרן/יבואן התקלה נפתרה לאחר מכן.

רכבים שקיבלו הארכת אחריות לדעתי מסיימים את ה״הטבה״ הזאת בימים אלו (ע״פ שנים-הגיוני).

ע״פ היצרן/יבואן, המצמדים והמכטרוניקס הם מוצרים מתכלים ומדובר בבלאי ולא בתקלה (תקנו אותי אם אני טועה).

לא מכיר כל-כך את נושא המחירים אבל אני זוכר שמצמדים מחוץ לאחריות מגיעים לסביבות 6,000 ש״ח כולל עבודה ומכטרוניקס נע בין 8,000-12,000 (תלוי רכב) ש״ח כולל עבודה (לא לתפוס אותי במילה, זו השערה ע״פ זכרון מהפורום, יכול לנוע 1,000 לפה או לשם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת לא בתקציב לצערי... ה 1.8 יותר בסדר ?

ה1.8 עדיף משמעותית, אני הייתי מתמקד בגיר רגיל במידה וזה מתאפשר, זה יכול רק לחזק את עניין עלויות האחזקה ולהפחית אופציות לתקלה יקרה, אני לא ממש יודע מה תקציבך אבל אולי גולף GTI משנתון נמוך יותר עדיפה, השירוקו אגב שווקה עם המנוע הפשוט יותר 1.4 TSI, ידני עם 122 כ''ס שנחשב לאמין וזול לאחזקה, כלומר לקבל הופעה ופחות ביצועים והתנהגות.

אגב התיבה כפולת מצמדים (DSG6) שמגיעה בגרסאות ה2.0TSI והדיזל עמידות אך עדיין לא חפות מאחזקה גבוה במקרה של תקלה או בלאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2152 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...