Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
dansec

שיפור מנוע 125 סמק

Recommended Posts

לא יודע מה להגיד לך...מבחן התוצאה לפחות בשטח אומר לי דברים אחרים לגמרי בהשוואת כלי שעבר הגדלת צילינדר ובוכנה לעומת אחד סטוק.

אני לא יודע לומר מה יהיה ההבדל בהגדלת המנוע ב 25 סמ"ק מכיוון שכל הגדלה שעשיתי תמיד הייתה 35-70 סמ"ק.

אומנם אין לי בדיקות דיינו להראות אבל מבחינת תאוצה וכח אי אפשר להגיד שאין תוצאות או שהן זניחות.

 

הדיון הוא להגדיל מ 125 ל 150 לא ל 195.

מן הסתם שככל שההגדלה תהיה יותר גדולה ככה תרגיש יותר הבדל וגם תצטרך לפצות על זה בדלק.

מהגדלה של 25 - 35 סמ"ק לא מקבלים שום דבר מיוחד - אלא אם המנוע הקודם היה גמור או שהקיט מעלה יחס דחיסה \ נותן למנוע אופי אחר לגמרי מהמקורי.

במידה ולא - מנוע מקורי ותקין כנראה ירגיש אפילו יותר חזק מהקיט.

 

 

לגבי האגזוז עדיין לא הבנתי את מה שאתה אומר, אני מדבר על אגזוז שמותאם על ידי יצרן לאותו הכלי ומיוצר בשבילו אז על אילו התאמות אתה מדבר? לוקחים FULL SYSTEM של חברת X - מפרקים את המקורי ומרכיבים את החדש שמגיע יעודי לאותו מנוע ובדרך כלל גם מגיע עם קיט דיזות בתוך הסט.

 

אי הבנה.

עריכה אחרונה על ידי tribel
הוספת מידע

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום צורך להעלות יחס דחיסה כדי לקבל שיפור וכמעט ולא עושים את זה, קיט HIGH COMPRESSION יעלה קרוב ל BIG BORE KIT אולי קצת פחות אבל יצריך ממך חריטה של הראש והגדלת מעברים - מה שלא תוכל לחזור ממנו אחר כך והיחס דחיסה החדש יתן בראש לכל חלק אפשרי במנוע.

 

החלפת צילינדר ובוכנה [מנוע עליון] בהנחה שזה כל מה שאתה עושה - תשפיע ותזיק רק" לטלטל וקראנק על כל מכלוליו.

 

בגלל זה בדרך כלל ההמלצה היא כששמים BIG BORE KIT היא להחליף גם קראנק וטלטל שיתאימו למנוע העליון החדש ששמת.

 

אני לא מסכים עם מה שאתה אומר ואתה יכול להיכנס ל YOUTUBE לראות קצת סרטונים של אופנועים\טרקטורונים\קטנועים שעברו את התהליך הזה ולראות את ההשוואה מול אותם כלים בדיוק עם מנועים מקוריים.

 

אולי אחרי זה תשנה את הדעה שלך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אין שום צורך להעלות יחס דחיסה כדי לקבל שיפור וכמעט ולא עושים את זה, קיט HIGH COMPRESSION יעלה קרוב ל BIG BORE KIT אולי קצת פחות אבל יצריך ממך חריטה של הראש והגדלת מעברים - מה שלא תוכל לחזור ממנו אחר כך והיחס דחיסה החדש יתן בראש לכל חלק אפשרי במנוע.

החלפת צילינדר ובוכנה [מנוע עליון] בהנחה שזה כל מה שאתה עושה - תשפיע ותזיק רק" לטלטל וקראנק על כל מכלוליו.

בגלל זה בדרך כלל ההמלצה היא כששמים BIG BORE KIT היא להחליף גם קראנק וטלטל שיתאימו למנוע העליון החדש ששמת.

 

מה שמעלה את יחס הדחיסה לצורך נושא הדיון זה הבוכנה,לא הראש לא המעברים ולא הנעליים של סבא.

כל נושא ה"מעברים" נקרא פורטינג והוא ממש לא שייך לנושא,כמו גם החריטה של הראש שכנראה המצאת ברגע כתיבת שורות אלו - עדיין לא נתקלתי ביצרן קיטים שמורה לגלח את הראש ולצורך העניין ניתן לשים אטם בסיס או ראש דקים יותר.

העלאת יחס דחיסה גם לא מחייבת פורטינג או שום דבר אחר.

 

משנים את פני הבוכנה באופן שיעלה את היחס,בוכנה כזו אגב נמכרת בנפרד ומתאימה לצילינדר של היצרן.

 

ערכה שלמה מציעה חבילה טובה יותר,בין אם להצדיק את מחירה ובין אם לא.

ערכות כאלו לרוב גורמת למנוע לעבוד בסל"ד גבוהה ולכן ברובן הצילינדר,הבוכנה והטבעות יגיעו עשויים מחומרים עם עמידות לשחיקה והולכת חום גבוהים במטרה לשמור על טולרנסים מדויקים למשך זמן שימוש ממושך (שישמרו על ההספק כפונקציה של העומס) מה שמייקר את היצור שלה.

 

הטלטל זה בערך כל מכלוליו של הקראנק ואין צורך להחליף את הטלטל אם כבר החלפת קראנק.

בקראנק משופר הטלטל כבר נועד לעמוד בעומס יותר גדול.

 

עכשיו לנושא הדיון - יצרנים שמוציאים מנועים בגרסאות 125 ו 150 משתמשים באותם בוכנות וצילינדרים רק מנפח יותר גדול,זה לא משנה את עקומת הכוח ולא מוסיף שום דבר משמעותי להספק או למומנט.

אז הבדל של שמיים וארץ כמו שאתה מציג פה הוא בגדר פנטזיה.

 

אני לא מסכים עם מה שאתה אומר ואתה יכול להיכנס ל YOUTUBE לראות קצת סרטונים של אופנועים\טרקטורונים\קטנועי ם שעברו את התהליך הזה ולראות את ההשוואה מול אותם כלים בדיוק עם מנועים מקוריים.



 

אולי אחרי זה תשנה את הדעה שלך.

 

אתה לא חייב להסכים איתי.

כן הייתי מציע שתרחיב את הידע שלך כי הפסקה הראשונה קצת מביכה (סליחה על הזלזול).

עריכה אחרונה על ידי tribel

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...